![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bewijs dat.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor het eerste punt:
http://knack.rnews.be/nl/actualiteit...4678186016.htm Voor het tweede punt: Je gaat toch niet beweren dat ze al die hulpfondsen, stichtingen en scholen zelf niet financiëren? Dan is het al helemaal hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() De Stichting wordt gefinancierd door het koningshuis, het koningshuis wordt gefinancierd door de belastingbetaler. Ik heb nooit beweerd dat de stichtingen rechtstreeks gefinancierd worden met belastingsgeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Vooreerst:Koningin Paola kreeg een presentje van DE VROUW van Kabila,en niet van Kabila himself. Vrouwen onder mekaar,die elkaar iets geven,wat is daar mis mee???En de prijs zal ook wel overdreven zijn,zeker. Als staatshoofden hier op bezoek komen,krijgen ze toch ook een nationaal product mee,kwestie van den handel te bevorderen. En bij hen zijn dat toevallig diamanten. Moet er daarrond zoveel kabaal gemaakt worden?Waren er dan écht géén belangrijkere zaken te melden door onze rapporters? En van de defilé enkel een foto,waar Paola op zat te gapen.Hebben die reporters dan niets anders te doen,als sensatie te brengen??? Reageerden de farirzeeers ook niet,toen Maria-Magdalena de voeten van Kristus balsemde,door te zeggen,dat ze dit beter niet deed,wegens te duur,en beter dat geld aan de armen zou geven?Waarop Jezus antwoordde ![]() Laatst gewijzigd door an1958 : 15 juli 2010 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bewijs dat.
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bloeddiamanten!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat je stilaan de onhoudbaarheid van je stelling wel begint in te zien... Het is niet omdat iemand een goed doel opricht, dat hij of zij het ook volledig moet financieren. Meestal wordt een stichting gefinancierd door geldinzamelingen, giften, schenkingen en legaten. Er is geen enkele aanwijzing dat de filantropische organisaties van de koningin gefinancierd worden met overheidsgeld, laat staan met de koninklijke dotaties. Ik vraag me trouwens af of je je er van bewust bent dat de koninklijke familie over een privé-kapitaal beschikt... Hoedanook is het wel èrg laag bij de gronds om hier te komen beweren dat koningin Paola een "hebzuchtig zelfingenomen rotwijf [is] dat alleen inzit met zichzelf". Misschien zal je voortaan wat meer fatsoen aan de dag kunnen leggen, nu je weet dat de koningin zich inzet voor allerlei goede doelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dat Koningen-gespuis kent het klappen van de zweep, ze zijn daar door de eeuwen heen bedreven in geworden. |
|
![]() |
![]() |