![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat n gedoe, Par. Meestal weten ze héél goed hoe ze de sterkste moeten zijn, bv. met 7 grote knullen om één kleintje heen gaan staan, al dan niet met mes aan de keel materiaal aftroggelen onder bedreiging, enz. Waar ben je dan met je weerbaarheid? (Ik ben benieuwd te horen waar jij woont trouwens.) Het is wel zo dat bij de allo's het recht van de sterkste geldt, en dat ze, zeg maar, elkaar opvoeden tot machisme. Zwakkeren worden verplicht vechters te worden, of stilletjes te verdwijnen. Ik heb zelfs al meegemaakt dat té goede studentjes van 12 aan de schoolpoort door een bende broeders worden opgewacht en in elkaar getimmerd door neven van minstens 19. Ze worden verplicht slechte punten te halen, op straffe van uitsluiting, stalking, enz. Dat is nog een reden waarom er op goeie publieke scholen zo weinig allochtone nieuwe belgen zitten, daar wordt voor gezorgd binnen de gemeenschap. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
|
![]() Citaat:
Mijn zoon is grote puber en die heeft veel vrienden op verschillende scholen. ALLEMAAL zijn ze zo rond 15 �* 17 jaar minimum één keer beroofd op straat door marokkanen die hun komen omringen in bendes, ook op klaarlichte dag, ook in 'keurige' of 'veilige' wijken. Allemaal zijn ze al spullen kwijt, hun gsm, walkman, portefeuille, zakgeld. Het is bijna abnormaal als dat niet zo zou zijn blijkbaar. De meeste jongeren hier (in de Grote Boze Stad) hebben trouwens al tactieken om het beroofd worden iets tegen te gaan, namelijk bij het over straat lopen: - gsm in hun sok stoppen, - walkman-discman-minidiscplayer NIET meer gebruiken, - geen geld/bankkaarten meenemen - geen te mooie/nieuwe kleren dragen... Heerlijk, zo'n zorgeloze jeugd, toch? Het ergste vind ik dat ze er niet eens meer over praten, het is al zo ingeburgerd. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nog nieuwe vrijheid blijheid tactieken:
- twee portefeuilles meenemen (eentje met klein beetje geld, wat vervallen kaarten abonnementen etc... die je dan automatisch kunt afgeven - indien je verplicht bent je auto te parkeren in de verrijkte multiculturele buurt: koran op het dashbord leggen, of zo'n soort paternoster aan je spiegel hangen. Alle beetjes helpen...
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
![]() Zo vinden we toch een oplossing... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb dezelfde gedachtengang doorgemaakt en ik ben van mijn frustratie af... ik ga op 't blok stemmen! ... de kogel is door de kerk!
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
heel jammer. Ik begrijp dat een blokstem kan gezien worden als proteststem tegen de huidige gang van zaken maar wat voor positiefs brengt dit voort? Het vlaams blok is een afbraakpartij, constructieve krachten zie ik gewoon niet onder hun mandatarissen. Kun je eigenlijk 1 vlaams blok politicus noemen die je zou vertrouwen op een ministerpost? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Er zijn onnoemelijk veel zatte ruziestokers op fuiven ed! Citaat:
![]() Vlamingen = zelfde ras als allochtonen = menselijk ras |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() gelukkig mogen er in de meeste discotheken geen allochtonen binnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb hierover met de Vexille ook nog eens in 't lang en "t breed over gedebatteerd. In spreek liever van een strategische stem: ik zou andere partijen willen "dwingen" hun programma en "cultuur" bij te stellen. In een notedop: omdat ik zwaar teleurgesteld ben in de politieke cultuur die hier in België heerst: de hypocrisie, het korte termijndenken, de huichelarij, ik zie dat bij alle partijen, maar vooral bij de huidige coalitiepartijen, die hun beloften absoluut niet nakomen (van de VLD had ik toch iets anders verwacht). Bijkomend vind ik dat bepaalde maatschappelijke ontwikkelingen voorrang beginnen te krijgen, thema's die het blok assertief naar voor schuift zonder complexen: ethiek, veiligheid, vreemdelingenbeleid, etc... Die zaken krijgen bij mij wat prioriteit nu, en ik vind dat de traditionele partijen die problematiek nu maar eens zonder schroom, taboe en in openheid moeten adresseren. Indien ze dat zouden doen, dan zal ik mijn stem terug herzien... Als klap op de vuurpeil is er natuurlijk het blok-arrest wat ik totaal niet kan begrijpen. Ik kom uit een angelsaksische mentaliteit, waar dingen toch makkelijker mogen gezegd worden. Als enorme voorstander van de vrije meningsuiting vind ik dat arrest toch niet helemaal "koosjer", en vandaar dat ik ook hiertegen wil reageren met mijn stem, de opmerkingen van Matthias Storme indachtig ![]() Vandaar... strategische stem... Maar ik ben mij bewust dat het blok wat aan kwaliteitspolitici ontbreekt, dat zeker niet alle programmapunten van het blok beantwoorden aan mijn eigen voorkeuren en profiel. Ik zou liever op de CDnV stemmen, Leterme doet het zéér goed naar mijn gevoel, maar de partij blijft nog iets te zwak en ik kan de fouten van weleer toch ook niet helemaal vergeten. De VLD heeft het voorgoed verbrod bij mij, op de kleinere partijen stemmen haalt niets uit en links stemmen is bij mij sowieso uitgesloten. Vandaar ........ En om je een antwoord te geven op je vraag: Annemans? Toch een verstandig man. Ik denk trouwens dat er meer en meer academici toetreden tot het blok en ik voorzie dan ook dat er meer kwaliteit naar de top zal doorstromen.
