![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe bedoel je precies?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Schuif toch aan de kant egotripper
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is nou eenmaal zo dat veel personen hinderlijke reacties plaatsen, altijd off-topic of extreem achterlijk, maar omdat zij dat heel zelden doen is het dus nog draaglijk. De mensen op wie ik doel reageren constant. Andere personen bleven vanzelf weg nadat ik ze consequent negeerde, terwijl ik wel op alle andere reacties een antwoord stuurde. Ook bleven mensen weg als ik ze beleefd vroeg niet meer in mijn draden te staan. Dat zijn mensen met een zekere finesse, hoewel zij ook de grote vaardigheid missen om te reageren op de topic en mijn persoontje, of wat zij menen dat mijn persoon dan wel is; er niet bij te betrekken. Overigens, een woord tot de lezers die iets van literatuur weten, is dat men de 'ik' persoon, nooit moet vereenzelvigen met de schrijver. Van mijn kant heb ik vanaf het begin mijn eigen, echte naam gebruikt, Egmond Codfried, maar een speciale persona gecreeerd, die men niet zal aantreffen als men mij in werkelijkheid zou spreken. Net zoals Jane Austen zich liet inspireren door Doctor Samuel Johnson, heb ik andere inspiratie bronnen die maar mijn gevoel effctief zijn voor mijn boodschap. Om nog duidelijker te zijn: het vraagt enige kennis van schrijftechniek om boos of geschokt of lief of wat dan ook; op schrift te klinken. Met elke schrijver is het zo dat hij zijn fans heeft en zijn tegenstanders. Als hij controversiele zaken beschrijft, zullen de voorstaanders en tegenstaanders ook heftiger in hun reacties klinken. Maar vooral bij mijn laatste grote toneelstuk Maria Susanna Du Plessis reageerde het publiek zeer uitgelaten en moesten de spelers vaak even wachten voordat zij door konden gaan met het uitspreken van hun teksten. Mensen stonden op om hun instemming te tonen, nadat de spelers soms één klein zinnetje hadden gepresenteerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie doorgedreven treitert vertelt veel over de boodschapper: kinderachtig, te negeren dus. Pesten is een gedraging waarop op gepaste manier moet worden gereageerd: melden, en laten verdwijnen van het forum. Negeren is zinloos. Volgens mij ben je nogal vlug lichtgeraakt, of heb je een nogal hoge dunk van jezelf. Iets meer bescheidenheid helpt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Europees Commissaris
|
![]() ik ook niet
![]() ik Ga klacht indienen bij het Centrum ![]()
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geachte heer, dat is een groot compliment aan mijn adres want ik sla wellicht de spijker precies op zijn kop. Wees gerust dat dezelfde kracht van observeren ook prevaleert in mijn andere onderzoeken die misschien minder goedkeuring in uw ogen vinden. Het valt mij ook op dat u zich niet uitlaat over de aanstaande holocaust waar door ik u soms als exponent van deze ontwikkeling zie. Indien ik mij daarin heb vergist verzoek ik u mij op dit punt dan ook onmiddelijk gerust te stellen. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 18 augustus 2010 om 13:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat betreft sommige van uw meningen over rassen en albinos bijvoorbeeld lopen onze meningen uit elkaar. Ik hoop dat u daar geen omgekeerd racisme vertoond. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 18 augustus 2010 om 14:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Wat mij betreft ben ik gerustgesteld. In overweging geef ik dat de geschiedenis nooit is gestopt, maar gewoon doorloopt, en de verschrikkingen van vandaag jegens allochtonen hun voorgeschiedenis hebben, en als de Nederlanders zich als grote humanisten en verdedigers van de mensenrechten presenteren zij blijkbaar een vals beeld scheppen van hun geschiedenis en hun aard. Mijn taak is om de ongerijmdheden in de Nederlandse geschiedenis op basis van bronnen zichtbaar te maken. Ik moet erbij zeggen dat ik het arme volk als slachtoffer zie van hun roofzuuchtige elite. De klasse die jachtpartijen houdt, gebruikt de jacht kennelijk als een instructie in hoe met de ondergeschikten en gekoloniseerden om te gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik kan maar niet genoeg krijgen van Frietkot zijn mopjes.
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Wordt precies tijd dat ik nog eens reageer. Ik wil ook in het vetgedrukt staan.
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Jazeker en txiki lijken wel vastgenageld aan k&k. Dat is toch niet normaal?
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 22 augustus 2010 om 10:06. |
![]() |
![]() |