![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vroeger dacht men hier ook als volgt: „Allez joeng! Wovuk mut'n die Ollanders alles in't Ollands doeng?! Alleman verstoat toch begons Fraans? Ot verstonbar is, ton is et toch voldoengde?!“ Als iemand graag een slaafje is van een andere cultuur, mij niet gelaten, maar ik pik zoiets niet uit principe. En op veel plaatsen in de wereld is deze houding de logica zelve, maar hier moet men steeds een andere taal meer respecteren dan de eigen taal.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 16 juli 2010 om 10:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Twee keer zever. Hoeveel keer moeten we nog verwijzen naar wereldwijde taalstrijden en -conflicten? En dat iedereen zich zou proberen te behelpen in het Engels, wereldwijd, dat mag je van mij eens komen hard maken. Met een paar stevige onderbouwde bronnen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |