![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
|
![]() Citaat:
Ieder individu heeft het recht zelf te beslissen wat hij doet met zn leven en aan welke overtuiging hij zich werpt. Laat mij in mn waarde en in alle rust mn religie volgen en ik laat u met rust. Van mij mag men zoveel kritiek geven als men wil, ik ken mn religie en wijk er niet van af. Mensen maak je kapot door geen gehoor te geven aan hun geroep en getier.
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
(Deze vraag geld eigenlijk voor elke gelovige) Laatst gewijzigd door Snerror : 24 juni 2010 om 22:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
|
![]() Citaat:
1 van de overleveringen die ze aanhalen is: Ibn 'Abaas (moge Allah tevreden met hem zijn), hij zei: Ik hoorde de boodschapper van Allah (vrede en zegening van Allah zij met hem) zeggen: "Degene die een afbeelding maakt in deze wereld, zal gevraagd worden om er leven in te blazen op de Dag Der Opstanding en dit zal hij nooit kunnen."
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Natuurlijk is elke gelovige ervan overtuigd dat 'zijn' religie de absolute religie is. Als ik er niet zeker van geweest zou zijn dan had ik mezelf heus geen 'moslima' genoemd.
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Allemaal zever in pakjes om de mensen te indoctrineren en af te leiden van zijn eigen monsterlijk gedrag. Je kan hem vergelijken met Bush. Wat de WMD's zijn voor Bush, is Allah voor Moha. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Moest je in een zwaar protestants gezin geboren zijn was je waarschijnlijk protestant geweest zijn. Mensen gaan over het algemeen altijd geloven in de religie waar ze vaak mee in contact komen. Meestal hebben ze zelfs geen keuze (bv doopsel). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ibn Ishaq, pp. 675-76 / 995-96. Asma was a poetess who belonged to a tribe of Medinan pagans, and whose husband was named Yazid b. Zayd. She composed a poem blaming the Medinan pagans for obeying a stranger (Muhammad) and for not taking the initiative to attack him by surprise. When the Allah-inspired prophet heard what she had said, he asked, "Who will rid me of Marwan’s daughter?" A member of her husband’s tribe volunteered and crept into her house that night. She had five children, and the youngest was sleeping at her breast. The assassin gently removed the child, drew his sword, and plunged it into her, killing her in her sleep. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu weten we waar de eerwrakers hun methode om kinderen in te zetten vandaan halen. "It wasn't me" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik verwacht ook niet dat je dankzij ons ineens een ( verlichte ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hopen, vrezen, klagen en de rest van den tijd de struisvogel uithangen, helpt niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De olieprijzen onder de 3° generatie zijn enorm hoger dan tevoren, dus worden oliedollars ingezet om het Westen te ondermijnen. De slaafjes van Riaad en co doen 's hun mond open. Ik geeuw. Uiteraard is de Islam niet extreem, wel de mensen die hem belijden. Pakken is pakken zit erin gebakken. Al eeuwenlang. Het is hun overlevingsstrategie, en verklaart waarom hun cultuur niks voorstelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is dat de zorg van anderen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben je nu ook al bang? ![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In de laatste studie die in de media kwam; hield men rekening met de drie voorgaande generaties; om te bepalen of iemand autochtoon is. Omdat mijn man zijn grootmoeder Nederlandse is; zijn mijn man en mijn kinderen allochtoon. Anderzijds was er laatst een studie waaruit blijkt dat angstige mensen een grotere kans hebben op een beroerte of hartinfarct. Zou dit ook een invloed hebben op de verhouding autochtoon - allochtoon? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is inderdaad zo dat aan de top van radicale organisaties vaak universitairen zitten maar die blijven achter de schermen, sukkels zoals een Fouad Belcacem worden vooruitgeschoven naar de media, maar de werkelijke koppen hebben meestal inderdaad op hoge school of univ gezeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt weer niets begrepen van het concept vrijheid. Jouw vrijheid houdt op waar de mijne begint. Jouw vrijheid om niet geconfronteerd te worden met mijn voedsel- of kledinggewoonten betekent gewoon dat je het recht hebt om uit mijn buurt te blijven. Zodra je in mijn buurt bent, ben je verplicht om mijn vrijheid van kleding, voeding, ... te respecteren, of je dat nu leuk vindt of niet.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |