![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je trekt nochtans alle registers open om de bestrijders van deze zelfmoordenaars in een slecht daglicht te plaatsen, dit mijn beste is het opnemen voor de zelfmoordenaars...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Pure verzinsels van uwen twege. Idiote hersenkronkels die een eigen leven gaan leiden. Val anderen daar eens niet mee lastig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() jij bent begonnen met terreurbestrijders terroristen te noemen (een omgekeerde wereld) gewoon omdat het vanuit de VS (hoop ik toch anders is helemaal te gek) komt. Trouwens ik sta niet alleen met mijn analyse maar samen met 75 regeringen en nu jij weer...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een pluim voor de VS die het leven voor iedereen een beetje veiliger maakt met hun strijd tegen terrorisme ...
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is hetzelfde dat ik morgen een anti terreur orgaan opricht en u als politiek tegenstander ga mollen, zonder daarvoor een reden moet geven of bewijs. Niet dat dat nodig is, want van veel tegenstand is er hoegenaamd geen sprake, maar misschien leer je zo iets simpel bij, als het je simpel word uitgelegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister
|
![]() *knip*
Wij vinden jou een lul, Bart Laatst gewijzigd door Dead Parrot : 5 juni 2010 om 18:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
waarom zouden drones illegaal zijn mijn beste omdat zelfmoordenaars er niet over beschikken ![]() Internationaal terrorisme is terreur verspreiden vanuit land A tegenover land B dit is hier helemaal niet het geval dit gebeurd met goedkeuring door de 75 regeringen ![]() ![]() als je me zou willen mollen kan ik gelukkig rekenen op de VS terreurbestrijders! jij hebt natuurlijk de waarheid in pacht tov de 75 regeringen ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 5 juni 2010 om 16:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens is dat onzin, want bij defenitie noem jij elke moslim een moslimterrorist. Want zoals ik reeds aanhaalde en ook de UN dit beaamt, worden zogezegde "verdachten" gemold zonder bewijs, rechtzaak. Het is moorden wie je maar wil. Dus mocht het kloppen wat je zei, zou je aan mijn kant moeten staan en onschuldige moslims vrijwaren van deze internationale terroristen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik want het bestrijden ervan mag niet volgens jouw redenering
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vliegtuigen in torens vliegen en zichzelf opblazen zijn ook ILLEGAAL
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geen opleiding eh...interventie ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Jij bestrijd terrorisme met terrorisme. Dat zie ik niet als een visie van bestrijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd!
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Prachtig systeem : oppositiegroepen van wapens voorzien = KASSA Zelfde (voormalig, nu terroristen)oppositiegroepen bestrijden = KASSA. Misdadige dictators in het zadel helpen/houden om hun (olie) belangen te beschermen = een klein detail? Yep, the world is indeed a better place. PRAISE THE LORD. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |