![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat dacht u. Om iets te staven moet het eerst hebben bestaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als ik op dit forum durf schrijven dat de marokkanen oververtegenwoordigd zijn in justitie, dan moet ik dat ook met een geloofwaardige bron staven. Hier van hetzelfde een pak. maar iedereen weet dat Andyke dat niet zal doen. Want 1.5milj is nu eenmaal wat overdreven. Kijk hier 's en da's een pro-iraakse en anti USA site. http://www.iraqbodycount.org/ zal al wat geloofwaardiger zijn dan 1.5milj.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 15 april 2010 om 07:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Domain ID:93873648-LROR Domain Name:IRAQBODYCOUNT.ORG Created On:10-Jan-2003 22:18:16 UTC Admin Country:GB 2 maand voor de oorlog begon... Laatst gewijzigd door Zyklon B : 15 april 2010 om 07:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Dood aan Washington!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Zeikstraal B ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
T'zal de fout van de gazetten zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Er bestaat ook nog zoiets als de ORB-poll (een initiatief van een privaat poll-agentschap in het VK), maar dat wist u als lijkenteller ongetwijfeld al. In tegenstelling tot de mensen van iraqibodycount tellen zij niet enkel het aantal door de overheid geregistreerde doden tgv de bezetting (wat een minimale schatting oplevert van het aantal doden), maar bevragen zij de bevolking over het aantal doden tgv geweld; een gedecentraliseerde manier van tellen als het ware. Het resultaat van die poll is uiteraard slechts een schatting, en dus geen absoluut cijfer. In 2007 kwam men met die schatting uit op 1.2miljoen. Ondertussen staat die schatting op 1.7miljoen als ik mij niet vergis. Hier kan u wat meer lezen over die Iraqibodycount en vooral over die ORB. Zolang die twee methodes waarden opleveren die sterk uiteen liggen kan je niet weten hoeveel slachtoffers er gevallen zijn, en dient minstens een van beide methoden grondig fout te zitten. Soit, het was mij met dat cijfer geeneens te doen over het aantal slachtoffers in Irak. U was het die dat cijfer uit zijn context lichtte en 'verontwaardigd' moord en brand begon te schreeuwen. U zag in die tactiek immers een middel om aan de essentie van mijn post en van dit topic (nl. bombardementen die worden uitgevoerd zonder al te veel omzien naar de burgerbevolking) voorbij te gaan.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 16 april 2010 om 02:17. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() Ik zal maar aannemen dat deze reactie werd ingegeven door een meer dan grondige kennis van de hierboven vermelde tellingen. Sterke post.
![]() |
#72 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Amerika is helemaal terug de goede weg op aan het gaan en de toekomst ziet er bijzonder positief uit. Nu nog hopen dat Obama wordt vervangen door Palin en de strijd tegen terrorisme kan eens fatsoenlijk in gang schieten, ipv daar wat ter plaatse blijven trappelen in Irak. God bless America ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niets Amerikanenhaat. Bush ging de strijd tegen het terrorisme direct en concreet aan. Zijn reactie na de aanval op het WTC was de meest gepaste. In heel de regio rond Israël-Palestina is er quasi niets gebeurd tijdens zijn 8-jarige legislatuur. Voordat Bush aan de macht was en die seksmaniak er nog de lakens uitdeelde ging er geen week voorbij of er vloog alweer een bus in de lucht in Israël. Bush' legislatuur is afgelopen en het is er opnieuw oorlog.
Let wel, ik heb niets tegen Obama als persoon. Volgens mij is hij nog niet eens zo onbekwaam, maar hij heeft die positie te danken aan z'n huidskleur en niet aan zijn kunnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Hij is een gesoffisticeerder leugenaar dan Mccain. En dan alle andere kandidaten. Enkel een onderschatting van uw kant. Niet dat ik verwacht dat je iets van politiek snapt.
|
![]() |
![]() |