![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: BUB in de media; goed?! | |||
GO BUB! |
![]() ![]() ![]() |
35 | 57,38% |
"Deprive them of the oxygen of publicity!" |
![]() ![]() ![]() |
26 | 42,62% |
Aantal stemmers: 61. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch niet zwanger van een stevig uitgewerkt democratisch kiesprogramma? Begin maar te baren hoor, niet meer ophouden, persen!! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze willen dus "een soort van unitaire staat; maar dan weer niet té unitair, want er moeten gemeenschappen blijven met wat bevoegdheden; en o ja, ook nog de provincies...gaan wat veranderen....en ....euh..." Ga daar mee naar de kiezer! 8) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs onze Superbelgicist heeft het door. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Grappig om zien hoe veel mensen op dit forum nog in het verleden leven: communisten, belgicisten.
Wie nu nog het belgische niveau wil versterken, loopt hopeloos achter de feiten en de politieke evolutie van dit land aan. Vlaanderen en Wallonië groeien uit elkaar, je moet echt wel stekeblind zijn en het politieke inzicht van een erwt hebben om dat niet in zien! De Vlaamse onafhankelijkheid is misschien (jammergenoeg) nog niet voor morgen, maar het belgikske haalt z'n 200ste verjaardag zeker niet. De onafhankelijkheidsgedachte verbreidt zich bijvoorbeeld vrij snel in economische kringen, ook al is nog steeds een minderheuid van de Vlamingen voorstander van de onafhankelijkheid. Maar hun aantal groeit gestaag... Gefrustreerde nostalgici die duidelijk nooit geschiedenis hebben geleerd zoals in de BUB, BEB, FNB, B-Plus en andere marginale verschijnsels zijn lachwekkende decorvullingen, niets meer dan dat... |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Afspraak morgen, LibertyTV, 11.00u. 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 11 uur? Goed. Want ondertussen hebben ze mij al proberen wijs te maken dat het 9 of 10 uur was.
Contradicties, Superstaaf, welke? Wij kunnen er ook niet aan doen dat het Nieuwsblad onze woorden verkeerd opschrijft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hoe is het met de contracties gesteld?
Hebben jullie het unitaire kind al op de wereld gekregen? Het lijdt toch niet aan het syndroom van Down, zeker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het u ook al opgevallen dat de BUB'ers nog steeds niet hebben ingegaan om inhoudelijke vragen als hoe ze het onderwijs nu gaan organiseren en hoe de gemeenschappen in een unitaire staat moeten worden ingepast (een federaal element in een unitair geheel) en hoe een dergelijke staat dan nog steeds het etiket "unitair" moet krijgen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een gemiste kans op gratis publiciteit voor het unitaire België!
Of wilde De Croo "zijn" België liever alléén verdedigen? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ??? Hans van de Cauter versus Van den Brande en daarna tegen Schiltz!
OM 12 UUR. Verstrepen diaboliseerde Hans, maar Hans hield zich waardig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens, Ja, wij zijn voor het BROV, zoals Hans ook in Zwart/Wit van Vlaams-nationalisten Verstrepen zei.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als politici zelfs programmapunten die op papier stonden niet eens uitvoeren, dan heb ik nog veel minder vertrouwen in wat er gratuit op een forum neergekwakt wordt. "Woorden zijn winden, schriften (zouden moeten) binden." (Oude belgische spreuk ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal het erover hebben met de Raad van Bestuur, maar ik denk niet dat dat een probleem is. We hadden er alleen nog niet over nagedacht, over dat BROV. Trouwens, waarom niet he, wij moeten niet bang zijn voor het resultaat van een referendum ivm België!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat leuk dat jullie daar nu plots aan denken
en het er eens over zullen hebben... Als jullie de 5% norm halen en in een belgicistisch geinspireerde coalitie mogen zal ik kijken of er van de invoering van het brov nog iets komt en zal ik zeker gaan stemmen... vooral als het over de onafhankelijkheid van Vlaanderen gaat. Goed dat het allemaal niet snel zal gebeuren. Het volk moet eerst nog een tijdlang onbevooroordeelde en juiste informatie krijgen. Die krijgt het immers niet van een Belgicistische regering zoals deze waar we vandaag mee opgescheept zitten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ai ai ai ai ai! Wat een pijnlijke uitzending voor de BUB'ers! Een afgang van formaat als je het mij vraagt!
Ik hoop dat zoveel mogelijk mensen de uitzending gezien hebben. Dat iedereen gezien heeft waar de BUB voor staat. Eén grote ongefundeerde en ondoordachte luchtbel. Zelfs de presentator en andere gast konden met moeite geloven wat de BUB, met Hans als spreekbuis, in godsnaam verkondigde... Op sommige momenten was het zelfs lachwekkend. Op het einde van het programma slikte de heer Verstrepen wijselijk zijn woorden in... ![]() En dan is er nog de televoting...waar maar liefst 85% van de bellers Vlaanderen willen loskoppelen van Wallonie. Blub BUBje blub? |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja Zeno, niet moeilijk als je weet dat het merendeel van de kijkers van Blok-forum PI komt.
En Hans heeft zich heel waardig en kalm gehouden, terwijl Vlaams-nationalist Verstrepen niets anders deed dan roepen, tieren, en Hans uitmaken voor extremist. Nu stel ik mij de vraag, moet een presentator niet neutraal zijn?! Zevenderangspresentator Verstrepen is bij deze al mijn respect kwijt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik krijg zowaar medelijden met onze brave Patriot. ![]() Maar hij mag zich troosten. Het is een zendertje van niks via hetwelke die peiling gebeurde en franstaligen zullen al helemaal niet gestemd hebben vermits ze nederlands moeten kennen om te verstaan wat daar gezegd werd. Zij kunnen alleszins bij hun belgicistische gedacht blijven. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probeer het eens bij de BRT. Die zijn zeker "neutraal"... |
|
![]() |
![]() |