Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 21 augustus 2010, 13:24   #61
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Je kunt je ook nog een paar andere zaken afvragen: Waarom kiezen Joden altijd voor de linkse partituur?
Uitvinders van het Bolsjwisme; het extreem communisme. Dat alles kwam uit Joodse hersenspinselen en heeft de mensheid niet veel goeds gebracht.
Achter het conglomeraat Israël staan Joodse namen verscholen, namen die iedere keer weer terugkomen als er politieke schandalen opduiken of bij poltiek knoeiwerk.
Daarna moet ik ook eens de punten benadrukken die Straddle aanhaalt.
Zéér veel positieve zaken maar ook evenveel negatieve, waarvan 'tribalisme en favoritisme' veruit de belangrijkste punten zijn.

Dat moet ook een keer worden gezegd.
Tribalisme en favoritisme vind je terug bij alle immigranten. Kijk naar de Chinese diaspora in de Aziatische landen, die spelen daar zo een beetje de rol van de joden, zijn de eigenaars van de grootste commerces , zijn het rijkst enz. En georganiseerde misdaad hebben die ook, de gekende Triades en anderen...
Georganiseerde misdaad is dan ook niets anders dan vrije handel op de spits gedreven, puur kapitalisme. Dat valt allemaal nogal moeilijk te rijmen met communisme, of anders moeten wij aannemen dat de joden niet allemaal achter de centen lopen, zoals het vooroordeel Nr.1 ons gewoonlijk leert, en een aantal onder hen droomt van een rechtvaardiger wereld, waar de productiemiddelen beter verdeeld worden. De kibboetz zijn daarvan een goed voorbeeld vind ik...In feite zijn de joden dus zoals gelijk ander volk : je vind daar vanalles tussen, brave mensen en gangsters, vredelievenden en moordenaars...

Laatst gewijzigd door den dinges : 21 augustus 2010 om 13:29.
den dinges is offline  
Oud 21 augustus 2010, 14:18   #62
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Ik was over Nobelprijzen bezig, gij begint over georganiseerde misdaad...
Zaken niet verdraaien en verkeerd voorstellen als het vervelend wordt. Ge waart bezig over de overrepresentatie van joden in de groep nobelprijswinnaars en over het waarom. Ja?? Ja!

Ik stel u dan de vraag of ge ook iets kunt zeggen over dezelfde overrepresentatie van joden in o.a. georganiseerde misdaad (en waarvan sommigen zelfs naar Israel vluchtten om aanhouding te vermijden).

De bewijzen daarvan zijn ruimschoots aangebracht maar ge gaat die uiteraard niet in De Standaard of The Times gaan vinden. Ge kunt bv beginnen bij de joodse schrijver Robert I. Friedman ''Red Mafia''. Kwestie van er iemand bij te halen waarvan niet kan gezegd worden antisemiet te zijn. Er zijn tal van andere grondige bewijzen en serieuze onderzoeksjournalisten / intellectuelen. Ge moet ze natuurlijk ook willen zien.

maw

Als het positief nieuws is, dan moet het benadrukt worden dat het om joden gaat.

Als het negatief nieuws is en ge benadrukt dat het om overrepresentatie van joden gaat, dan is het natuurlijk antisemitisme, laster enz. en mag er niet over gesproken worden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Begin er eens een eigen draadje over, man, goed geargumenteerd, en met bewijzen. Ik zal dat zeker en vast met veel interesse lezen.
Er zijn serieuze (maar toegegeven, ook minder serieuze) bronnen op het net. Men gaat het u mbt dit onderwerp niet gemakkelijk maken en als ge wat intellectuele integriteit hebt dan zou ge dat beseffen en daar rekening mee houden. Aan u de keuze. Onderzoekt ge het met open geest, of maken we er ons snel vanaf en is het antisemitisme en doet het er allemaal niet toe. ...

