![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Vraag :
Hoe komt het dat ik op mijn testPC, XP pro met AVG, ik naar alles surf en download wat los en vast zit, nog geen ENKEL virus heb opgedaan? Heb een "clean" image en een na softinstall. Nog NOOIT moeten gebruiken na +10 jaar. FF, Noscript, adblocker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het is wel handig om tools zoals Strings.exe van sysinternals of Sandboxie te leren gebruiken en eventueel gebruik te maken van virtuele machines (1 VM voor bankzaken, 1 VM voor "exotisch surfen",... ), maar dat is ook met virusscanner handig.
![]() |
![]() |
#65 |
Minister
|
![]() Ik ben blij dat je het beseft. Onlangs kwam ik nog een professioneel ogende website tegen van een developersteam. Tot ik naar de broncode ging kijken....ze werkten gewoonweg met tabellen voor hun layout.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hij heeft onmiddellijk zijn gratis virusscanner, ik dacht dat het AVG was, buiten gesmeten en een betalende geïnstalleerd, Norton 360. Ik vermoed nochtans dat hij onder de "brave gebruikers" moet gerekend worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook al de Spybot/Hijackthis/Ad-aware-dingen vliegen er onmiddelijk af. Vandaag de dag heb je genoeg aan MS Security essentials en vooral user security. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Straks is het kot nog te klein ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Omdat Norton een zeer slechte reputatie heeft.
Ik heb de laatste 10 jaar als IT-admin meer last gehad met Norton gerelateerde problemen dan met alle virus/spyware/adware samen. Tot een 5-tal jaar geleden was het zelfs vaak nodig om een pc waarop Norton stond te herformateren en vanaf scratch te herinstalleren om hem enigzins werkbaar te maken. De uninstall daarvan was zo slecht geschreven (mogelijk doelbewust) dat hij het register compleet ver***kte. Ik zie geen enkel voordeel in Norton AV software en bovendien belast die je systeem bovenmatig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is tegenwoordig de beste gratis antivirus?
(die ook bescherming geeft bij online bankieren)
![]() |
#73 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat zijn mijn ervaringen, ik kan niet pronken met diploma's, maar mijn ervaringen zijn positief na: AVG, NOD32, PC Tools, ClamWin en Panda. Toegegeven: niet allemaal op dezelfde PC. Zolang ik geen problemen ervaar, blijf ik bij Norton. |
|
![]() |
![]() |