![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[edit] AD opperde dat van de "loverboy" als eerste. Nu vind ik er enkel indirecte verwijzingen naar bij andere bronnen. Laatst gewijzigd door filosoof : 18 maart 2010 om 22:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() 'Sander V. gewelddadig in bed' door Jolande van der Graaf en Sebastian Schramm DORDRECHT - Een ex-vriendin van Sander V. - verdacht van de moord op het Dordtse meisje Milly Boele (12) - beschrijft de dinsdag opgepakte politieman als seksueel gestoord en gewelddadig in bed. "Hij is seksverslaafd en wordt als hij in extase raakt onbeschrijflijk hardhandig en ook gewelddadig. Ik moest hem dan stoppen, anders kneep hij mijn keel dicht en zou hij me gewurgd hebben. Als hij dit heeft gedaan met dat arme meisje, had ze geen schijn van kans", aldus de geschokte jonge vrouw, die vandaag exclusief haar verhaal vertelt in De Telegraaf. http://www.telegraaf.nl/binnenland/6...in_bed___.html ![]() En wat ik al helemaal niet snap met de verdere commentaren is hoe die pipo door de screening van de politie sollicitatie is geraakt. ![]() 'Moordenaar Milly was suïcidaal' DORDRECHT - Sander V., had in zijn jeugd zware psychische problemen. Hij had toen zelfmoordneigingen en sneed met scheermesjes in zijn armen, zo verklaart de mentor die V. tijdens zijn vbo-opleiding begeleidde. Cor Verbree van het Oranje Nassau College in Zoetermmer doet zijn uitspraken in het AD. Volgens de mentor begonnen de problemen in het examenjaar. "Hij begon in zijn armen te snijden, iets wat je zelden ziet bij jongens. Zijn moeder is hier meermalen komen praten omdat ze bang was dat hij zelfmoord wilde plegen. Sander vond hulp onnodig, maar er is wel een jeugdzorgtraject ingezet", aldus de leraar Nederlands in het AD. De ouders van Sander gingen rond zijn twaalfde uit elkaar. http://www.telegraaf.nl/binnenland/6...___.html?p=2,1 Ik dacht dat ze je anteccedenten nakijken of gaan ze niet diep genoeg. Zo iemand is toch totaal ongeschikt voor Flik. En de kwaliteit van al die zorg instanties is zeer twijfelachtig naar de resultaten te zien. Zeker belangrijk als de procedure maar goed verloopt en de rest zien we wel, pffff
Wie het verleden niet kent, weet ook zijn toekomst niet !!! Laatst gewijzigd door stropke : 19 maart 2010 om 10:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Zonder de feiten te willen nuanceren..hadden jullie in Nederland de zaak Janssen een beetje gevolgd dan was de huidige 'schok' minder groot geweest..
Wij vlamingen hebben hier een 'Been there Seen that' gevoel bij.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En dit toont eens te meer aan dat hij meer dan 5 vijzen los had, Walgelijk. 'Agent stuurde kaartje naar ouders Milly' DORDRECHT - Sander V. stuurde kort na de verdwijning van Milly een kaartje naar de ouders van het 12-jarige meisje om hun 'veel sterkte te wensen'. Dat zeggen vrienden van de familie in het AD. Het kaartje was namens de agent en zijn vriendin Linda ondertekend. "We denken aan jullie", stond er ook nog op. De 22-jarige Linda wist op dat moment niet dat Milly al begraven lag in haar eigen achtertuin. http://www.telegraaf.nl/binnenland/6...___.html?p=2,2 Wat diep triest ook voor zijn vriendin Linda, ook Flik, en zij kan het niet aangerekend worden. Ik hoop dat ze goed wordt opgevangen en haar job verder kan doen. Dan moet hij heel goed komedie kunnen spelen, maar dat weten we reeds van dergelijke figuren. Voorbeelden genoeg al en teveel.
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() Hij wordt vrijdag voor de onderzoeksrechter geleid, die onder meer bepaalt of het Openbaar Ministerie (OM) de 26-jarige buurman van Milly langer mag vasthouden. Later in de middag worden de besluiten van de rechter-commissaris bekendgemaakt.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/6...__.html?p=11,2 ![]() Ongelooflijk zo een idee. "Langer mag vasthouden". alsof ze miss het idee hebben hem tot zijn proces in voorwaardelijke vrijheid te stellen. Er moet geen sprake zijn van "mag" maar van vasthouden zonder meer. Liefst in die Vergeetput int Gravensteen in Gent, op water en droog brood.
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Burger
|
![]() De politie uw vriend zeggen ze dan.
Jeezes man, wat loopt er toch ziek volk rond op deze wereld.
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tijd om in de Nederlandse gevangenis een realityshow te starten. Een flik op de wandeling is alle dagen plezier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() Nie overdrijven hé. Volgens mij hebt ge toch beetje de pik op de flik..