Laatst gewijzigd door straddle : 21 augustus 2010 om 14:19.
straddle is offline  
Oud 21 augustus 2010, 16:01   #63
LiberaalNL
Europees Commissaris

LiberaalNL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Zaken niet verdraaien en verkeerd voorstellen als het vervelend wordt. Ge waart bezig over de overrepresentatie van joden in de groep nobelprijswinnaars en over het waarom. Ja?? Ja!

Ik stel u dan de vraag of ge ook iets kunt zeggen over dezelfde overrepresentatie van joden in o.a. georganiseerde misdaad (en waarvan sommigen zelfs naar Israel vluchtten om aanhouding te vermijden).

De bewijzen daarvan zijn ruimschoots aangebracht maar ge gaat die uiteraard niet in De Standaard of The Times gaan vinden. Ge kunt bv beginnen bij de joodse schrijver Robert I. Friedman ''Red Mafia''. Kwestie van er iemand bij te halen waarvan niet kan gezegd worden antisemiet te zijn. Er zijn tal van andere grondige bewijzen en serieuze onderzoeksjournalisten / intellectuelen. Ge moet ze natuurlijk ook willen zien.

maw

Als het positief nieuws is, dan moet het benadrukt worden dat het om joden gaat.

Als het negatief nieuws is en ge benadrukt dat het om overrepresentatie van joden gaat, dan is het natuurlijk antisemitisme, laster enz. en mag er niet over gesproken worden.

Er zijn serieuze (maar toegegeven, ook minder serieuze) bronnen op het net. Men gaat het u mbt dit onderwerp niet gemakkelijk maken en als ge wat intellectuele integriteit hebt dan zou ge dat beseffen en daar rekening mee houden. Aan u de keuze. Onderzoekt ge het met open geest, of maken we er ons snel vanaf en is het antisemitisme en doet het er allemaal niet toe. ...
Ik blijf het frappant vinden dat jij over objectiviteit begint, terwijl jij met het N-SA, een neonazistisch splintergroepje, sympathiseert en de Joden van alle onheil op aarde beschuldigt zonder met echte bewijzen te komen.
Ik volg het Russisch narratief.

Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 21 augustus 2010 om 16:01.
LiberaalNL is offline  
Oud 21 augustus 2010, 16:11   #64
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

@ Liberaal

Om te beginnen zul je een aantal vaststellingen moeten maken. Afhankelijk of je die accepteert of niet, kom je vervelende dingen over de oden tegen die specifiek Joods zijn. Met name in de VS politiek.
Dat zijn geluiden die niet iedereen prettig vindt, maar die er desalniettemin wèl zijn.
Nogmaals, het is een bijzonder volk. Nagenoeg alle topviolisten, natuurkundigen en overige wetenschappers zijn overwegend van Joodse origine.
Maar hun tegenhangers in de politiek munten uit in crimineel gehalte.
Oud 21 augustus 2010, 16:30   #65
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:

maw

Joden hebben zoals waarschijnlijk alle volkeren misdadige oganisaties : hier een greep uit die verschillende bendes wereldwijd :http://www.ezzulia.nl/recensies/aute...demisdaad.html
En kom mij nu niet zeggen dat dat allemaal joden zijn, hé
Hier nog wat geboefte :http://nl.wikipedia.org/wiki/Gevangenisbende
Aryan Brotherhood
Black Guerilla Family
Mexican Maffia
Nazi Lowriders
PCC
Lees ook dit stuk eens :http://www.polfed-fedpol.be/org/org_dgj_djc_nl.php
MAHJONG: Aziatische criminele organisaties, met inbegrip van de criminelen die in ons land en in het buitenland samenwerken met deze criminele organisaties.

ANTIMAFIA: criminele organisaties die banden onderhouden met Italiaanse maffieuze organisaties of die kenmerken van deze organisaties vertonen.

HIGHSIDER: Belgische criminele motorbendes die de openbare veiligheid bedreigen.

ROC: criminele organisaties, die overwegend of uitsluitend bestaan uit daders afkomstig uit één van 15 ex-USSR republieken.