![]() |
![]() |
#72 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bedoel je Jan van den Berghe? Ik ben er nog niet mee in aanvaring gekomen, ik zal zijn postings eens nagaan.. Anderzijds... ik heb liever dat de mensen open, authentiek en zichzelf zijn, dan zie je/weet je tenminste wat je eraan hebt. Ik vind het gevaarlijker om stille maar venijnige ventjes hun gangen te laten gaan, of kerels die zéér handig de publieke opinie weten te bespelen �* la Stevaert, Somers etc... Die mensen zijn ook niet helemaal authentiek hé... Geen echte politieke uitstraling, geen echt charisma, gewoon handige populistjes. In België moet je heel hard op de perceptie van de mensen werken als publiek figuur (bv. politicus). En de mensen hier hebben niet graag "open" assertieve, kleurrijke figuren vol zelfvertrouwen. Het publiek maakt die meestal heel snel en zwaar af, niet om de inhoud, maar om hun uitstraling. Ik heb lang in Engeland gewoond, en vergelijk met mijn ervaringen van ginder met die van hier om deze uitlatingen te maken.
![]() |
![]() |
#74 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
...maar ik meen (of hoop) een sprankeltje hoop te ontwaren. Robert Stevaert's gladde act begint effect te missen; het gimmick is uitgewerkt aan het raken. We zullen eens een grondige analyse moeten maken na 13 juni; om die reden alleen al kijk ik uit naar de resultaten. (tiens, toch ook al lang geleden dat we van Noël Slangen nog eens hebben gehoord...)
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We zien dit fenomeen op school, we zien het bij de jobs, ook in Aziatische landen waar moslims al lang wonen passen ze deze tactiek van het "slachtoffer" toe. Volgens mij is dit het resultaat van internationaal georchestreerd gemanipuleer van de moslimmassa's. Vergeet niet dat de islamitische geestelijken er al 8 eeuwen aan één stuk in geslaagd zijn om de bevolking van de moslimlanden dom te houden en te hersenspoelen, zodat elke vooruitgang aan deze landen is voorbijgegaan. 800 jaar van gemanipuleer zodat daar nu geen intellectuelen van formaat meer zijn en dat niemand in die wereld er nog zijn mond durft opendoen. Laat ons dus in godsnaam die islam niet onderschatten en vooral de macht van die internationaal samenwerkende moslimgeestelijken onder ogen zien. Daarom ook dat ik zo bang ben van de islam. Eens dat de moslimgeestelijken greep krijgen op onze samenleving dan worden wij net als de moslims. Even achterlijk en nog bang om onze mond open te doen. En de moslimgeestelijken zijn er door hun gemanipuleer van de moslimmassa's in Europa nu reeds in geslaagd een aantal van onze vrijheden af te nemen. Het zal niet bij deze inperkingen blijven. Spreek met eender welke moslim. Die zal geen 100ste van een millimeter toegeven als je een gesprek over zijn godsdienst zal beginnen. Volgens mij zijn de internationaal opererende moslimgeestelijken zo behendig in het manipuleren, dat ze niet enkel de moslimmassa's in Europa maar ook de linkse autochtonen daadwerkelijk reeds in hun greep hebben, zonder dat deze laatsten het beseffen. Links wordt zonder er zich van bewust te zijn stilaan geïslamiseerd. Ze denken dat ze "progressief" zijn, maar in werkelijkheid gedragen ze zich stilaan meer en meer als marionetten die bespeeld worden door uiterst rechtse en reactionaire krachten, waar tegenover de zo vaak door hen bekritiseerde Kerk in vergelijking nog maar heel klein bier was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() [quote="Darwin"]
Citaat:
Het is zo pervers dat je het bijna niet zou geloven. Helaas geloof ik het wél. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Mmmmmh, of liever niet ik zal hier lekker blijven ![]() dus mijn conclusie : leven een laat leven , wie voor verderf zorg zal de prijs betalen of het marrokis zijn of vlamingen ,wie crimmineel is moet berechtigd worden een opnieuw gedrag leren om terug bij de samenleving te horen !!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |