![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En wat later was ik aan het praten met een vaste reiziger op die verbinding, die zei dat het de 2 weekends er voor ook hetzelfde probleem was. Ik vraag me overgens af wat het meerverbruik is van een loc die 4 M6'en trekt, of een loc die 4 M4's trekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze link die je me ooit eens via PM hebt doorgestuurd vind ik nog beter: http://www.youtube.com/watch?v=nH5-ceSIQnk Zalig om dat geluid van die HLD62's nog eens te horen. Zo klonk het hier in de buurt ook altijd. Toen we vroeger in het bos hier vlakbij (Landskouter-Gontrode) speelden en zo'n HLD62's aan volle snelheid voorbij reed door het bos. ![]() Laatst gewijzigd door bgf324 : 23 augustus 2010 om 21:44. |
|
![]() |
![]() |