Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 6 juni 2010, 00:51   #61
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sarkozy Bekijk bericht
de schoofzak is gewoon van liegen, zo zijn de nva,ers gewoon vuile bedriegers. zie vetgedrukte tekst of lees zelf in de link.

en bericht 25

http://forum.politics.be/showthread.php?t=138789
Hallo dubbelnick.

Man, wat een gezeik hier vanavond.
Vlaanderen Boven is offline  
Oud 6 juni 2010, 02:56   #62
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Op http://www.siegfriedbracke.be/ het stuk "Over democratie en de elite" zeker eens lezen.

Hij weigert namen te noemen, op zich wel respectvol, maar we kunnen ons wel al een idee vormen van het soort mensen waarover het gaat.

Het gaat over deze tekening in kwestie:

http://www.siegfriedbracke.be/upload...mocratie_1.jpg
²
Oud 6 juni 2010, 02:58   #63
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Wat een komedie. Alsof die man dat niet al lang weet.
Er ligt wel enig verschil tussen 'het weten' én ermee geconfronteerd worden
Oud 6 juni 2010, 02:58   #64
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
Hij blijft me verbazen diene Siegfried, in positieve zin.
idem dito
Oud 6 juni 2010, 07:07   #65
centrist
Burger

centrist's schermafbeelding

Standaard tolerantie

Tolereer alles, behalve intolerantie.

Zo zou het moeten, maar het grappige (?) is dat die elite dit vaak als slogan gebruikt zonder de prachtige contradictie te begrijpen.
Oud 6 juni 2010, 07:25   #66
Karel Martel B

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
LOL

Dien Bracke, nadat hij het spelletje dertig jaar heeft meegespeeld trekt hij nu grote ogen van verbazing.

Enigzins ongeloofwaardig.

Citaat:
Ik zeg u: zo zal er in de hemel meer vreugde zijn over één zondaar die tot inkeer komt dan over negenennegentig rechtvaardigen die geen inkeer nodig hebben.
Oud 6 juni 2010, 08:04   #67
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Er ligt wel enig verschil tussen 'het weten' én ermee geconfronteerd worden
Arme Siegfried toch...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 6 juni 2010, 08:07   #68
MaGNiFiCaT

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
Hij blijft me verbazen diene Siegfried, in positieve zin.
Soms denk ik dat hij een mol is.
Oud 6 juni 2010, 08:34   #69
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het Vlaams Strikske wist natuurlijk wel dat er karikaturen met vergelijking met onfraaie figuren sirkuleerden en zullen blijven sirkuleren.

Nu zal je niet gauw zo'n karikatuur vinden van pakweg de nieuwe voorzitter van groen, die hem met Hittler vergelijkt.
Maar een vergelijking met de een of de andere lelijke kommunist, dat kan er wel eens inzitten.

Toch zal Eva Brems erg verschieten, mochten ze haar eens vergelijken met zo'n kommunist, louter en alleen omdat ze bij een partij aanleunt die bijwijlen een diskoer hanteert dat naar stevig links overhelt.

Zo kan ik me inbeelden dat den Bracke denkt dat vele mensen hem kennen, zeker weten dat hij absoluut geen ekstreem rechtse is, laat staan een nazi.
En dan begrijp ik dat hij teleurgesteld is - terwijl hij heel goed had kunnen weten dat het lidmaatschap van de nva voor sommigen gelijkstaat met ...
Jij bent wel erg wispelturig. De vijand van Vlaanderen, een notoir lid van de Loge, een kritische vraagsteller....

Is nu het "Vlaams Strikske" geworden

Laatst gewijzigd door Henri1 : 6 juni 2010 om 08:34.
Henri1 is offline  
Oud 6 juni 2010, 08:45   #70
EddyBal

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Jij bent wel erg wispelturig. De vijand van Vlaanderen, een notoir lid van de Loge, een kritische vraagsteller....

Is nu het "Vlaams Strikske" geworden
Was dit niet de mooiste verrassing van deze campagne? Ongeacht of je nu voor of tegen bent, DAT was toch HET item, nietwaar?
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  
Oud 6 juni 2010, 09:17   #71
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Soms denk ik dat hij een mol is.
soms denk ik dat hij een paard is een trojaans ...
jogo is offline  
Oud 6 juni 2010, 12:13   #72
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Bracke en Freya zijn wel degelijk familie van elkaar. Wat is het probleem daarmee eigenlijk?
Niet dat het belang heeft, maar het stond zo letterlijk vermeld in een krantenartikel (vermoedelijk als reaksie op die post in die vuile site, waar de Soli naar verwijst), dat de twee Bracke's dezelfde familienaam hebben, maar het betreft geen familie.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 6 juni 2010, 12:18   #73
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sarkozy Bekijk bericht
de schoofzak is gewoon van liegen, zo zijn de nva,ers gewoon vuile bedriegers. zie vetgedrukte tekst of lees zelf in de link.
...
Je beschuldigt mij van liegen. Ik durf liegen hoor, daar niet van. Maar enkel om bestwil, ofwel om een mooie vrouw te versieren ...
In dit geval natuurlijk vergeleek ik de toestand aan het Zuidstasion met de toestand die ik enkele maanden geleden inderdaad aantrof in Pankras en Kings Cross.

Met redelijke korte teksten enz. is zo'n onnauwkeurigheid vlug opgemerkt, maar een beschuldiging van te liegen is laag bij de grond. Als je een hond wil slaan, dan vind je wel vlug een stok.

Als sanksie, beschouw ik je de volgende tien dagen als een kruipdier.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 6 juni 2010, 12:19   #74
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jogo Bekijk bericht
soms denk ik dat hij een paard is een trojaans ...
En stonden de Trojanen ook op een verkiezingsoverwinning die men "du jamais vu" mag noemen ?

De schoofzak is offline  
Oud 6 juni 2010, 12:28   #75
respublica
Minister

Standaard

Wanneer de redelijke argumenten op zijn, gaan ook de slimste mensen over op goedkope karikaturen en irrationele verwijten. Eigenlijk moeten we dat zien als een goed teken, want dat toont aan dat we inhoudelijk heel sterk staan.
respublica is offline  
Oud 6 juni 2010, 12:34   #76
hollande
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Je beschuldigt mij van liegen. Ik durf liegen hoor, daar niet van. Maar enkel om bestwil, ofwel om een mooie vrouw te versieren ...
In dit geval natuurlijk vergeleek ik de toestand aan het Zuidstasion met de toestand die ik enkele maanden geleden inderdaad aantrof in Pankras en Kings Cross.

Met redelijke korte teksten enz. is zo'n onnauwkeurigheid vlug opgemerkt, maar een beschuldiging van te liegen is laag bij de grond. Als je een hond wil slaan, dan vind je wel vlug een stok.

Als sanksie, beschouw ik je de volgende tien dagen als een kruipdier.

zijn uw argumenten op.
hollande is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be