![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat heeft aanstellerij met regelneverij te maken ? linkiewinkie logica ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ooit nog - voor mijn coming out - tijdens een klasdebat over "alternatieve relatievormen" een klasgenoot horen zeggen tegen een gescheiden vrouw van in de 40 die terug was gaan studeren "Ja, ik kan snappen dat jij het moeilijk hebt om over echtscheidingen te praten omdat je zelf in die situatie zit. Maar over holebi's kunnen we toch gewoon praten, want er zitten er toch geen in de klas..." Rather funny, later bleek dat er op 48 klasgenoten 2 homo's, 3 lesbiennes en 5 bi's te zitten... Die gast viel bijna van zijn stoel want geen enkel voldeed aan het clichébeeld...
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb drie mannelijke collega's, 1 dervan is homo. Hij is van het type "ietwat janet", met wat schattige vrouwelijke trekskes. Hij steekt z'n geaardheid allesbehalve weg. Hij heeft net als vele andere collega's een fotoke van zijn gezin op z'n bureau staan (hij met zijn vriend waar hij al 10 jaar mee samen is en de twee katten). Hij praat over zijn vriend zoals anderen over hun partner praten. Wat zou er daar nu in hemelsnaam verkeerd kunnen zijn aan zijn "gedrag"? Die mens is gewoon wie hij is, zijnde ne toffe (ietwat verwijfde) vent en een uitstekende werkkracht en collega. Waarom zou iemand nu toch willen dat hij �*nders doet dan hij is? Wat moet hij doen? Leren praten en lopen gelijk ne stoere metser? Zwijgen over het feit dat hij 's avonds als hij thuis komt ne vent achter de kookpotten aantreft ipv een vrouw? Wat maakt dat nu uit hoe vrouwelijk of mannelijk iemand is? Hoe kan iemand zich daar nu in godsnaam aan storen??!!??
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had vroeger een vriendin, die was nogal aan de "mannelijke" kant. In 't begin dat ik die kende dacht ik toch ook efkes dat ze lesbisch was. En derna nog efkes gedacht dat ze 'in fase van ontkenning' zat. Maar ondertussen ben ik wel zeker zenne: as straight as hell ![]() Van mijn vroegere klasgenootjes (meisjesschool) zijn er nu een paar die ik via FB teruggevonden heb die blijkbaar met een vrouw samen zijn... tot mijn verbazing, want dat had ik toch niet zien aankomen. Van anderen is het dan weer geen verrassing.
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 27 juli 2010 om 05:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben je een kapper?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() Jij gaat van veel uit, maar zelden zit daar enige logica in.
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb mijn Lok-Homo-Firewall alvast geïnstalleerd.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben tegen een dictaat van religieuze regeltjes maar VOOR de vrije meningsuiting waar IK KAN zeggen wie me niet liggen en waarom... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Ik ken geen lesbienne kapsters...
![]() Toen ik 10 was wist ik al dat mijn nicht ( échte nicht ![]() Ik heb trouwens nog niet gelezen dat de scheldpartijen een 'verkeerd' slachtoffer' hebben gemaakt...er zal dus een zekere 'herkenbaarheid' zijn geweest... |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kies nog zelf wie ik in mijn vriendenkringen wil, trouwens de 'verwijfde' types gaan zelden om met hetero mannen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ken anders wel een paar heteromannen die voldoen aan het "homo-cliché-beeld" ![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is blijkbaar wel meer dat jij niet kent...
Citaat:
Een zeer, zéér klein deel...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een zéér zéér klein deel ? dan is 10 �* 20 % van de bevolking volgens uw inschattingen holibi..ik bemerk een lichte terugkrabbeling op uw totaal onherkenbaar stelling, blijkbaar wil u niet geassiocieerd worden met het extraverte deel van uw doelgroep, dat is uw recht maar ontkenning helpt niet.. ![]() En rafken wat is uw mening ? lokhomo's inzetten of de buurt beveiligen met camera's ? ![]() Ik kan er zo al een paar dozijn clichés opnoemen die ik persoonlijk ken... Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 27 juli 2010 om 10:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
10 �* 20 % holebi? Lijkt mij geen onrealistisch getal. Maar niet iedereen komt er voor uit (of voldoet aan het cliché-beeld) en dus lijken het er veel minder... Ik vind het concept "lok-homo" zo raar. Wat doen die dan om "uit te lokken". Hand in hand lopen? Tja, als iemand daarom mensen in elkaar gaat slaan, dan wordt die terecht gestraft. Is een politie-agent die toevallig homo is en met zijn vriend hand in hand over straat loopt een "lok-homo"? Ik vind van niet. Maar misschien is het geen slecht idee om het bericht over "lok-homo's" te verspreiden, dan zal iedere homofoob die van plan is homo's in elkaar te slaan wel 2 keer na denken. Immers, je kan dan niet meer zeker zijn of je doelwit een "gewone" homo is, of een politieagent ![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " Laatst gewijzigd door Fozzie : 27 juli 2010 om 11:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#80 | |