Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 maart 2010, 15:54   #61
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk bericht
Dus omdat ik tegen normvervaging ben, ben ik volgens u homofoob. Ik heb niets tegen homoseksualiteit of homoseksuelen, ieder zijn eigen perversie. Ik vind echter wel dat het publiek tonen van seksueel afwijkend gedrag normvervaging is. Het is ook niet omdat ik hetero ben dat mijn volledige identiteit draait om mijn geaardheid.
is hand in hand lopen dan sexueel gedrag ?!?

ik denk dat er iets scheelt in uw hersenpan.

ik loop trouwens vrijwel dagelijks met jongens hand in hand, alhoewel een paar jaar geleden mss wel meer dan de dag van vandaag.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2010, 00:53   #62
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik heb weet van een paar VB'ers die ook homo zijn anders ... wat doen we daar dan mee, Wisord ?

toch maar met hun kop naar beneden van een hoog gebouw ?

Dan ben ik echt wel benieuwd naar wat die te vertellen hebben over de homo-onvriendelijke standpunten van het belang... er is al veel gezegd dat ze er zijn maar heb er nog nooit een geweten .
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2010, 00:55   #63
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Ik heb rechtse vrienden tjeef vrienden linkse vrienden en dwaze vrienden. En dan gast ? Holebi's zijn gelijkwaardige mensen. We zouden er niet eens meer hoeven over te discussieren. Maar de zotte islam zorgt dat dit weer ter discussie komt. Zielig die linkse pamperpolitiek !

Het belang is ook anti homo wat doe je daar aan ?
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2010, 06:45   #64
Alvader
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:

ik loop trouwens vrijwel dagelijks met jongens hand in hand, alhoewel een paar jaar geleden mss wel meer dan de dag van vandaag.
Als een leerkracht met één van zijn 14 j leerlingen hand in hand loopt, wat gaat u daarover dan denken ?
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....
Alvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2010, 08:24   #65
Wimpeus
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Het belang is ook anti homo wat doe je daar aan ?
Misschien dat u enigszins ruimte moet laten voor nuance om geloofwaardig over te komen.
Er is een verschil tussen het niet toestaan van bv. een homohuwelijk en het vervolgen van holebi's, vaak met de dood tot gevolg.
Wimpeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2010, 08:39   #66
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
gij gaat daarmee om of wat ?!
omgaan en omgaan ... ge weet wel er is een kleine nuance he,

Trouwens met die een lesbische kunt ge een gesprek hebben van vent tot vent,
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2010, 08:41   #67
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
"de christelijke cultuur", hé...

En dat was gelukkig lang niet 't ergste van die "christelijke cultuur".
Da zijn nog maar de ruige kantjes he Filosoof, we moeten dat niet ontkennen als dat zo geweest is, (soms nog is. )
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2010, 10:54   #68
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toccata Bekijk bericht
Waarom zou bij een homokoppel dat hand in hand loopt hun volledige identiteit rond hun homoseksualiteit draaien?
Zeg ik niet.
Oud 24 maart 2010, 10:58   #69
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hand in hand lopen met een andere man is het tonen van afwijkend seksueel gedrag, het is op zich geen seksueel gedrag (lees wat er staat). Als er morgen iemand over straat wandelt met een sm-masker op dan hoort dat ook niet. Wat die persoon bij zijn thuis doet is zijn zaak, het publiek tentoonstellen ervan is echter nergens voor nodig en is een provocatie of het gevolg van normvervaging.
Oud 24 maart 2010, 11:32   #70
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Ik mag hopen dat niemand in uw familie een andere haarkleur heeft dan bruin-zwart? Blond is al afwijkend en als ze gekleurd haar of rood haar hebben of...is dat al helemaal afwijkend. je kan hen maar beter van straat halen of we mogen hen een klap geven wegens provocatie en normvervaging, nietwaar?
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2010, 09:39   #71
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion Bekijk bericht
Ik mag hopen dat niemand in uw familie een andere haarkleur heeft dan bruin-zwart? Blond is al afwijkend en als ze gekleurd haar of rood haar hebben of...is dat al helemaal afwijkend. je kan hen maar beter van straat halen of we mogen hen een klap geven wegens provocatie en normvervaging, nietwaar?
Wat ben jij van plan met die leuke stropop?
Oud 25 maart 2010, 09:56   #72
Erwinvds
Gouverneur

Erwinvds's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hand in hand lopen met een andere man is het tonen van afwijkend seksueel gedrag, het is op zich geen seksueel gedrag (lees wat er staat). Als er morgen iemand over straat wandelt met een sm-masker op dan hoort dat ook niet. Wat die persoon bij zijn thuis doet is zijn zaak, het publiek tentoonstellen ervan is echter nergens voor nodig en is een provocatie of het gevolg van normvervaging.
Hoezo??????
Erwinvds is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2010, 10:05   #73
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erwinvds Bekijk bericht
Hoezo??????
Omdat men zo duidelijk maakt dat men seksueel aangetrokken is tot mensen van hetzelfde geslacht, wat dan weer afwijkend seksueel gedrag is.

