![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel die zaak is begonnen met de geelhemden die de democratische uitkomst van de verkiezingen niet konden accepteren, dat kun je toch moeilijk ontkennen. Goed, ze hebben zeker het recht om tegen Thaksim te zijn, maar dat ze dan gewoon campagne voeren tegen hem en het spel democratisch spelen, in plaats van om een militaire coup te vragen of de luchthaven te bezetten. Pattaya is volgens mij ook een deel van Thailand, een land van grote tolerantie. Het is bijzonder leuk om er uit te gaan, maar na enkele dagen moet ik er weg, naar het rustige gezapige Laos bvb. Prostitutie is er overal, ook in Laos, maar in Laos vindt het verdoken plaats, in discotheken en karaoke zaken voornamelijk, nergens, behalve op de Filippijnen misschien, op een schaal zoals in Thailand. Moest ik Thai zijn en ik zie al die oude "farangs" met jonge Thaise vrouwen, dat zou bij mij aggressie en xenofobie opwekken. Laatst gewijzigd door tomm : 23 mei 2010 om 20:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Waar wij van mening verschillen is de persoon Thaksim. En ik vind dat je er nogal snel "klassestrijd" van maakt. Maar nu ik je beter heb leren kennen, denk ik dat het meer komt door je politieke overtuiging ![]() Misschien kunnen we er eens iets op drinken bij je volgende trip naar BKK. |
|
![]() |
![]() |