![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Heb ik gezegd dat speed voederen kan? Weet ik veel wat ze allemaal voorschrijven. Nu dus wel, maar is cannabis dan de oplossing? Ik denk het niet. En ja, drank ja, ik was bij het legaliseren niet geboren, wat wil je dat ik zeg. Dus nogmaals, waarom dan ook ineens geen hard drugs invoeren? Want het gevaar loert toch om de hoek
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Ja, vertel me iets wat ik niet weet. Conclusie: dan legaliseren we maar alles
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister
|
![]() neen, conclusie, leer de mensen ermee om te gaan
Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 27 januari 2010 om 16:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Parlementslid
|
![]() Waarom niet? Het is sowieso beschikbaar en wordt toch gebruikt.
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Cava. Komen we in het weekend samen en laten we onze kinderen (niet dat ik er heb) crack smoren en zeggen dat overdaad schaad but enjoy the ride.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dit gaat niet over volwassenen, waar die "vrijheid"-claim wel gepast is, dit gaat over kinderen.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Parlementslid
|
![]() 100% mee akkoord.
![]() |
#69 |
Parlementslid
|
![]() Als iemand crack wilt roken, gaat hij dat toch doen. Dan kunnen we de mensen beter leren wat het inhoudt en ermee omgaan dan het over te laten aan dealers.
Spiegels en geslachtsgemeenschap zijn verfoeilijk omdat ze het tal der mensen vermenigvuldigen. Laatst gewijzigd door Zapatista : 27 januari 2010 om 16:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Staatssecretaris
|
![]() Cannabis kan psychoses veroorzaken. Echt waar, dan heb je liever adhd.
![]() |
#71 |
Parlementslid
|
![]() Alles kan.
![]() |
#72 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Zeikstraal : 27 januari 2010 om 16:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister
|
![]() Bij opvoeding hoort ook het aankweken van een beetje gezond verstand. Als je weet wat de werking en gevolgen van crack zijn ga je dat niet doen, wanneer je een beetje gezond verstand gebruikt. Daar gaat het mij om. Trouwens, kinderen die opgroeien moeten sowieso geen drugs gebruiken, jonge adolescenten mogen dan alweer eens voorzichtig experimenteren, daar draait opgroeien om.
Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 27 januari 2010 om 16:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Zeikstraal : 27 januari 2010 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Parlementslid
|
![]() De realiteit is hypocriet. Dat mag, maar dit niet.
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Staatssecretaris
|
![]() De realiteit is dat 'opvoeders' incompetent blijven of drugs nu legaal of illegaal zijn. En het legale aanbod van drugs heeft geen effect op de omvang van het gebruik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Parlementslid
|
![]() Nu wordt alles in the wild aangeboden, zelfs alcohol want daar staat geen limiet op. Het zou beter zijn om alles gecontroleerd beschikbaar te stellen.
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Goed dat je daarstrak wat aanhaalde over niet goed meer kunnen denken over dingen. Het lijkt of je er zelf voor valt. De war on drugs is wel een hele contradictie nu niet waar. Nu dat de regering de handel in handen heeft is er geen vuiltje meer aan de lucht. Hier mijn kinderen, neem wat snoepjes maar raak niet verslaafd hoor. Niet voor ons welzijn, wel om profijt. |
|
![]() |
![]() |