![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Staatssecretaris
|
![]() inderdaad, onze mentaliteit inzake economie en dus het kapitalisme druist in tegen het etisch verantwoorde leven in harmonie met dier en natuur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De invloed van de mens op dier en natuur is geen natuurlijke evolutie maar uitroeiing. Soorten krijgen de kans niet om zich aan te passen hun leefomgeving word vernietigd en vervangen door beton en staal, hun voedselbronnen verdwijnen om diezelfde redenen. geen enkel dier kan zich aanpassen aan de menselijke omgevingen buiten een paar honderd uitzonderingen na zoals ratten, bepaalde apensoorten en kakkerlakken, vlooien kortom soorten die al sinds mensenheugenis kort bi jde mens leefden maar al de rest is ten einde opgeschreven en zal gewoon verdwijnen hierdoor krijg je een domino effect in de voedselketen en ooit komt de voedsel keten van de mens hier in gedrang en zal er niet meer genoeg voedels zijn om onze lokale GB te vullen hoeveel geld we ook hebben |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Haaien hebben een lange voortplantingscyclus en onder een bepaald aantal is deze gedoemd. Haaievinnensoep wordt er in mijn omgeving niet gegeten !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |||||||||||||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
"ik", "wil", wij "moeten". het is niet omdat jij iets wil dat wij moeten. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jouw statement bevestogt heel duidelijk waar het jou om te doen is: om vantuit jouw "hoogstaande" moraal neer te kijken op de rest van de mensheid die jouw moraal niet accepteert. Op de anderen ook want het zijn maar mensen die JOUW hoogstaande moraal hebben aanvaard. Ik denk dat megalomanie hier niet vreemd aan is. En megalomanen hebben geen moraal maar gebruiken ze om anderen te manipuleren. Citaat:
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() Wiens ethiek?
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onder een bepaald aantal sterven zulke dieren uit. Zij planten zich niet voort zoals vissen die telkens een paar duizend eitjes leggen maar paren zoals mensen. De cyclus duurt tussen 18-24 MAAND Laatst gewijzigd door Cdude : 12 mei 2010 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||||||||||||||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is eenvoudig: we moeten niet doen wat natuurlijk is, maar wat juist is. Want verkrachtingen enzo zijn ook natuurlijk: vele dieren en mensen verkrachten, onze voorouders verkrachten, kans is zelfs reeel dat wij ons bestaan te danken hebben aan een voorouder die een vrouw verkrachtte. Maar ik hoop dat jij tegen verkrachting bent. Dus waarom zou je nu ineens tegen iets natuurlijks zijn? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Overigens, ik kijk nooit neer op mensen, wel op laagstaande moralen. Maar dus zelfs de mens met de laagstaandste moraal minacht ik niet. Dat zou ik zelfs niet goed vinden, en dat zou niet stroken met mijn universele liefde die ik voel voor iedereen. Citaat:
Citaat:
|
||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Door observaties: als je na een tijdje zoeken nog steeds geen haai bent tegengekomen, acht men de kans groot dat die is uitgestorven. Zeker ben je nooit, maar het is al erg genoeg als die kans groot is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar kom, niet getreurd, wie zoekt, die vindt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Mijn excuses.
Ik ga nooit geen beetje krommvraagstelling meer doen. Laatst gewijzigd door eno2 : 12 mei 2010 om 14:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het feit dat een soort nog niet ontdekt is, is niet relevant. Dat is zoiets als zeggen dat genocide op inheemse volkeren (zoals de Akuntsu) niet erg is omdat er nog wel onontdekte volkeren zijn. rare opmerking dus... |
|
![]() |
![]() |