![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Natuurlijk zal het stenen werpen naar een ander altijd beantwoord worden. Maar dat zegt niet dat het stenen gooien van de jongeren onterecht is. Wat zijn de Israëlische daden tegen deze kinderen? Zou het misschien kunnen dat de kinderen ook lijden onder de ethnische zuivering en het geweld van Israël? Ik zie het wel als een verzetsdaad, want je kan de situatie van de nederlandse stenengooiende allochtone jeugd niet vergelijken met die van de Palestijnse. Voor je het vergeet: het Palestijne volk wordt onderdrukt, met het nodige geweld, door Israël. Als je zo bent opgegroeid kun je niet van een normale jeugd spreken. Het is niet omdat je een bepaalde gelijkenis in gedrag ziet, dat ook de redenen hetzelfde zijn. Trouwens, wat is dat weer voor een stelling? Respect hebben voor een autoriteitsfiguur? Dat je voor je ouders of voor je leraar respect hebt, daar kan ik nog inkomen, maar voor Israël? Ik zie geen reden waarom je respect zou moeten hebben voor een staat die misdaden begaat.
“It’s not that we can’t prove the consistency of Arithmetic; it is that Arithmetic can’t prove the consistency of Arithmetic! We certainly can prove the consistency of Arithmetic; but our proof cannot be formalized in Arithmetic itself” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() New weapons experimented in Gaza: population risks genetic mutations
Dat wijst onderzoek aan verschillende Europese universiteiten uit. En het gaat niet om de witte fosfor waarvan geweten is dat Israël het ook gebruikte tijdens hun aanval op Gaza. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 13 mei 2010 om 19:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Biopsies op 32 lijken in Italië, zweden en Libanon (Rome, Chalmer en Beirout). 'Nietsnutten' volgens u vermoed ik omdat u de conclusies niet graag hoort.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 13 mei 2010 om 19:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou het kunnen dat je niet zo goed bent met het begrijpend lezen? ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 13 mei 2010 om 19:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bovendien moeten we de Palestijnen het onschuldige tijdverdrijf van het stenengooien niet ontzeggen. Voor één keer dat de mohammedanen ergens goed in zijn. Ach ja, ik vergeet hun vier of vijf nobelprijzen, waarvan eentje voor bendeleider Yassir 3arafat. Ze zijn dan ook maar met honderd maal meer dan de joden, dus...
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 13 mei 2010 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 13 mei 2010 om 19:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig is niet iedereen zo vol van haat zoals jij.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() "You talkin' to me? You talkin' to me? You talkin' to me? Then who the hell else are you talkin' to? You talkin' to me? Well I'm the only one here. Who the fuck do you think you're talking to?" ”
Travis Bickle (Robert De Niro), Taxi Driver, 1976 vergeet niet, als het over films gaat, ben ik uw meerdere... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Waar blijft die "grote onthulling" trouwens? |
|
![]() |
![]() |