![]() Zekers teveel in "Wegmisbruikers" geweest.? ![]()
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar de meeste flikken zijn niet zo. En het andere wist ik al... ![]()
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Logisch toch, n'en echte vent, hé, geen watje, ene die geen schrik heeft van "wijven" of van "tuigmannen", die kunnen ze daar gebruiken. Als hij maar gehoorzaamt als 't moet. Fraaie maatschappij... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu 't een Nederlandse flik met skinkop is blijft dat achterwege. (niet dat ik 't mis!!) Die kalme beheerstheid doet toch ongebruikelijk vreemd aan. Zouden ze ziekjes zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister-President
|
![]() 'Politie onderzoekt screening Sander V.'
(Novum) - De politie onderzoekt hoe agent Sander V. bij het politiekorps Rotterdam-Rijnmond terecht heeft kunnen komen. Dat zegt een woordvoerder van de Nederlandse Politiebond (NPB). Het korps Rotterdam-Rijnmond, waar V. voor werkte, verwijst door naar de Rijksrecherche. Die voert het onderzoek uit. Vrijdag verschenen in verschillende ochtendbladen berichten over het psychologische verleden van de 26-jarige moordenaar van het 12-jarige meisje Milly Boele. Zijn oude mentor en leraar Nederlands Cor Verbree verklaarde in het AD dat V. in zijn examenjaar in zijn armen begon te snijden. Zijn moeder was volgens Verbree langsgekomen omdat zij bang was dat hij zelfmoord zou plegen. Een jeugdzorgtraject werd ingezet. De NPB-woordvoerder zegt dat de screening zoals deze er nu is voldoet. Bij de screening worden onder meer verschillende tests uitgevoerd om de mentale staat van kandidaten voor de politie na te gaan. Ook zijn psychologen betrokken bij gesprekken met de kandidaten. "Maar het is een utopie dat zo'n screening kan voorkomen dat zoiets ooit nog gebeurt", zegt de woordvoerder. Hij vindt dat op dit moment de aandacht uit zou moeten gaan naar de naasten van Milly en dat de nadruk niet op V. moet liggen. De zegsman weet dat het korps Rotterdam-Rijnmond nagaat hoe de screening in het specifieke geval van V. is verlopen. De Rijksrecherche kon vrijdag niet direct toelichten wat er precies onder de loep wordt genomen of hoe lang het onderzoek gaat duren. http://nieuws.nl.msn.com/foto/galler...ntid=152612042 ![]() Blijkbaar voldoet de screening dus niet hoewel de NPB ons anders vertelt. En als het van psychologen afhangt die moet onderzoeken of iemand s'nacht met zijn "Jantje" speelt en van kinderen droomt..amaai daar zijn we vet mee. De resultaten zijn genoeg bekend ook voor TBSers met proefverlof. Die psychologen moeten eens meer met de realitiet van de straat bezig gaan ipv hun procedures en boeken te volgen.
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() http://www.jujiba.nl/judo.php
Misschien een aanrader, een sterke aanrader. Stimuleer de meiden zelfverdedigings sport en technieken te leren. Had Milly zoiets gekund had ze miss een kans gehad. Niet dat ze die wilde Sander had overmeestert, maar misschien kans gehad aan zijn greep te ontsnappen. Zou miss niet verkeerd zijn dit in het lespakket "gym\sport" op middelbare school op te nemen. Zodat ze een stevig basis hebben en wie wil kan zelf dan nog bij een vereniging gaan. Heb mijn dochters geleerd als ze in zo iets zou gebeuren (is gelukkig nooit geweest): neem een penalty keihard. Altijd prijs ![]()
Wie het verleden niet kent, weet ook zijn toekomst niet !!! Laatst gewijzigd door stropke : 20 maart 2010 om 09:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister-President
|
![]() za 20 mrt 2010, 18:08
Meisje slaat belager met stick ETTEN-LEUR - Een 13-jarige meisje uit Etten-Leur wist vrijdagavond door kordaat optreden te ontkomen aan een belager. Toen een onbekende man haar van haar fiets wilde trekken, sloeg ze hem met haar hockeystick op zijn hoofd. Het meisje fietste even voor negen uur over het fietspad langs de Spoorlaan in Etten-Leur. Ter hoogte van het Baroniecollege werd ze door de man lastiggevallen. De politie is op zoek naar getuigen. http://www.telegraaf.nl/binnenland/6...k__.html?p=3,1 ![]() ![]() Zo das goed nieuws en moedig. Misschien indachtig aan Milly was dit duidelijke optreden. Hopelijk heeft die pipo zijn lesje geleerd. Kom op meiden die dit leest, doe zo voort, laat je niet afschrikken en verdedig jezelf. Miss heeft ze wel tevoren dit forum gelezen... ![]()