![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of het je nu aanstaat of niet, ik ga toch blijven reageren op je schrijfsels. Bevalt het je niet, dan zet je me maar op je negeerlijstje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga een ander zijn uitleg/woorden gaan verdraaien maar niet de mijne. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
EDIT: oh, ik zie het al. Punk is gewoon de dubbelnick die je hebt aangemaakt om je vorige ban te omzeilen. Laatst gewijzigd door Steve_M : 20 februari 2010 om 02:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
In welke mate die mening belangrijk is voor de persoon in kwestie, mag op vlak van de discussie alleen, niet van belang zijn. Wat ventileren betreft, dat moet kunnen. Als niemand gewoon even z'n mening mag verkondigen zonder dat te doen in antwoord tot iemand, dan kom je uiteindelijk aan een platform waar slechts 1 mening bestaat, waar iedereen mee akkoord gaat.
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze leraar is niet de eerste/enige leraar die werd weggepest door zijn/haar leerlingen. Wat is er anders aan deze zaak? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het haalt de krant, omdat het gaat over het discrimineren, pesten van een leerkracht door Islamitische jongeren, waarbij de directie de andere kant op keek, mocht het omgekeerd zijn, een Islamitische leerkracht die door niet moslimjongeren werd weggepest was u vast " mee" en zou u dezelfde vraag niet stellen! Beetje hypocriet vind u niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beetje hypocriet vind u niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dergelijke gevallen halen wel de media. De media hebben het wel moeilijk om in het omgekeerde geval te berichten. Dat mag niet van het CGKR, want daarme wordt zogezegd de hele bevolkingsgoep gestigmatiseerd. Ze komen nl vijwel dagelijks in de pers door hun wan- of crimineel gedrag. Berichten daarover strookt niet met het politiek correct dogma van de verrijking. Dus zwijgen, of je krijgt de gestapo op je dak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Absoluut!
En indien u dat ook wenst, kunnen we ons (ik hoop dat u zich hierbij niet opnieuw persoonlijk aangevallen voelt, ik bedoel ons allen hiermee) beter objectief richten tot het probleem ipv er een nationaliteit/religie kwestie van te maken. Zodat op zen minst de discussie tussen ons eindigt en we het eigenlijke probleem en slachtoffer kunnen benaderen. Hoe absurd is de "(moslim)jongeren" benaming niet in de titel van deze topic? Dit is toch enkel uit zijn op onverenigbare tegenkantingen? Moslims horen hun leraren met heel veel respect te behandelen. U zou net kunnen stellen dat ze hun religie NIET goed naleven door zulk gedrag te vertonen. Laatst gewijzigd door viaSanctus : 20 februari 2010 om 13:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
De islamitische leerlingen van een christelijke leraar verkondigen o.a.: Citaat:
Nationaliteit en bovenal religie doen er dus wel degelijk toe. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Omdat die leerlingen (en hun ouders) geen opvoeding kennen, mogen we ons niet laten verlagen tot hun niveau! Ik ben trouwens erg nieuwsgierig naar de eigenlijke precieze situatie. We hebben enkel van 1 zijde het verhaal gehoord en het lijkt me sterk dat een leraar welke te horen krijgt van een leerling: "ik wil niet luisteren naar u om deze reden", plots het lesgeven niet meer aankan. Hier zal veel meer bij gemoeid zijn (niet zogenaamde religieuze redenen) en die uiteindelijke uitspraak van de leerling de druppel en volgens de leraar mogelijk "het" argument... PS Volgens de Islam is het verplicht de autoriteiten te gehoorzamen! Zelf al hebben deze de macht op verkeerde wijze verkregen. Indien de moslim (bvb in een niet-moslim land) de autoriteiten niet kan gehoorzamen, bvb doordat zijn religie verboden wordt. Is het verplicht voor de moslim deze locatie te verlaten. Heeft iemand al geprobeerd deze jongeren dit bij te brengen? Het zou maar erg zijn dat een niet moslim hierop moet wijzen. Laatst gewijzigd door viaSanctus : 20 februari 2010 om 13:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() viaSanctius post eens de koranverzen waarop jij je uitspraken abseert en welke tekstgeleerden dit ondersteunen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||||
Banneling
|
![]() Juist wel om eindelijk eens aan te tonen dat er wel degelijk enorme problemen zijn die de religie van moslimimmigranten veroorzaakt.
