![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U heeft er de mond van vol dat men er geen zaken mee heeft dat iemand op de oude markt rondloopt. Wel dan heeft men er zeker geen zaken mee dat iemand een tv in zijn tuin zet. U doet gewoon graag tegendraads, zoveel is duidelijk. Laatst gewijzigd door fox : 4 juli 2010 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eigenlijk een bizarre zaak.
Wat zeker is is dat de agenten nogal hard optreden door bv niet eerst een waarschuwing te geven, maar meteen al boete's uitschrijven. Uit de gegevens die ons bekend zijn, lijkt het dat de vrouw de wet overtreden heeft en moet dus beboet worden. Dat de boete daarvoor zo hoog moet liggen is absurd. Doch er is nog niets zeker. De vrouw moet maar in verzet gaan, ze heeft heel veel kans er goed vanaf te komen. Het kon bijv zijn dat ze helemaal niet op de hoogte was? Heeft men haar op de hoogte gebracht ed? Ook lijkt het me uitgesloten dat ze handelde met oog op opbrengst. Indien ze toch bijzonder veel pech heeft en die absurde hoge boete moet betalen kan ze uiteraard een campagne tegen die burgemeester voeren, via facebook en alle mogelijk mediatechnieken. (Is nu al bezig heb ik ergens opgevangen, zodus lijkt het dat het de burgemeester nog zuur zal opbreken, missch veel zuurder dan voor die vrouw. ![]() Enfin de moeite niet om over te twisten.
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, het is niet omdat er 1 of andere debiele wet bestaat die u eventueel volgens de letter gelijk zou geven, dat ik het daar mee eens moet zijn. Er bestaan wel meer onnozele wetten die niet toegepast worden. Dus nogmaals, als die mensen tv willen kijken in hun tuin is dat hun goed recht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
tja, in uw eigen tuin TV kijken, wat een misdaad camera's opstellen om criminelen te bestrijden, wat een schande |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn houding is helemaal niet inconsequent, beste.
Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
- Ik vind downloaden okee. Sabam probeert ons te naaien, wij zien dat niet zitten en de artiest? Die moet maar van zijn optredens leven of echt werk zoeken. Voil�*: ![]()
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was heet en vele Nederlanders hadden geen zin om ver te lopen of te reizen om in een kroeg alsnog de wedstrijd te volgen. De hele zaak is net zo bizar als het betreffende gezin water had uitgedeeld en ze waren bekeurd voor omzetdaling van het vieze festivalbier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Parlementslid
|
![]()
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu vraag ik mij toch af. Als die Nederlanders op straat stonden, en ze vroegen of ze mochten meekijken, en die familie had "nee" gezegd. Wat dan ? Zouden die mannen op straat dan gestopt zijn met kijken ? Moest die familie hun TV weghalen en binnenshuis gaan kijken of anders die Nederlanders wegjagen of de politie oproepen om een groep Nederlanders weg te jagen ? Dan zou er misschien echt boel geweest zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een boete ok..20.000 euro dat vindt geen mens normaal... Een goeie advocaat die klacht tegen 'honderden' onbekenden indient voor het onrechtmatig betreden van privé domein of burenprotest tegen de wercheroverlast...de soep zal wel niet zo heet gegeten worden .. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 5 juli 2010 om 05:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() damn server problems
Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 5 juli 2010 om 05:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 5 juli 2010 om 05:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En toch ben je hier nog steeds...
![]() |
![]() |