BALKAN: criminele organisaties samengesteld uit personen afkomstig van Albanië, FYROM (Former Yugoslavian Republic of Macedonia), Montenegro, Servië en Kosovo

Ah ja, hier , op Maroc.nl, " bewijzen " over een joodse criminele organisatie !http://forums.marokko.nl/archive/ind...t-2800199.html
Jewish organ theft gang busted
Wed, 09 Sep 2009 08:31:03 GMT
Font size :

The Jewish group is said to be connected to Israeli rabbi Levy Rosenbaum, who was recently arrested for direct importing human organs.

New reports have surfaced on the arrest of yet another Jewish organ trading gang in the United States involved in the abduction of Algerian children.

Dr. Mustafa Khayatti, the head of the Algerian National Committee for the Development of Health Research, revealed on Sunday that the New York city police have arrested members of a Jewish gang who abducted Algerian children for their organs.

Khayatti said the arrests came after Interpol found that children in western Algeria were abducted and taken to Morocco to have their kidneys harvested.

Their organs were later trafficked to the United States and Israel and sold for $20,000 to $100,000 each.

The group is said to be connected to Israeli rabbi Levi Rosenbaum, who was recently arrested in New Jersey for direct involvement in importing human organs.

Following Rosenbaum's arrest, US authorities detained some 44 others, including rabbis and mayors in New Jersey, who were prosecuted for money laundering and human organs trade.

Last month, a report published in the Swedish newspaper Aftonbladet, accused Israeli soldiers of kidnapping Palestinians in the occupied West Bank and the Gaza Strip for their organs, indicating a possible link between the Israeli military and the mafia of human organs detected in the US.

Some Arab countries have called for an international inquiry into the allegations.

BRON: Press TV
http://www.presstv.ir/detail.aspx?id...tionid=3510203
Volgende bericht zal zijn dat ze baby's opeten zeker ....

Laatst gewijzigd door den dinges : 21 augustus 2010 om 16:47.
den dinges is offline  
Oud 21 augustus 2010, 17:38   #66
LiberaalNL
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
@ Liberaal

Om te beginnen zul je een aantal vaststellingen moeten maken. Afhankelijk of je die accepteert of niet, kom je vervelende dingen over de oden tegen die specifiek Joods zijn. Met name in de VS politiek.
Dat zijn geluiden die niet iedereen prettig vindt, maar die er desalniettemin wèl zijn.
Nogmaals, het is een bijzonder volk. Nagenoeg alle topviolisten, natuurkundigen en overige wetenschappers zijn overwegend van Joodse origine.
Maar hun tegenhangers in de politiek munten uit in crimineel gehalte.
Het gaat er niet om accepteren, maar de vaststellingen in perspectief te plaatsen. Ook ik weet dat er een Israellobby is. Dat is echter niks nieuws onder de zon. Zowel Democraten als Republikeinen accepteren grote geldbedragen van lobby's om hun belangen te behartigen. Figuren als straddle hoor je daarentegen altijd alleen maar klagen over de Israellobby, terwijl lobbyen doodgewone Amerikaanse politiek is. De wapenindustrie en de pharmaseutische industrie behoren tot de meest machtige lobby's. Overigens bestaat er ook een lobby voor de Palestijnen.
LiberaalNL is offline  
Oud 21 augustus 2010, 20:40   #67
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Figuren als straddle hoor je daarentegen altijd alleen maar klagen over de Israellobby...
Klopt. Sedert een jaartje of zo inderdaad. Sedert mijn ogen zijn opengegaan.

Ik lees dan ook niet de papegaai gazet onder vlaamse kerktoren maar bevind mij ''ten velde''....

Zonder de minste twijfel is het zionisme de enige (maar tevens zeer ernstige) bedreiging voor de wereldvrede. Militaire kringen in de VS zijn er zich nu ook van bewust en de kans op een militaire staatsgreep in de VS is weliswaar klein, maar niet ondenkbaar en groeit dagelijks.

Bron: newsmax. artikel werd verwijderd... persvrijheid en vrijheid van meningsuiting niewaar...

