![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Alles, de zetbaas van cornu heeft beslist dat de nmbs dient ter bevrediging van primaire behoeften. Meer wc's in de stations?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Waarom niet? We moeten toch allemaal langer werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() En dat terwijl de regels voor het besturen van een trein steeds beperkender worden geïnterpreteerd door de NMBS (niet Infrabel, waar de reglementen ook snel genoeg wijzigen, maar NMBS die die regels vertaalt naar een leesbare handleiding, is zo nerveus voor treinen door het rood, dat je nog slechts mag kruipen wanneer een sein rood zou gestaan kunnen hebben...
Ik wil Cornu gerust het voordeel van de twijfel geven, en aannemen dat hij nog onvoldoende vertrouwd is met zijn bedrijf, maar hij heeft nog behoorlijk wat opkuiswerk voor eigen deur te doen.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gisteravond weer wat 'grappigs' meegemaakt : Brussel Centraal...trein van 8 wagons rijdt binnen....deuren gaan open, maar die van de 2 eerste wagons blijven gesloten....deuren defect.... Resultaat : de andere wagons overvol (de sukkelaars in Brussel Zuid zullen 't geweten hebben) en door de verwarring weer enkele minuten te laat vertrokken. 1 heuglijk feit : 't was niet de trein die ik nodig had
![]() Waarom kunnen ze dat niet aankondigen voor die trein aankomt ? In 't Noord zullen die deuren ook wel defect geweest zijn, zeker, aangezien er op enkele zo'n 'deuren-defect-stickers' geplakt waren. Waarom worden die defecte wagons niet afgekoppeld, of, nog beter, vervangen ? Waarom blijft die laat-maar-waaien-mentaliteit bij de NMBS maar bestaan ? Maar 't zal beteren met een verlenging van de rijtijd.... ![]()
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
(ik vermoed dat hij 'overgekwalificeerd' was maar dat ze het niet durfden zeggen dat dat de reden was. Waarschijnlijk bang dat hij niet lang genoeg zou meedraaien voor hij zou afhaken... Heeft 2 bachelors, maar hij was het blijkbaar beu om nog verder te studeren en zocht iets anders...iets met regelmaat)
![]() |