![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De oplossing is dezelfde : een grondige verandering van hoe de mensheid met geld en rijkdom omgaat. Het is te gek dat 90 % van de rijkdommen van deze planeet zich in de handen van 2 % gepriviligieerden bevinden ! Laatst gewijzigd door den dinges : 27 juni 2010 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens: de rijken zelf houden zich al zeer vaak bezig met goede doelen. Dat is ook een van de redenen waarom Bill Gates niet meer de rijkste is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De steenrijken hebben veel te veel, die kan je gerust een heleboel afpakken om het anderen gemakkellijker te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De gemiddelde mens daar beschikt over veel minder geld en met dat geld kan hij veel minder kopen dan een arme hier. Mijn sympathie gaat naar de zwaksten, niet naar de zwakken in zijn geheel. Zolang je niet in een communistisch geheel leeft zijn er verschillen in welvaart. Je spiegelen met de rijksten zal altijd depressie opwekken. Zou ik mij willen spiegelen aan de slimsten in mijn jaar, ik zou nu zelfs depressief niet meer mee willen doen aan mijn examens in tweede zit |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoe veel kan je iemand nog uitmelken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat Bill Gates betreft, heel goed van die man dat hij zich met goede doelen bezig houd, maar wees niet naïef, zelfs d�*�*rmee verdiend hij geld. Charity-bussiness is één der grote tendenzen van dit tijdperk. ![]() http://fr.wikipedia.org/wiki/Charity-business http://www.oboulo.com/charity-busine...pie-35401.html http://www.charitybusiness.com/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Men verwachtte dat soms van mij.... Maar van ezels kan ik geen paarden maken he ![]() En een ezel in een leeuwen-vel steken zal ook niet helpen: zijn oren verraden hem ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En inderdaad, die tweede zit is niet iets om trots op te zijn. Kregen kansarmen maar een tweede kans. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik sprak niet over verhoudingen maar over aantallen. Spreek je over verhoudingen, betalen bedrijven hier meer dan een bedrijf in China. Als je zelfs dát niet weet, weet je niks.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Spijtig genoeg kan je het hele artikel niet zien, maar het lijkt mij wel duidelijk. Ge moet maar in de juiste familie geboren zijn en je kan heel je leven in het profitariaat zitten en er nog lekker decadent mee doen ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() De Colruyt-familie is een zeer correcte werkgever. Zowel qua ecologisch, sociaal, economisch als ondernemend. Dat zij er rijk van geworden zijn kan mij worst wezen, nu betaalt de klant minder in de winkel én zijn er duizenden jobs gecreëerd. Dat vergeten mensen vaak in hun strijd tegen de rijken: die mensen zorgen voor jobs. Door nog meer te belasten enz. leg je een grote hypotheek op mensen die willen ondernemen. Colruyt is niet gestart als een keten met in quasi elke gemeente een winkel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wij hebben geen geheimen voor elkaar dus ik weet een beetje hoe dat in elkaar steekt en werkt. Ik heb ALLE respect voor die jonge gast. Colruyt is een uitzondering MAAR wel een goed voorbeeld van hoe het moet. Over Aldi en Lidl ken ik andere verhalen en schandalen. (zie en zoek in de Duitse media) Carrefour is een echte "manager-ramp" en de resultaten kennen wij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet gewoon kunnen wachten en u afvragen: heb ik het nodig, zal het opbrengen, is het zoveel beter dan mijn andere, heb ik al genoeg verlangd etc |
|
![]() |
![]() |