![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik denk dat er iets scheelt in uw hersenpan. ik loop trouwens vrijwel dagelijks met jongens hand in hand, alhoewel een paar jaar geleden mss wel meer dan de dag van vandaag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan ben ik echt wel benieuwd naar wat die te vertellen hebben over de homo-onvriendelijke standpunten van het belang... er is al veel gezegd dat ze er zijn maar heb er nog nooit een geweten . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het belang is ook anti homo wat doe je daar aan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Staatssecretaris
|
![]() Als een leerkracht met één van zijn 14 j leerlingen hand in hand loopt, wat gaat u daarover dan denken ?
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Gouverneur
|
![]() Misschien dat u enigszins ruimte moet laten voor nuance om geloofwaardig over te komen.
Er is een verschil tussen het niet toestaan van bv. een homohuwelijk en het vervolgen van holebi's, vaak met de dood tot gevolg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zeg ik niet.
![]() |
![]() |
#69 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hand in hand lopen met een andere man is het tonen van afwijkend seksueel gedrag, het is op zich geen seksueel gedrag (lees wat er staat). Als er morgen iemand over straat wandelt met een sm-masker op dan hoort dat ook niet. Wat die persoon bij zijn thuis doet is zijn zaak, het publiek tentoonstellen ervan is echter nergens voor nodig en is een provocatie of het gevolg van normvervaging.
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() Ik mag hopen dat niemand in uw familie een andere haarkleur heeft dan bruin-zwart? Blond is al afwijkend en als ze gekleurd haar of rood haar hebben of...is dat al helemaal afwijkend. je kan hen maar beter van straat halen of we mogen hen een klap geven wegens provocatie en normvervaging, nietwaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Omdat men zo duidelijk maakt dat men seksueel aangetrokken is tot mensen van hetzelfde geslacht, wat dan weer afwijkend seksueel gedrag is.
Best moeilijk hè, begrijpend lezen.
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Inderdaad: provocatie is een stap te ver! Geen hoofddoeken op straat, Geen boerka's op straat, geen sm maskers en geen provocatie van een minderheidsgroep nl. homo's.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Hola, dat is zelfs gewelddadiger als de allochtonen, die slaan er tenminste nog met blote vuisten op ! Met zo een metalen emmer kan je iemand gerust doodslagen !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() Zwijgen is instemmen, hopelijk kan iemand me hier uw adres bezorgen terwijl ik een honkbalknuppel koop. tenslotte ben jij radicaal tegen alles wat afwijkend is, nietwaar? Ik ben zeker dat ik in uw familie tal van afwijkingen zal vinden, kleiner/dikker dan de norm, afwijkende kledingstijl/haartooi/haarkleur, ... Alles wat afwijkend is mag niet getoond worden, nietwaar? Of gaat het dan niet op soms? Geaardheid is net hetzelfde als haarkleur of geslacht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En als het vet gedrukte waar zou zijn dan zijn nogal wat maatschappijen homoseksueel. In het oosten is hand in hand lopen met een vriend, verwant, gast heel gewoon. Ps: Is Busch dan ook aangetrokken tot de prins van SA? Geef toe, je bent gewoon de zoveelste trol.
![]() |