![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een klassieke dooddoener, gedaan met praten. Vluchtgedrag noem ik zoiets. Sorry, hoor, maar dat is zo gemakkelijk en flauw.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De regerende Franstalige facties in Brussel hebben twee dingen goed begrepen:
1) Immigranten, en niemand anders bepalen de toekomst van Brussel (en wegen zelfs zwaar op de toekomst van de Vlaamse Rand). 2) Gij zult trots zijn op uw eigen cultuur en deze ruim subsidieren. En wat ze gelijk hebben! Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 30 januari 2010 om 13:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister
|
![]() Blijkbaar zijn uitingen zoals Fuck Belgie en alle stomme belgen die er in wonen GEEN racisme, maar net een uiting van multicul die nog gesubsidieerd moet worden ook.
Maar zeg eens EEN verkeerd woord over "nen bruine" en er weerklinkt van alle kanten RACIST ! En ja, dat rappend stuk crapuul is een dikke RACIST. Maar zij mogen dat. Zij zijn bruin. Tjonge jonge jonge we zijn hier het land aan het weggeven. Word wakker slome Belgen !
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Stomme belgen, fuck Belgie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() De moslims zien de Belgen als iets om uit te buiten.
Hieronder een mooi voorbeeld. http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-gebreke.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel een broodnodig aanschoppen tegen de corrupte sclerotische staat die Belgie heet. Mijn god, hadden we maar Vlamingen die het net zo eloquent konden als deze boys. (En dan niet in het Engels maar in het Nederlands/Bij een Vlaming moet je dat er altijd even bijzeggen) Welbesteed belastinggeld. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 30 januari 2010 om 14:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Kan je er echter eentje van de kudde afzonderen zijn hun balletjes ineens al veel kleiner ![]()
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister
|
![]() Ik heb geen roedel nodig. Ik ben geen beest.
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
WIE zullen ze dán naaien??? ![]() Ik kan - net als jij - die dag niet afwachten, verheug me er nu al op!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en anderen ontduiken belastingen, of proberen toch. Nog anderen proberen hun soziale zekerheidsbijdragen niet te betalen, nog anderen sjoemelen met de boekhouding... in de hoop zich financieel te verrijken. En?
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, wat dan met een Vlaming die zoiets zou zingen? Die heeft niet eens het lef daartoe.
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ik werk dagelijks in Anderlecht, wel: ik wil Brussel zelfs niet meer bij een zelfstandig Vlaanderen, als ik zie hoe de situatie daar is.
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als de boel in Brussel uit de hand loopt, gaan de problemen aan de grens van Anderlecht met Dilbeek plotsklaps ophouden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister-President
|
![]() ideaal om financieel veroverd te worden