![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Veel opgezwollen retoriek maar weinig substantie. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze gaan blijkbaar toch nog eens opnieuw moeten stemmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
http://www.huffingtonpost.com/2010/0..._n_512609.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
In de feiten zal het waarschijnlijk wel los lopen. Blijft uiteraard ook nog de horde van het Grondwettelijk Hof, maar ik betwijfel of die iets ongrondwettelijks zal vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Wel en dan heb je ook nog de 13 staten die rechtszaken hebben aangespannen tegen de grondwettelijkheid van deze health care bill.
Volgens sommigen zal dit succesvol zijn. Ik heb mijn twijfels evenwel. Als het er definitief doorkomt zie ik wel nog rellen uitbreken. Democratische congresleden krijgen nu al doodsbedreigingen en stenen door hun ruiten... En die domme gans van een Palin giet lustig olie op het vuur : Haar tweet gisteren : "don't retread, instead RELOAD!' ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 25 maart 2010 om 16:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
Rellen zie ik niet echt onmiddellijk hoor. Je moet er in de VS een beetje retoriek bijnemen. En bij de verkiezingen in November zal in de eerste plaats de economie bepalend zijn (tenzij er grote onvoorziene gebeurtenissen zijn). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Zeikstraal foetsie en Grievous terug? Is dit toevallig?
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niettemin beschouw ik mij als arme Belg bevoorrecht tegenover de arme Amerikanen die nu verplicht zijn een premie te betalen voor een ziekteverzekering, een premie die voor hen dikwijls te hoog ligt. Ik betaal 21€ per trimester. Dat is zeven euro per maand... Hoeveel kost die verplichte ziekte verzekering ginder???? Dit kan pas een elementair begin zijn, de eerste stap op een lange weg naar een volwaardige, volwassen en quasi gratis-ziekteverzekering. Laatst gewijzigd door eno2 : 26 maart 2010 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergelijk dan ook ineens hoeveel wij afstaan van ons bruto-loon en gezondheidszorg i.v.g.m. de Amerikanen, dan komt de kostprijs hier ook stukken hoger uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn moeder heeft bvb MS, wel in de VS had dat zeer waarschijnlijk mijn ouders geruineerd. Op NPR onlangs een mooie vergelijking hiervan (UK vs US) : http://www.npr.org/templates/story/s...oryId=92067101 Het verhaal van Rubin, een amerikaanse dertiger met MS : Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 26 maart 2010 om 11:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Nee hoor:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() (uitgaven per persoon, levensverwachting)
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 28 maart 2010 om 05:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Kucinich was tegen deze wet. Obama heeft er vier uur moeten op inpraten om hem van gedacht te doen veranderen. En Kucinich heeft daar geen 'steekpenningen' voor gekregen (om van gedacht te veranderen) in tegenstelling tot sommige anderen.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 28 maart 2010 om 05:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Politics of language: George Lakoff
Hoofdstuk 5: "conservative communication machine"
Dit gebeurt aangestuurd vanuit denktanks (met taalexperten die 'directives' uitschrijven). Citaat:
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lakoff recognizes Kucinich health care plan
Highest rated comment: Citaat:
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Toch niet, de VS geeft een veelvoud van Belgie uit aan gezondheidszorg.
![]() |
#78 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De laatste tewerkstellingcijfers waren positief hetgeen de beurzen in de hoogte dreef. De schuldgraad is lager dan deze van de gemiddelde eurolanden. De consumptie zit terug in de lift. Dus zet ik mijn geld eerder op de dollar dan op de euro. De vastgoedprijzen, alhoewel nog niet stabiel, hebben terug een opwaartse trend. Volgens mij zullen de states veel eerder uit de problemen zijn dan de landen van de eurozone. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() De geluiden die mij uit de States bereiken vertellen juist het tegenovergestelde. Maar ik misgun het ze niet.