![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mijnen 5110 in den tijd heeft regelmatig aan de zwaartekracht blootgesteld geweest, ... en t was pas gedaan toen het scherm in een keike viel, en dan was de gsm zelf nog niet kapot. 6310i exact hetzelfde, ... Deze E75 ga ik niet tegen de stenen kwakken, scherm is wat groot. en plooi GSM,s schuivers en touchscreens blijf daar af, dat is altijd shit, gewoon candybar model is het beste, en als je geen groot scherm nodig hebt, ga dan best voor een klein. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor t werk zou ik momenteel nen E52 nemen denk ik vooral omdat de batterij heel belangrijk is.
Maar er zijn ook wel goedkopere toestellen die ook bluetooth hebben en redelijk stevig zijn. Tegenwoordig krijgen we ons telefoons van de provider, HTCs of Blackberry`s, van beide nog nooit echt klachten gehoord, waar mijn persoonlijke voorkeur wel uitgaat naar een Blackberry, maar dat is puur persoonlijk, ik vind dat die een betere email functie heeft. Maar dat zijn wel relatief dure toestellen natuurlijk, als ge gewoon wilt bellen en sms en, ... blijf daar dan van weg, want ze kosten te veel en ze vreten batterij (groot scherm... ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Staatssecretaris
|
![]() Heb al jaren 2 Sony Ericssons, Z520i. Nog nooit problemen mee gehad en die zien af bij mij (op het werk). Super batterij, veel beter dan die van de Nokia's.
![]() |
#65 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 |
Staatssecretaris
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Nokia 5800. Meer functies, betere camera dan Iphone en 2de hads voor 100€ te vinden.
Wifi, GPS, gratis kaarten, ... de hele bataklang. Kan je beetje oefenen en wennen aan de smartphones. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chronometer Zichtbare smileys en nog iets. Niets hé, met dat spel. als ge snel rijk wilt worden moet ge niet veel uit geven aan dure gsm's.
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het is een smarphone dus het verband met wat je opnoemt is? Bij mij vragen de meeste managers hun (push)mail in te stellen. Laatst gewijzigd door Cdude : 7 juli 2010 om 08:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al meer dan een jaar een touch screen en zeer tevreden van. Weg met die mini-toetsjes, e.d. De LG 'cookie' 500 is dan nog een instapmodelletje dus je kan wat oefenen met meer smartphone-achtige functies. Jammer dat ie geen wi-fi heeft, maar tja... voor dat geld kan je niet alles hebben.
http://www.gsmarena.com/lg_kp500_coo...tures-2536.php Camera is inderdaad niet goed, maar daar heb ik toch geen telefoon voor nodig. Daar dienen fototoestellen voor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.lggd510pop.nl/specificaties.htm
![]() |