![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() ik vond het gewoon zielig hoe hij in de laatste seconden gewoon letterlijk begon te smeken in plaats van te argmenteren. Zijn " aub stop met paniek te zaaien, de cd&v weet dat we het goed menen met de mensen" was uitermate zielig en beschamend.
#62 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Schepen
|
![]() Als je in elk debat hetzelfde hoort zou je uiteindelijk voor minder. Ik begin bijna compassie te krijgen voor BDW, altijd diezelfde rommelvragen en nep-argumenten.
|
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() Akkoord, al betekent dit niet dat ik enige sympathie voor Torfs heb.
#65 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het eerder zielig om te suggeren dat Vlaanderen uit de Euro zou gegooid worden als Dewever zijn zin krijgt. Waarom geen deftige vragen zoals. Wat met Brussel in zijn plannen?
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed) Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 10 juni 2010 om 21:51. |
|
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Dan bent u ook niet meer zo jong als ik u goed begrijp.
Laatst gewijzigd door system : 10 juni 2010 om 21:51. |
![]() |
![]() |
#70 |
Schepen
|
![]() Inderdaad, ik had ook wat last van plaatsvervangende schaamte...En Torfs aan het glunderen natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet mijn mening dringend herzien. Torfs moest qua verbaal wederwoord in niets onderdoen voor De Wever.
#72 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Typisch Dewever; die denkt echt dat hij de enige mens op de wereld is die op de juiste manier denkt en indien iemand niet akkoord gaat; dan begint hij bijna te huilen. We menen het goed met de mensen; heb je nu ooit al eens een politicus gehoord die als politicus zo'n argument gebruikt??? |
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Arnforpresident : 10 juni 2010 om 21:54. |
|
![]() |
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() FDW krijgt al jaren diezelfde rommelvragen.....zijn reactie's en antwoorden zijn nog steeds dezelfde als in zijn begindagen. Al BDW nu al zijn kopke laat hangen na een paar weken verkiezingsstrijd-en nijd, dan is dat gewoon een bewijs van zwakheid en onstandvastigheid. Geloof me, ik had zelf ook meer van hem verwacht....maar met wat ik nu te zien kreeg weet ik 1 ding zeker: BDW gaat gewillig zijn broek laten zakken voor Tyssen en Milquet.
![]() ![]() Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed) Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 10 juni 2010 om 21:55. |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar schatting 26% van de mensen in Vlaanderen snappen het al.
Rik Torfs is er NIET bij. Zijn opmerking was dat men nooit 22 miljard kon besparen met enkel wat ministerpostjes en de senaat op te doeken. Volledig terecht natuurlijk. Maar hij denkt niet verder dan zijn neus lang is. Het vereenvoudigen van de staatsstructuren zal eenmalige een flinke besparing zijn die niet genoeg is. Jaarlijks zullen we deze kost niet meer moeten besparen. Wat Torfs echter niet blijkt te snappen is dat men door het eenvoudigen van de staatsstructuren ook geld kan besparen doordat die vereenvoudige structuren het geld efficiënter gaan moeten gebruiken. Voorbeeld is een student. Als je die 20€ in de week gaat geven gaat dat op zijn na 5 dagen en gaat die meer vragen omdat hij zijn noden niet spijzen. Als je die echter 50€ gaat geven gaat dat geld ook op zijn na 5 dagen en gaat die nog meer vragen omdat die 50€ niet genoeg is. Je moet hem gewoon leren zijn geld beter beheren zodat hij met 20€ wel toe komt. Overgens vond ik het enorm storend dat De Wever nog geen 2 woorden aan mekaar kon zeggen. Torfs denkt kennelijk nog in een klasgebouw te staan waar hij beter is dan iedereen. Laatst gewijzigd door bgf324 : 10 juni 2010 om 22:01. |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit gezegd zijnde, lijkt Torfs wel een beetje op een priesterachtige figuur. Ofte: es ist ein bisschen wie ein gescheiterter Priester. Maar goed, op dat vlak zit hij dan in de juiste partij. Laatst gewijzigd door system : 10 juni 2010 om 22:04. |
|
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan alles is een eerste keer, maar voor het eerst zag ik Dewever "op zijn knieën". En dan nog door iemand, van wie ik het allerminst had verwacht.
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: