![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Mijn vrouw kreeg recent nog een mooie loonsverhoging, wat daarvan netto van overblijft is zowel voor de baas als de werknemer geen prettige ervaring. Ik betreur dan ook zwaar dat de vakbonden nooit hun pijlen richten op de manier waarop dit landje georganiseerd word. Laatst gewijzigd door Sean : 24 februari 2010 om 10:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() niet echt.
Het zijn vooral de politici die ons te veel kosten. België heeft gewoon te veel politici die leven van een inkomen uit belastingen. En daarnaast heb je een overdaad aan ambtenaren. Onze buurlanden doen het met 1/3 van wat wij hebben aan ambtenaren. En dan gaat het echt niet enkel over Wallonië. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() diene stomme senaat, wanneer gaan ze die eens afschaffen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken verschillende zelfstandigen, sommige zijn ondertussen gestopt, werken nog wat als loontrekkende om toch nog iets van pensioen over te houden, andere houden vol maar doen het op hun eentje, ja de zoon werkt er nu ook in, en zal de boel wel overnemen. Ze moeten het overigens hebben van de service. Lees de shit oplossen van mensen die hun grief in de Makro of Carefour gekocht hebben... ![]() En dan zijn er enkele met personeel, maar eerlijk gezegd, ik moet dan mijn 2 kameraden die het alleen doen, gelijk geven, die houden er misschien iets minder aan over, maar die zitten niet met de shit die ze er zich mee op de hals halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ze mogen altijd het leven hebben van mijne maat, ... of ja zelfs van mijn grootmoeder bvb, ... maar ik weet zeker dat 90 % van die onozelaars daar direct voor past. tot 2 uur `s nachts met uwe kop in de code, of papieren zitten, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() allez, ge moet u zo twee cassières aanschaffen die den helen dag met elkaar zitten te leuteren, die de klant dat daartussenstaat en vraagt of t mss nog voor vandaag gaat zijn afsnauwen en scheef bekijken ! ge gaat direct veel meer de sfeer van nen echte Carrefour in huis halen !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
één van de graaiers eigenlijk. stevige commissielonen en dito reizen om in se postbus en call center te spelen naar de verzekeringsmaatschappij. Bij problemen mag den inspecteur het toch oplossen. Vele klanten beseffen nog niet dat hun premies ernstig naar omlaag kunnen door dit tussenkanaal uit te schakelen en zich direct te verzekeren. Is ook maar een kwestie van tijd.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moet het boekhoudkundig eerst al een kost zijn he, vooraleer je ze kan activeren. Geld laten beheren door een fonds is geen boekhoudkundige kost bij mijn weten. Nu kan het wel zijn dat ze daar in FR anders over denken, maar het zou me verbazen als de GAAP- of IFRS-normen dat toestaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
(of een eindkapitaal) ?
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En je auto niet rechtstreeks van de fabriek ? En voor service betaal ik graag, hoor...
'Geweld gebruiken is een teken van zwakte.' (eigen citaat) Laatst gewijzigd door job : 24 februari 2010 om 12:40. |
|
![]() |
![]() |