Laatst gewijzigd door straddle : 21 augustus 2010 om 20:45.
straddle is offline  
Oud 21 augustus 2010, 20:48   #68
LiberaalNL
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Klopt. Sedert een jaartje of zo inderdaad. Sedert mijn ogen zijn opengegaan.

Ik lees dan ook niet de papegaai gazet onder vlaamse kerktoren maar bevind mij ''ten velde''....
Ik hoor jou anders niet klagen over de Armeense lobby. Onder hun druk is Amerika bezig de Armeense genocide op federaal niveau te erkennen. Dat heeft uiteraard gevolgen voor de relatie met Turkije, een belangrijke bondgenoot van dat land. Overigens maakt het de Armeense genocide niet minder een genocide.

Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 21 augustus 2010 om 20:51.
LiberaalNL is offline  
Oud 21 augustus 2010, 20:52   #69
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik blijf het frappant vinden dat jij over objectiviteit begint, terwijl jij met het N-SA, een neonazistisch splintergroepje, sympathiseert en de Joden van alle onheil op aarde beschuldigt zonder met echte bewijzen te komen.
Ik heb ocharme eens 1 keer iets positief gezegd over het NSA. 1 bericht op 4000+ berichten

Gaat het niet anders dan op de man proberen te spelen? Ik kom met inhoud EN bewijzen. Zelfs vanuit joodse hoek. Het moet toch kunnen om gewoon ook positieve elementen van eender welke strekking aan te duiden. En zaken eens in context te plaatsen.
straddle is offline  
Oud 21 augustus 2010, 20:54   #70
LiberaalNL
Europees Commissaris

Standaard

Conclusies:
1) Jij overdrijft de invloed van Israellobby.
2) Je zegt er uiteraard niet bij dat lobbyen in politiek Amerika de normaalste zaak van de wereld is.
3) Je meet met twee maten zonder dat je het doorhebt.
LiberaalNL is offline  
Oud 21 augustus 2010, 21:00   #71
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Lees misschien ook eens ''The Judeo-Russian Mafia, from the Gulag to Brooklyn to World Dominion''... door prof. Raphael Johson.

Zij dat ook overdrijvingen?
straddle is offline  
Oud 21 augustus 2010, 21:05   #72
LiberaalNL
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik heb ocharme eens 1 keer iets positief gezegd over het NSA. 1 bericht op 4000+ berichten .
Het zegt al genoeg dat je uberhaupt iets positiefs over dergelijke racisten zegt.
Citaat:
Gaat het niet anders dan op de man proberen te spelen? Ik kom met inhoud EN bewijzen. Zelfs vanuit joodse hoek. Het moet toch kunnen om gewoon ook positieve elementen van eender welke strekking aan te duiden. En zaken eens in context te plaatsen.
Jij speelt zelf ook continu op de man. Ik ga niet akkoord met wat jij hier neerschrijft en dus ben ik (en andere) volgens jou meteen 'een zionistische agent'. Werkelijk lachwekkend. Daarnaast plaats jij juist dingen uit een context, maar dat heb je niet door.

Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 21 augustus 2010 om 21:06.
LiberaalNL is offline  
Oud 21 augustus 2010, 21:12   #73
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik hoor jou anders niet klagen over de Armeense lobby. Onder hun druk is Amerika bezig de Armeense genocide op federaal niveau te erkennen. Dat heeft uiteraard gevolgen voor de relatie met Turkije, een belangrijke bondgenoot van dat land. Overigens maakt het de Armeense genocide niet minder een genocide.
tja, de armeense lobby... man man man. jij gaat die vergelijken met de israel lobby....

Als je het daarover wil hebben, be my guest. Waarom die genocide toegedekt moet blijven. Vooral dan over de rol van de zionisten in die genocide. Achter de schermen natuiurlijk, zoals altijd... by deception....

Christopher Jon Bjerknes al gelezen? 575 blz bewijzen. maar dat zult gij wel weeral weerleggen natuurlijk.
straddle is offline  
Oud 21 augustus 2010, 21:14   #74
LiberaalNL
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Zonder de minste twijfel is het zionisme de enige (maar tevens zeer ernstige) bedreiging voor de wereldvrede. Militaire kringen in de VS zijn er zich nu ook van bewust en de kans op een militaire staatsgreep in de VS is weliswaar klein, maar niet ondenkbaar en groeit dagelijks.

