![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Iedereen controleren zoals op luchthavens. (min. detectoren) Het is erg jammer maar het zal nu ook moeten. Het incident lijkt me nu een Italiaanse toestand. Maar ja het blijkt weer dat er geen geld is, zelfs niet om het loon te betalen van een zaalwachter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Gouverneur
|
![]() Dat is een vooroordeel dat op geen enkele manier te staven valt. Tenzij gij natuurlijk over de laatste wetenschappelijke bronnen over dit onderwerp beschikt. Zelfs al was het zo, welke conclusie kunt ge dan daaruit trekken? Niemand meer toelaten uit oorlogsgebieden? Mooi voorbeeld voor de onderdrukte volkeren ter wereld dat ge dan geeft. Elk individu dat een misdaad begaat moet als individu worden beoordeelt, toch in een rechtsstaat.
![]() |
#63 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het ironische is dat het dan nog es diezelfde zijn die onze gerechtshoven en gevangenissen bevolken. Multiculturele verrijking dus.
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals hier al gesuggereerd: een fait d'hiver op het einde v.d. lente...
Benieuwd naar de reakties van onze politiekertjes. Een rechter en een griffier vermoorden op de rechtbank ! ONGELOOFLIJK ! ! ! In een "beschaafd" Europees land !? ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 3 juni 2010 om 21:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Man is opgepakt. En zoals ik al zei: de vreemden bederven het zelf. Ze brengen hun eigen landgenoten in diskrediet.... Het blijft niet bij handtassen-diefstallen, het opblazen van bankcontact-punten en nog van dat fraais. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke minister heeft die zaalwachters afgeschaft ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En ook hartelijk dank aan Europa.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Gouverneur
|
![]() Ik ben pacifist, ik wil zeker niet iedereen wapens geven. Waar zeg ik dat volgens u? Tuurlijk moeten we voorkomen. De vraag is alleen; hoe? Alle buitenlanders op een hoopje gooien gaat daar niets aan verhelpen, zoveel is zeker.
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan voelt men zich geviseerd nietwaar ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe weten ze nu dat het een Albanese man is?
Niemand wist toch wie het was? Totaal onbekende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ze brengen hun eigen landgenoten in diskrediet.... Leren lezen a.u.b. ![]() Albanezen, hier als voorbeeld, die het goed hebben in eigen land komen niet naar hier. Albanië heeft ook een verantwoordelijkheid. Dit wordt belangrijk, let maar op ![]() Op een conferentie om 14 uur kon enkel verteld worden dat de dader op het einde van de zitting, die hij helemaal had bijgewoond, begon te schieten. Daarbij kwamen de vrederechter en een griffier om het leven. Dus zoals ik al eerder vermoedde zal er wel een relatie zijn tussen de dader en die mensen die voor de rechter verschenen. Waarschijnlijk zal de uitspraak NIET naar de zin geweest zijn van de schutter. Laatst gewijzigd door Tejokus : 3 juni 2010 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Met mijn lezen is het trouwens goed gesteld, ik deed het altijd al graag. ![]()
![]() |
![]() |
#77 |
Gouverneur
|
![]() Nee, waarom zou men zich geviseerd moeten voelen?
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
En géén procedurefouten,deze keer... Maar intussen zijn die mensen toch wel dood,en blijven er mensen achter die hen zullen missen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Burgemeester
|
![]() Slachtoffers door het hoofd geschoten?
Dader verdween op de zavel mogelijk in een auto van een compaan... |
![]() |
![]() |