![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onder bepaalde omstandigheden MOETEN !!!! groepen fietsers op de openbare weg rijden... Natuurlijk zijn er lullen op een koersfiets..gelukkig kunnen die hun geen sportwagen permiteren.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Indien je bedoelt voetpad--> verboden voor fietsers Als je bedoelt fietspad --> wandelaars moeten voorrang geven aan fietsers, vooral dan aan mij. Uiteindelijk is het de schuld van de auto, jongen. Echt.
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Unitaire automobilisten willen zelfs die enkeling die zich te voet of per fiets verplaatst nog wat bashen..
Ik raad je 2 weken rustvakantie aan in Saigon : ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja en ook met zo een auto erachter om aan te geven dat je in groep bent, is dat zeker veilig,
wat niet veilig is, is met zo een auto erachter en de lewie die nie goe meer meekan daar just voor en de jean en de karel die op de lewie wachten daar 200 meter voor en de juul de pier en den tom die 500 meter verder de ziel uit hun lijf aan het rijden zijn om mekaar los te rijden probeer die dan allemaal maar veilig voorbij te steken. Iedereen zijn hobby en geen probleem dat ge wat gaat koersen maar hou ook wat rekening met de andere mensen die daar rondrijden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat bedoel ik nu, ook voor uw eigen veiligheid ten andere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() (ik heb nog zo'n wipboog liggen, van mijn grootvader. Zelf gemaakt, maar hij schoot er zich wel Belgisch kampioen mee)
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Zo een WANDELpad, op een dijk bvb, waar die cyclisten zich de meester wanen, en zioch ook alzo gedragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bij mijn vorige ploeg ben ik het afgebold omdat dat daar 'om ter rapst' was.
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik betwist dat allemaal zeker niet, maar ik hekel je veralgemening (dat ze allemaal zo zijn en zat op hun fiets zitten). Bij mijn vorige ploeg schaamde ik me soms, hoe die mannen soms tekeer gingen. En 't was altijd de fout van de ander (meestal auto's en voetgangers). Eigenlijk fiets ik liever alleen, maar ik hang graag in het wiel ![]()
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Achteraf drinken in gezelschap is iets plezanter.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is overigens ook vaak veiliger met twee naast elkaar te rijden op de rijbaan. Ga je netjes aan de kant voor meneer de automobilist ... dan is het gevolg dat ze je rakelings, zonder snelheid te verminderen voorbij razen. Kortom de beste manier om in het decor te belanden of om het leven te komen. Rij je met twee naast elkaar, dan moeten de automobilisten wel remmen en steken ze je pas in een tweede beweging voorbij. Met twee naast elkaar rijden in groep maakt ook de groep korter en dus gemakkelijker om in te halen net zoals je een tractor met aanhanger inhaalt vb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |