![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En dan nog, ik had het nu niet over vrouwen met een laag zelfbeeld, maar ik begrijp uit wat jij schrijft dat Vlaamse vrouwen met een laag zelfbeeld dan plots ook niet meer geïntegreerd zijn. Enig idee hoeveel vrouwen met een laag zelfbeeld er zo rondlopen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() Bedankt voor het antwoord. Toch heb ik zeer zwaar de indruk dat moslima's graag apart zwemmen (of gesteld zijn op hun privé, zoals jij het zo mooi uitdrukt) om hun lichaam te verbergen voor de loerende blikken van de mannen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen al je onderschrift doet me denken dat jouw doordachte deugdenethiek niet overeenkomt met de mijne. Neem daarbij je eerste post in deze draad over de evolutie na '68. Ik zet "eigen cultuur" tussen aanhalingstekens omdat er binnen onze maatschappij niet 1 cultuur is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Ongeacht welke groepen vrouwen graag/niet graag/minder graag aangestaard worden wanneer ze in zwempak verschijnen; is het in overeenstemming met "onze elementaire regels, zeden, normen en waarden"? Is het toegestaan om niet graag aangestaard te worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() Het is zeker toegestaan om niet graag aangestaard te worden. Wat wil je er aan doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je oorzaak en gevolg door elkaar haalt kun je het zo oplossen, ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor 748 AC loerden mannen niet...of toen had Allah pas door dat em de vrouwkes te verleidelijk gemaakt heeft..raar dan de andere zoogdieren mogen blijven geilen..discriminatie in de natuur... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maatje 56 en meer komen ook niet op het strand of in een zwembad...freaksshow en staren zijn des mensens...niks aan de doen...laat de vrouwen die er van willen/kunnen genieten dat dan ook doen..het is deel van het natuurlijk sexueel spel... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is een deel van het natuurlijk sexueel spel? Misschien willen die zwem(m)(st)ers niet deelnemen aan het natuurlijk sexueel spel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
|
![]() Citaat:
Ik spreek alleen voor mezelf, wat een andere moslima denkt en doet daar heb ik geen weet van. Ik zwem nochtans ook graag in zee hoor en bij mijn weten zwemmen daar ook mannen.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
part of live , part of OUR way of life. Get used to it or FUCK OFF |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Argwaan tegen vreemde objecten/lingen hield je vroeger in leven. Nu worden ze ons opgedrongen en je ziet waar dat toe leidt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nogmaals, als je echt zwemt, denk je daar niet aan en is je lichaam niet/amper zichtbaar. Straks gaan we ogen verbieden? Verplichte oogkleppen of boerkappen? GET THE FUCK OUT OF HERE met je achterlijke waarden. Laatst gewijzigd door Cdude : 14 juli 2010 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Gij oordeelt toch oh zo graag over mensen hé.
Als ge wilt onzinnen dan ken ik een beter hoekje voor jou: http://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie niet echt in hoe een haai een oordeel vormt. Hij vindt een mens niet eens lekker. |
|
![]() |
![]() |