Bron: newsmax. artikel werd verwijderd... persvrijheid en vrijheid van meningsuiting niewaar...
Weer allemaal nietszeggende dingen. Daarnaast heeft er nooit wereldvrede bestaan en die komt er ook nooit.
LiberaalNL is offline  
Oud 21 augustus 2010, 21:19   #75
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Daarnaast heeft er nooit wereldvrede bestaan en die komt er ook nooit.
En daar helpt gij dagelijks met uw zionistische propaganda aan mee.

Zo simpel is het.
straddle is offline  
Oud 21 augustus 2010, 21:28   #76
LiberaalNL
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
tja, de armeense lobby... man man man. jij gaat die vergelijken met de israel lobby.... .
Jij meet met twee maten.

Citaat:
Als je het daarover wil hebben, be my guest. Waarom die genocide toegedekt moet blijven. Vooral dan over de rol van de zionisten in die genocide. Achter de schermen natuiurlijk, zoals altijd... by deception....

Christopher Jon Bjerknes al gelezen? 575 blz bewijzen. maar dat zult gij wel weeral weerleggen natuurlijk.
Tja iemand die zulke onzin publiceert kan niet serieus genomen worden.
LiberaalNL is offline  
Oud 21 augustus 2010, 21:33   #77
LiberaalNL
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
En daar helpt gij dagelijks met uw zionistische propaganda aan mee.

Zo simpel is het.
Jij had daarentegen zo Goebbels kunnen opvolgen.
LiberaalNL is offline  
Oud 21 augustus 2010, 21:51   #78
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Jij had daarentegen zo Goebbels kunnen opvolgen.
Eens men jullie systematiek en ziekelijke truuks doorheeft (met uitlatingen zoals oa hierboven), het systematisch liegen, de twistspeak, het constant verdraaien van feiten etc, hoe harder de boemerang zal terugkomen.

Daar werken kerels als gij ook zwaar aan mee. Spijtig voor alle goedgeaarde joden, die inzien dat ze misbruikt worden door de zionisten, je werkt het antisemitisme zelf keihard in de hand.

Laatst gewijzigd door straddle : 21 augustus 2010 om 21:52.
straddle is offline  
Oud 21 augustus 2010, 21:54   #79
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Meer terzake eigenlijk:

Citaat:
"What would you say, for example, if I did not deny there are good aspects of anti-Semitism? I say that anti-Semitism will educate the Jews. In fifty years, if we still have the same social order, it will have brought forth a fine and presentable generation of Jews, endowed with a delicate, extremely sensitive feeling for honor and the like."—Theodor Herzl, as quoted by Amos Elon, Herzl, Holt, Rinehart and Winston, New York, (1975), pp. 114-115.
straddle is offline  
Oud 21 augustus 2010, 22:01   #80
LiberaalNL
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Eens men jullie systematiek en ziekelijke truuks doorheeft (met uitlatingen zoals oa hierboven), het systematisch liegen, de twistspeak, het constant verdraaien van feiten etc, hoe harder de boemerang zal terugkomen.
Onder de noemer van 'antizionisme' pleur jij hier haatzaaierij neer en doe jij mensen die het daar terecht mee oneens zijn af als verspreiders van propaganda. Dat vind ik Goebbelaanse praktijken.

Citaat:
Daar werken kerels als gij ook zwaar aan mee. Spijtig voor alle goedgeaarde joden, die inzien dat ze misbruikt worden door de zionisten, je werkt het antisemitisme zelf keihard in de hand.
Kerels als jij hebben niet door dat jullie het antisemitisme in de hand werken met haatzaaiende teksten. Bovendien vergallen jullie elke discussie over het Israelisch-Palestijns conflict.

Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 21 augustus 2010 om 22:02.
LiberaalNL is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be