Best moeilijk hè, begrijpend lezen.
Oud 25 maart 2010, 10:19   #74
Pitbull
Banneling

Standaard

Inderdaad: provocatie is een stap te ver! Geen hoofddoeken op straat, Geen boerka's op straat, geen sm maskers en geen provocatie van een minderheidsgroep nl. homo's.
Pitbull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2010, 10:21   #75
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
De meeste van die jongeren zijn hier geboren en getogen. In "hun" landen komen ze enkel tijdens de vakantie.
Ik heb dat nog al gehoord dat die jongeren alles behalve gelovig zijn. Nochtans willen ze wel de gebruiken van het geloof van hun ouders aan ons opdringen (halal-voedsel, hoofddoeken voor vrouwen enz.) Waar zit de logica? Of gaat het enkel om overdreven macho-gedrag van autoritaire verwende jongeren?
Grotendeels. Ons hun ding opdringen, uit principe, daar gaat het om. Velen worden enkel vroom als ze oud zijn, en hun wilde haren verloren hebben, of wanneer ze in de bak vliegen.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2010, 10:24   #76
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Graziëlla Bekijk bericht
Het is overbodig want hoe kan iemand homofoob zijn? Van de vrijmetselaars en moslims wordt toch ook niet gezegd dat zij Christianofoob zijn? Of Roomsfoob?
Als iemand kritiek heeft op deze verkeerde manier van leven, dan is dat toch geen homofoob, maar enkel een persoonlijke mening!
De allochtonen zijn nog zo slecht niet en zo rot niet en dan wel om het feit dat ze kritisch staan tegenover homoseksualiteit. Maar daarom moeten ze de homo's niet slaan, dat is helemaal verkeerd!!! Ik ben vriendelijkgezind tegenover homo's die net als alle mensen mijn medemensen zijn, maar ik veroordeel hun foute keuze. Je moet elkanders zonden kunnen vergeven, zonder geweld te gebruiken!! Maar Mohammed was Jezus Christus niet. De homo's en de allochtonen zijn even fout: de enen hebben een verkeerde seksualiteit en de anderen een verkeerde Godsdienst! Vroeger bestond dit allemaal niet en dit was veel beter, want toen waren al die problemen daardoor niet! Gelukkig is ons dorpje daar nog van bespaard gebleven!
Waar is dat dorp ?
Oud 25 maart 2010, 10:27   #77
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Een pak slaag is gewoonlijk niet nodig, een emmer koud water werkt ook.
Als ze blijven plakken ? Zoals de honden ? Heb je al zoiets meegemaakt in uw buurt ?
Oud 25 maart 2010, 10:29   #78
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Als de redelijkheid wegvalt, dan is er alleen geweld nog over. Een paar tikken met de metalen emmer zal dan wonderen doen.
Hola, dat is zelfs gewelddadiger als de allochtonen, die slaan er tenminste nog met blote vuisten op ! Met zo een metalen emmer kan je iemand gerust doodslagen !
Oud 25 maart 2010, 10:45   #79
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Citaat:
Wat ben jij van plan met die leuke stropop?

Zwijgen is instemmen, hopelijk kan iemand me hier uw adres bezorgen terwijl ik een honkbalknuppel koop. tenslotte ben jij radicaal tegen alles wat afwijkend is, nietwaar? Ik ben zeker dat ik in uw familie tal van afwijkingen zal vinden, kleiner/dikker dan de norm, afwijkende kledingstijl/haartooi/haarkleur, ... Alles wat afwijkend is mag niet getoond worden, nietwaar? Of gaat het dan niet op soms? Geaardheid is net hetzelfde als haarkleur of geslacht.
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2010, 11:19   #80
Erwinvds
Gouverneur

Erwinvds's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat men zo duidelijk maakt dat men seksueel aangetrokken is tot mensen van hetzelfde geslacht, wat dan weer afwijkend seksueel gedrag is.

Best moeilijk hè, begrijpend lezen.
De beledigingen kun je gerust achterwege laten, ze maken toch geen indruk. Ze vertellen enkel veel over U.

En als het vet gedrukte waar zou zijn dan zijn nogal wat maatschappijen homoseksueel. In het oosten is hand in hand lopen met een vriend, verwant, gast heel gewoon.

Ps: Is Busch dan ook aangetrokken tot de prins van SA?

Geef toe, je bent gewoon de zoveelste trol.
Erwinvds is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be