![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
“It’s not that we can’t prove the consistency of Arithmetic; it is that Arithmetic can’t prove the consistency of Arithmetic! We certainly can prove the consistency of Arithmetic; but our proof cannot be formalized in Arithmetic itself” |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
“It’s not that we can’t prove the consistency of Arithmetic; it is that Arithmetic can’t prove the consistency of Arithmetic! We certainly can prove the consistency of Arithmetic; but our proof cannot be formalized in Arithmetic itself” |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Bovendien vond je dat de bewoners van Sderot niet moesten zeuren over raketaanvallen omdat ze leefden op andermans land. Als je dat vind dan aanvaard ook jij Israel niet, althans niet binnen de grenzen van 1967. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren een docu gezien op een Nederlandse zender over de Gaza regio na het Israëlisch offensief. Buiten dat het een rotslechte docu was (en dan bedoel ik filmtechnisch) toch een paar interessante observaties kunnen maken. Het is er misschien niet zo simpel voor die Palestijnen om de boel terug te heropbouwen, maar het gebrek aan initiatief bij die mensen is legendarisch. En dan heb ik het niet enkel over de oudere generatie maar ook over de jongere generatie. Ik heb letterlijk elke geïnterviewde Palestijn in die docu kwaad zien eisen dat ze meer gas moeten krijgen, meer kansen, meer onderwijs, meer geneeskunde, een beter leven, een garantie op een goede toekomst, ...
Allé, dat is allemaal heel normaal, maar als je die dingen wilt zal je er wel zelf voor moeten gaan. Je kan niet verwachten dat de rest van de wereld jou gaat bedienen. Ik wist wel dat veel mensen uit arme landen zo denken, maar ik wist niet dat het daar zo erg was bij de Palestijnse jeugd. Er zit simpelweg niets in. Dwepen met Hamas, gezien de omstandigheden mss niet zo gek, kunnen ze daarentegen wel. Israël heeft misschien wat overdreven gereageerd met die invasie daar, maar het gevoel om de schuld bij anderen te willen leggen is enorm bij die Palestijnen. Ik vrees dat die regio simpelweg 600 jaar achterstaat op de modernere Westerse landen. Dat is niet zo gek, in de meeste armere ontwikkelingslanden is dat zo, maar als ze samen willen leven langs een Westers land zullen ze zich toch mogen aanpassen. Het verschil in mentaliteit is gewoon een wereld te ver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Verder ben ik van mening dat één moderne Aarde geen goed idee is, aangezien onze aardbol de huidige bevolkingsdruk al niet aankan. Enkel mits de nodige milieuvriendelijke vernieuwingen aan onze huidige technologie, kunnen we onze technologie superieur noemen.
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Global warming valt nog te bezien, maar ik had het inderdaad over overbevolking, die onze aarde niet aankan indien we de technologie niet verbeteren
![]() |
![]() |
#73 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoe hebt u mee de Verlichting in gang gezet en wat was er juist uw aandeel in?
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Parlementslid
|
![]() We = Europeanen. Hoewel het maar een klein stukje van Europa was, en de rest het heeft overgenomen.
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 25,25 jaar oud
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Parlementslid
|
![]() Welke nationaliteit hadden je voorouders?
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Israel is geen oorlogsgebied en worden bovendien gesteund door s'werelds grootste economische macht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U hebt er bitter weinig van begrepen , dat is duidelijk . Verteld u mij eens waarom hamas een terreur organisatie is en de Israelische regering niet . |
|
![]() |
![]() |