Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 mei 2010, 12:57   #61
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

uw leven is jou veel waard?

waarom sta jij hier dan de oorlogspolitiek van de VS te verdedigen? De levens van die tientallen duizenden andere soldaten, waren die dan niks waard?
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2010, 14:23   #62
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht

waarom sta jij hier dan de oorlogspolitiek van de VS te verdedigen? De levens van die tientallen duizenden andere soldaten, waren die dan niks waard?
Nederland leeft onder de paraplu van de Verenigde Staten. Het zou dom zijn de hand te bijten die ons veilig houdt. Anders waren we nu communistisch geweest, of iets anders!
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2010, 14:45   #63
styllo_ben
Minister-President

Standaard

ben jij echt wel zeker dat jij een verlichte liberalist zijt? Jij klinkt echt niet zo hoor.

ik zeg dit niet als verwijt hoor. vraag maar eens aan anderen welk indruk ze krijgen van jou. gewoon voor de test.
Oud 5 mei 2010, 15:05   #64
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ben jij echt wel zeker dat jij een verlichte liberalist zijt? Jij klinkt echt niet zo hoor.

ik zeg dit niet als verwijt hoor. vraag maar eens aan anderen welk indruk ze krijgen van jou. gewoon voor de test.
Uw indruk is irrelevant. Ik ben lid van een liberale partij, en daar ben ik consequent liberaler dan de meesten.
Oud 5 mei 2010, 15:27   #65
styllo_ben
Minister-President

Standaard

dan is het wel slecht gesteld met het europese liberalisme om zo hondstrouw achter de VS aan te lopen.

Het failliet van de europese sociaal-democratie was me al langer bekend. Nu ook van het liberalisme.
Oud 5 mei 2010, 19:36   #66
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Uiteraard niet. "Cover your ass" is the game voor onze Angelsaksisch begaafden.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2010, 19:52   #67
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Man, ik heb daar gewoon over heengelezen. Wees eens niet zo'n kommaneuker.
Je hebt er niet over gelezen, je hebt gescholden dat ik mijn eigen definities oplegde. Dit terwijl ik gewoon iets van algemene kennis wou meegeven, dat niets te maken had met een of ander twistpunt.

Dit karakteriseert je algemene attitude op dit forum. Neem nu iemand als Hertog van Gelre. Zijn stellingen staan diametraal tegenover de mijne en we hebben hebben al heel wat rituele scheldpartijen en duels achter de rug. Dit gezegd zijnde heb ik met hem ook discussies met argumenten waarbij we beiden zaken bijleerden achter de rug.

Zowel Hertog als ik hebben al dergelijke discussies gehad met forumgenoten. Bij jou zie ik geen enkele discussie van die aard, met geen enkele medeforummer. Af en toe wat schouderklopjes en gegrinnik van mede-islamofoben (wat niet voor een discussie kan doorgaan), maar nooit heb je enige positieve uitwisseling gehad met iemand die met jou van mening verschilde. (Als je er toch één vindt, mag je die altijd hier posten.) Dan voel ik toch een beetje medelijden.

Citaat:
Mijn leven is mij veel waard. Als dat kwalificeert als laf, prima.
Jij herleidt elke forumdiscussie tot een gevecht. Daar dient een forum niet voor. Als je wil vechten, doen we dit buiten het forum. Als je een lafaard bent, zet dan niet zo'n grote bek op.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:

Laatst gewijzigd door Kallikles : 5 mei 2010 om 19:53.
Oud 5 mei 2010, 22:33   #68
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Je hebt er niet over gelezen, je hebt gescholden dat ik mijn eigen definities oplegde. Dit terwijl ik gewoon iets van algemene kennis wou meegeven, dat niets te maken had met een of ander twistpunt.

Dit karakteriseert je algemene attitude op dit forum. Neem nu iemand als Hertog van Gelre. Zijn stellingen staan diametraal tegenover de mijne en we hebben hebben al heel wat rituele scheldpartijen en duels achter de rug. Dit gezegd zijnde heb ik met hem ook discussies met argumenten waarbij we beiden zaken bijleerden achter de rug.

Zowel Hertog als ik hebben al dergelijke discussies gehad met forumgenoten. Bij jou zie ik geen enkele discussie van die aard, met geen enkele medeforummer. Af en toe wat schouderklopjes en gegrinnik van mede-islamofoben (wat niet voor een discussie kan doorgaan), maar nooit heb je enige positieve uitwisseling gehad met iemand die met jou van mening verschilde. (Als je er toch één vindt, mag je die altijd hier posten.) Dan voel ik toch een beetje medelijden.

Jij herleidt elke forumdiscussie tot een gevecht. Daar dient een forum niet voor. Als je wil vechten, doen we dit buiten het forum. Als je een lafaard bent, zet dan niet zo'n grote bek op.
Ik heb er weldegelijk over heengelezen. Wat mijn tegenstanders op dit forum betreft zijn er weldegelijk mensen waarmee ik goed overweg kan. Zo bijvoorbeeld ElFlamencoloco of deze bijvoorbeeld. Met Islamonazi's kan ik vanzelfsprekend niet goed discussiëren, aangezien zo'n persoon vervuld is met haat, en niet vatbaar is voor rede. Verder stel ik het op prijs dat u me zo nu en dan wat bij wilt brengen, zolang dat niet via de huidige formules gebeurt (jij zegt iets op gecodeerde wijze, ik reageer, en vervolgens decodeer jij volgens eigen interpretatie; ik heb liever gewoon direct duidelijkheid!). Hertog van Gelre is een forummer met ontzettend veel geduld, en staat niet alleen qua inhoud diametraal tegenover jou, maar ook wat betreft discussietactiek. Ik heb hem nooit op persoonlijke aanvallen kunnen betrappen op zowel medestanders als tegenstanders. Dat valt van u absoluut niet te zeggen.
Oud 5 mei 2010, 23:55   #69
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Ik heb er weldegelijk over heengelezen.
Neen, je hebt erop geantwoord.

Citaat:
Met Islamonazi's kan ik vanzelfsprekend niet goed discussiëren, aangezien zo'n persoon vervuld is met haat, en niet vatbaar is voor rede.
En vermits iedereen die jouw waanideeën niet deelt een "islamonazi" is...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Laatst gewijzigd door Kallikles : 5 mei 2010 om 23:57.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be