![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() uw leven is jou veel waard?
waarom sta jij hier dan de oorlogspolitiek van de VS te verdedigen? De levens van die tientallen duizenden andere soldaten, waren die dan niks waard? |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nederland leeft onder de paraplu van de Verenigde Staten. Het zou dom zijn de hand te bijten die ons veilig houdt. Anders waren we nu communistisch geweest, of iets anders!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() ben jij echt wel zeker dat jij een verlichte liberalist zijt? Jij klinkt echt niet zo hoor.
ik zeg dit niet als verwijt hoor. vraag maar eens aan anderen welk indruk ze krijgen van jou. gewoon voor de test. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw indruk is irrelevant. Ik ben lid van een liberale partij, en daar ben ik consequent liberaler dan de meesten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() dan is het wel slecht gesteld met het europese liberalisme om zo hondstrouw achter de VS aan te lopen.
Het failliet van de europese sociaal-democratie was me al langer bekend. Nu ook van het liberalisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard niet. "Cover your ass" is the game voor onze Angelsaksisch begaafden.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit karakteriseert je algemene attitude op dit forum. Neem nu iemand als Hertog van Gelre. Zijn stellingen staan diametraal tegenover de mijne en we hebben hebben al heel wat rituele scheldpartijen en duels achter de rug. Dit gezegd zijnde heb ik met hem ook discussies met argumenten waarbij we beiden zaken bijleerden achter de rug. Zowel Hertog als ik hebben al dergelijke discussies gehad met forumgenoten. Bij jou zie ik geen enkele discussie van die aard, met geen enkele medeforummer. Af en toe wat schouderklopjes en gegrinnik van mede-islamofoben (wat niet voor een discussie kan doorgaan), maar nooit heb je enige positieve uitwisseling gehad met iemand die met jou van mening verschilde. (Als je er toch één vindt, mag je die altijd hier posten.) Dan voel ik toch een beetje medelijden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 5 mei 2010 om 19:53. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: