![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Man, wat een gezeik hier vanavond. |
|
![]() |
![]() |
#62 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#63 |
|
![]() Er ligt wel enig verschil tussen 'het weten' én ermee geconfronteerd worden
#64 |
|
![]() idem dito
#65 |
Burger
|
![]() Tolereer alles, behalve intolerantie.
Zo zou het moeten, maar het grappige (?) is dat die elite dit vaak als slogan gebruikt zonder de prachtige contradictie te begrijpen.
#66 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arme Siegfried toch...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is nu het "Vlaams Strikske" geworden ![]() Laatst gewijzigd door Henri1 : 6 juni 2010 om 08:34. |
|
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() Was dit niet de mooiste verrassing van deze campagne? Ongeacht of je nu voor of tegen bent, DAT was toch HET item, nietwaar?
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
#71 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet dat het belang heeft, maar het stond zo letterlijk vermeld in een krantenartikel (vermoedelijk als reaksie op die post in die vuile site, waar de Soli naar verwijst), dat de twee Bracke's dezelfde familienaam hebben, maar het betreft geen familie.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In dit geval natuurlijk vergeleek ik de toestand aan het Zuidstasion met de toestand die ik enkele maanden geleden inderdaad aantrof in Pankras en Kings Cross. Met redelijke korte teksten enz. is zo'n onnauwkeurigheid vlug opgemerkt, maar een beschuldiging van te liegen is laag bij de grond. Als je een hond wil slaan, dan vind je wel vlug een stok. Als sanksie, beschouw ik je de volgende tien dagen als een kruipdier.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En stonden de Trojanen ook op een verkiezingsoverwinning die men "du jamais vu" mag noemen ?
![]() |
![]() |
#75 |
Minister
|
![]() Wanneer de redelijke argumenten op zijn, gaan ook de slimste mensen over op goedkope karikaturen en irrationele verwijten. Eigenlijk moeten we dat zien als een goed teken, want dat toont aan dat we inhoudelijk heel sterk staan.
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() zijn uw argumenten op. |
|
![]() |