Dat soort uitspraken wordt overal gedaan waar moslims samenkomen. Die kinderen leren dat thuis, in de moskee en in de koranschool. De kop in het zand steken en er niets over zeggen heeft nog nooit iets opgelost. Daarmee gaat het probleem echt niet weg. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bent u er zeker van dat u geen moslim bent? Ik stel deze vraag omdat u hier met verve alles onder de mat probeert te vegen en met een suikerzoete, compleet foute versie van de islam afkomt (zoals al vaker gezien bij bijvoorbeeld een Linda Bogaert). |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||||||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat u veroorzaakt is net meer aandacht voor de Islamitische leer. Wist u dat de grootste bekeerlingen-golf in Amerika plaats vond na 11/9. De Koran werd op dat moment het meest verkochte boek in de VS. Mensen laten zich mogelijk kortstondig opjutten, maar velen onder hen gaan op onderzoek uit. Citaat:
U kan beter proberen om heel even te begrijpen waar het eigenlijke probleem zich bevindt en hieraan samen met de rest welke niet ontkennen dat er problemen zijn, iets te doen. Citaat:
Citaat:
Nu staan we met de vinger te wijzen, maar vergeten dat wij (het gehele westen) hier grotendeels voor verantwoordelijk zijn! Citaat:
Citaat:
Hetzelfde geldt voor het christendom. Mijn haren komen recht wanneer ze worden beoordeeld aan de hand van de inquisitie of kruistochten. Nooit of te nimmer werd zoiets gevraagd door Jezus noch staats zoiets voorgedragen. Het is enkel een manier om goedkoop te scoren bij het gros van de modale bevolking. Citaat:
Linda Bogaert is zelf geen moslima, maar ook iemand die probeert kennis van zaken te verkrijgen. Voor u moet het echt onbegrijpelijk zijn dat mensen zich willen verdiepen in religie. Wat een wereld he? Tjonge jonge... Laatst gewijzigd door viaSanctus : 20 februari 2010 om 16:06. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() Ik ben blijkbaar beter op de hoogte dan jij. Het is trouwens aan jou om ebwijzen te tonen van je gelijk, niet aan mij om jouw gelijk te bewijzen. Voor je tegendeel tav vrouwelijke leerkrachten haal ik deze tekst aan:
Soerat Al Azhaab (33): 32. O vrouwen van de profeet, gij zijt niet zoals een andere vrouw. Indien gij godvruchtig zijt, spreekt dan niet op een verleidelijke manier, anders zal hij in wiens hart ziekte is, verwachtingen koesteren; maar spreekt een oprechte taal. 33. Blijft in uw huizen en stelt uw schoonheid niet ten toon als in de vroegere dagen der onwetendheid; leeft het gebed na, en betaalt de Zakaat en gehoorzaamt Allah en Zijn boodschapper. O huisgenoten, Allah wenst alleen onreinheid van u te verwijderen, en u schoon en zuiver te maken. 34. En herinnert u de woorden van Allah en de wijsheid die in uw huizen wordt verkondigd; want Allah is Aldoordringend, Alkennend. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eventjes langs de oog en oorarts gaan? Dat kan al veel helpen. Het is duidelijk in onze scholen mogen vrouwelijke leerkrachten zonder hoofddoek het ontgelden. In een "turkse school" want eigenlijk was het een go school moesten de autochtone leerkrachten zelfs apart eten. De ongelovigen waren niet welkom. Dit komt uit de mond van jawel moslims. Wie oh wie zijn de grootste racisten? De moslims. |
|
![]() |
![]() |