![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 |
|
Parlementslid
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat moet ik hier uit opmaken ? Dat Pelgrim vergeetachtig is, of dat hij liegt ? Laatst gewijzigd door den dinges : 24 juni 2010 om 14:31. |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Banneling
|
Is de VN opgetreden toen de VS en Atlantistische bendegenoten een bloedbad aanrichtten in Ex-Joegoslavië? Toen de VS en de "Coalition of the Willing" een genocide pleegden in Irak?
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Treedt de VN op tegen de executies van op afstand in Afganistan?
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Banneling
|
zucht...
US Army War College: NO PROOF SADDAM GASSED THE KURDS! - 4 visits - 11:32pm Many of my old Cold Warrior friends practically DEMAND that we not lift the sanctions because if Saddam would gas his own people, he would gas anyone. ... http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/helms.html # Truth About War [the truth about Hussein's brutality] Saddam Hussein did not gas his own people. Supposedly Hussein gassed Iraqi Kurds at Halabja in March 1988 during the closing days of the Iran-Iraq war. ... http://www.truthaboutwar.org/1brutal.shtml Laatst gewijzigd door filosoof : 24 juni 2010 om 22:37. |
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#71 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#72 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Minister
|
Citaat:
Voor mijn eigen welzijn onderstreep ik dat dit geen persoonlijke aanval is. Dat is een stelling. Die ze zelf maar moet weerleggen door zelf op te zoeken. Good luck.
Wij vinden jou een lul, Bart Laatst gewijzigd door RodeLantaarn : 24 juni 2010 om 22:43. |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Banneling
|
De Koerden zijn niet het enige probleem dat Turkije heeft, en had in het verleden. Zij hebben door de eeuwen heen wel meer mensen van kant gemaakt, tot slaaf gemaakt en/of onderdrukt. De Armeniërs hebben hun manieren om problemen op te lossen leren kennen, de Slavische wereld heeft wreed afgezien onder het Turkse schrikbewind eeuwen lang, evenals het hele Midden Oosten, Palestina inbegrepen, tot de westerse mogendheden het Ottomaanse Rijk ten val brachten. En nu komen diezelfde Turken eventjes de verlosser spelen aan de kust voor Gaza, door Israël uit te dagen met een paar stomme bootjes volgeladen met moslim-fanatici en verdwaasde westerse linkse nuttige idioten . En dat word dan allemaal met veel serieux verdedigd op een forum door gasten die van toeten noch blazen weten...
Laatst gewijzigd door den dinges : 24 juni 2010 om 22:56. |
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Minister
|
Je hebt duidelijk niet gelezen wat ik eronder schrijf. Ik meen dat echt. U doet trouwens nu net waarvan u mij beschuldigt. Zonder zelfs ook maar iets inhoudelijks toe te voegen. Niet dat dat een verrassing is.
|
|
|
#77 | |
|
Minister
|
Citaat:
Wij vinden jou een lul, Bart Laatst gewijzigd door RodeLantaarn : 24 juni 2010 om 23:08. |
|
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat de Turken betreft wil ik best geloven dat je ze aanklaagt wegens hun misdaden, tot als ze de joden aanvallen ! Dan zijn het ineens goei...En dan andere mensen verwijten van hypocriet te zijn ?! Mooi de rollen omkeren noem ik dat. |
|
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Minister
|
Citaat:
U heeft trouwens weer mijn post niet gelezen. Bent u bezopen ofzo?
Wij vinden jou een lul, Bart Laatst gewijzigd door RodeLantaarn : 24 juni 2010 om 23:24. |
|
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Minister
|
Citaat:
om een kieken te leren lezen en redeneren. Technisch gezien echter is het gewoon onmogelijk een kieken te leren schrijven. Want met wat gaat dat kieken een potlood of pen vasthouden ? Nog zijn poten noch zijn bek zijn daartoe geschikt. Bek te stijf (in tegenstelling met lippen bijvoorbeeld en poten, dat gaat gewoon niet. Als je nu gezegd had: Francientje is een aap ect, dan zou ik méér problemen hebben gehad. |
|
|
|
|