Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 september 2010, 20:44   #61
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
namaskar allemaal,

persoonlijk vind ik wel dat de meeste Hindoestaanse mannen gewoon te klein, te zwak, te laf en te dom zijn. Juist hierom zouden mannen van het Hindoestaanse ras nooit de wereld kunnen leiden. Ik moet meer weten over de degeneratie van mannen van het Hindoeras en waarom zij zo zwak, laf en dom zijn. Ik zie dit in Suriname en Nederland, maar weet niet hoe het in India is.

Enige hoop is om het hindoeras flink te upgraden met blanke genen.

bye

dewanand
Een Hindu-Egmond.
Waarschijnlijk ook zelf Surinamer.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2010, 20:55   #62
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard

ken je vertellen wie deze egmond is? en hoe kan ik hem bereiken. ken je deze egmond?

dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2010, 20:58   #63
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
ken je vertellen wie deze egmond is? en hoe kan ik hem bereiken. ken je deze egmond?

dewanand
Je vindt hem op zowat elk Nederlandstalig forum, als hij al niet geband is.

Wie hij is: een ongevaarlijke fantast.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2010, 09:29   #64
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

dewanand
Ik dacht dat jij en Egmond al eens ruzie hadden gehad?
Oud 27 september 2010, 09:37   #65
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
namaskar allemaal,

persoonlijk vind ik wel dat de meeste Hindoestaanse mannen gewoon te klein, te zwak, te laf en te dom zijn. Juist hierom zouden mannen van het Hindoestaanse ras nooit de wereld kunnen leiden. Ik moet meer weten over de degeneratie van mannen van het Hindoeras en waarom zij zo zwak, laf en dom zijn. Ik zie dit in Suriname en Nederland, maar weet niet hoe het in India is.

Enige hoop is om het hindoeras flink te upgraden met blanke genen.

bye

dewanand
Er is mogelijk een beter alternatief beschikbaar Dewanand. Sinds een aantal jaren komt er namelijk steeds meer kennis vrij over het DNA van neanderthalers. Niet alleen waren zij fysiek een stuk sterker dan wij, ook hun hersenen waren groter en zij waren een kalm en vredelievend volk, getuige het feit dat wij hen hebben uitgeroeid en niet andersom. Ook waren zij harde werkers die graag een paar gekneusde ribben incasseerden als dat betekende dat ze vlees konden eten. Er zijn weinig bewijzen dat zij ooit in grote groepen samengeleefd hebben met een bloeiende cultuur als bindmiddel, maar daar blinken hindoes dan weer in uit, kijk maar naar de bruisende steden in India. Een nadeel is natuurlijk wel dat een volk van een upgrade met Neanderthaler DNA niet mooier zal worden. Maar he, elk voordeel...
Oud 27 september 2010, 11:46   #66
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Hindoe Dharm en geloof zijn veruit superieur aan alles wat er door andere culturen en religien is ontwikkeld gedurende de afgelopen 19000 jaar. Ik heb de Vedas nog niet helemaal bestudeerd, maar wat ik heb gelezen erover verbaasd mij. Het Vedische gedachtegoed is niet alleen de oudste, maar ook de allerbeste ter wereld.

In principe is een wereld met een multi polair machtsevenwicht het best. Maar er moet een filosofisch/religieus principe aan ten grondslag liggen en die vind ik alleen in het HIndoeisme.

Ik noem mensen die in de Vedas geloven nu Vedistanen, Vedistanis en heb dit begrip zelf ontwikkeld. De term Hindoes is fout, want dit begrip komt niet voor in de Sanskriet literatuur. Vroeger noemden de Hindoes zichzelf Arya en India werd Aryawart genoemd.

Macht moeten wij delen in de toekomst. Gevaarlijke en agressieve religieuze doctrines moeten wij wel uitroeien, want die veroorzaken oorlog en ellende.

Nu zijn er 1 miljard Hindoes en Vedistanen op de wereld en zij worden steeds rijker en krijgen meer invloed. Wie is er bang voor hen? Wie wil niet dat zij ooit meer macht krijgen.

Hindoes en Vedistanen hebben nooit andere volkeren en rassen op georganiseerde wijze uitgebuit of uitgemoord, zoals moslims, Joden, christenen en communisten. Zie geschiedenis voor het bewijs.

tot zover mijn betoog.

dewanand
hindoe fundamentalist
Hier valt niet veel goeds van te verwachten...
Vito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2010, 12:38   #67
Miguelito
Minister

Miguelito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Hindoe Dharm en geloof zijn veruit superieur aan alles wat er door andere culturen en religien is ontwikkeld gedurende de afgelopen 19000 jaar. Ik heb de Vedas nog niet helemaal bestudeerd, maar wat ik heb gelezen erover verbaasd mij. Het Vedische gedachtegoed is niet alleen de oudste, maar ook de allerbeste ter wereld.

In principe is een wereld met een multi polair machtsevenwicht het best. Maar er moet een filosofisch/religieus principe aan ten grondslag liggen en die vind ik alleen in het HIndoeisme.

Ik noem mensen die in de Vedas geloven nu Vedistanen, Vedistanis en heb dit begrip zelf ontwikkeld. De term Hindoes is fout, want dit begrip komt niet voor in de Sanskriet literatuur. Vroeger noemden de Hindoes zichzelf Arya en India werd Aryawart genoemd.

Macht moeten wij delen in de toekomst. Gevaarlijke en agressieve religieuze doctrines moeten wij wel uitroeien, want die veroorzaken oorlog en ellende.

Nu zijn er 1 miljard Hindoes en Vedistanen op de wereld en zij worden steeds rijker en krijgen meer invloed. Wie is er bang voor hen? Wie wil niet dat zij ooit meer macht krijgen.

Hindoes en Vedistanen hebben nooit andere volkeren en rassen op georganiseerde wijze uitgebuit of uitgemoord, zoals moslims, Joden, christenen en communisten. Zie geschiedenis voor het bewijs.

tot zover mijn betoog.

dewanand
hindoe fundamentalist
Elke religie die beweert dé waarheid te bezitten, zondigt al tegen zijn eigen religie. Hoe kan u als mens begrijpen wat god zou zeggen? christen, joden en moslims zijn in het zelfde bed ziek.
Miguelito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2010, 13:08   #68
Lincola
Burger

Lincola's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

tot zover mijn betoog.

dewanand
hindoe fundamentalist
Hoe kan je jezelf vooreerst een fundamentalist noemen als je zelf toegeeft dat je de Vedas nog niet helemaal bestudeerd hebt.

Momenteel is het trouwens niet zo'n goed idee om heel uw idee als werelddoctrine in te voeren. Persoonlijk zou ik er weinig tot geen problemen mee hebben, maar ik denk dat andere gevoelige magen op dit forum en in de rest van de wereld het niet zozeer op prijs zouden stellen om om de x aantal meters een Aghori tegen het lijf te lopen die de ingewanden van een uit de Leie gevist lijk zit op te eten uit een schedel.

Besides, wat is er dan weer mis met Boeddhisme? Naar mijns wetens heeft dit volk zelfs nog minder moorden op zijn geweten, daar in het Hindoeistische verhaal over Kali Yuga al een moord dreigt gepleegd te worden

Last but not least zou ik vooreerst zelf ophouden met de term "Hindoes" te gebruiken als je zelf beweert dat deze foutief is, just saying.
Oud 13 oktober 2010, 14:54   #69
MonaLisaOverDrive
Vreemdeling

MonaLisaOverDrive's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bertie Bekijk bericht
Tuurlijk heb ik ook voorbeelden van Boeddhistische geweld:
  • Boeddhistisch imperialisme: constante Thaise agressie tegen het kleine Cambodja (2000-2009)
  • Boeddhisten en Hindoes die elkaar meer dan 30 jaar lang terroriseren in Sri Lanka
  • Boeddhistisch straatgeweld van kut-Tibetanen in 2008
  • Buddhistisch Japaans wereldoorlog tegen heel Azie en ver daarbuiten
  • Boeddhistisch massaverkrachting van meer dan 100.000 vrouwen in Nanking
  • Boeddhistisch zelfmordterroristen (de originele Kamikaze piloten waren allemaal Boeddhisten!

* incidenten tussen Thailand en Cambodja gaat over Kmer tempel en is vooral een dispuut tussen regeringen - boeddhisme heeft er niets mee te maken
* het geweld in Sri Lanka is vooral een etnisch conflict, geen religieus
* Het straatgeweld in Lhasa was een eruptie van ontevredenheid van de Tibetanen tegen de zware onderdrukking van de Chinese overheid. Uw gebruik van het woord "kut" wijst trouwens op serieuze vooringenomenheid.
* Japanse soldaten en kamikaze piloten waren vooral aanhangers van het Shinto-geloof, geen zen-boeddhisten.

Het boeddhisme is geen dogmatisch geloof, maar betracht :

Het vermijden van al het foute gedrag,
Het ondernemen van het goede,
En het ontwikkelen van de eigen geest

Geweldloosheid speelt daarin een grote rol in het kader van het verwerven van goed karma.

Maar boeddhisten zijn ook maar mensen, en af en toe lukt het niet altijd naar die regels te leven.
Doordat het een niet-theïstisch geloof is, kent het ook geen bekeringsdrang en wordt er ook geen oorlog gevoerd in naam van het geloof.
MonaLisaOverDrive is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2010, 18:28   #70
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Kastensysteem, dat was toch een uitvinding van Ikea?
Oud 2 november 2010, 18:57   #71
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:

tot zover mijn betoog.

dewanand
hindoe fundamentalist
Nog steeds niet geband?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2010, 18:59   #72
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Kastensysteem, dat was toch een uitvinding van Ikea?

Het is daarom dus dat mijn bureau van Ikea op geen ****** trekt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be