![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of hij voorstander is van een onafhankelijk Vlaanderen Welke items het belangrijkst zijn. Voor de verkiezingen van 2007 : http://soc.kuleuven.be/web/files/6/3...Swyngedouw.pdf (bekijk zeker ook tabel 20 op blz.27) Op die manier heb je al een idee waarom iemand voor een bepaalde partij gestemd heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat voor een universitair onderzoek...? Betaalt door de federale Lotto? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://soc.kuleuven.be/web/files/6/3...2007__def_.pdf De Nationale Loterij sponsort inderdaad ook het onderwijs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik lach met dit soort onderzoeken en ik zal je zeggen waarom. Een kort tijdje geleden werkte ik nog voor een overheidsbedrijf. Geen mens die er publiekelijk durft voor uit komen dat hij of zij pro Vlaams Belang is, want dit zou inderdaad je carriere wel eens ernstig kunnen beschadigen. Zeker weten. Men verzwijgt dan ook liever. Intussen ken ik er een paar die net als ik hier zitten te forummen. Vrijwel één van de weinige veilige plekken waar een mens zijn gedacht eens kwijt kan. En in het kieshokje natuurlijk. Zo gaat dat in Belgiestan. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 24 augustus 2010 om 21:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik mag dan weer denken dat dit op zijn minst een idee geeft van de motivatie waarom iemand voor een partij stemde. Laatst gewijzigd door artisjok : 24 augustus 2010 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 24 augustus 2010 om 21:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kom niet af met de N-VA verkiezingsuitslag om aan te tonen dat zoveel mensen voorstander zijn van een onafhankelijk Vlaanderen of een confederalisme. (dat laatste moeten ze zelf nog uitvissen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, maar je staat wel te zwaaien met onderzoeken die volgens jou een idee zou zouden kunnen geven. Zoals ik zei, lach ik daarmee en ik zei ook waarom.
Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De uitslag van de verkiezingen heeft dat wel bewezen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is helaas geen probleem voor de communisten, die menen het toch beter te weten.
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die onderzoeken spreken inderdaad tegen dat iedereen die voor het VB of de N-VA stemde voorstander zou zijn van een onafhankelijk Vlaanderen of een confederalisme. (dat laatste moet N-VA zelf nog uitvissen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat doen ze niet.
Citaat:
Maar het is juist. Ze bevestigen wat in het linkskaderdenken past. En daar dienen ze ook voor vrees ik. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 25 augustus 2010 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waaruit leid je af van wel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet eens bij een overheidsinstelling proberen carriere te maken zonder gesyndiceerd te zijn...en je moet daar eens zeggen aan het syndicaat dat je eigenlijk pro Vlaams Belang bent.... Dada carriere... Je moet eens een affiche van het Vlaams Belang aan uw ruit of aan uw wagen hangen... Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 25 augustus 2010 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niemand vroeg daar ooit naar. Ik heb een collega die VB-lid is, geen probleem. Ik heb een directeur gehad die opkwam voor de nva, geen probleem. Die "collega"toestanden zijn van 20 jaar geleden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bekijk dat Machiavellistisch-democratisch: als we in het parlement de richting van de Vlaamse onafhankelijkheid kunnen doen bewandelen, dan is het goed. Als we die weg nog rapper zouden kunnen doen bewandelen, dan zou het nog beter zijn. Ziezo, kruip nu maar in een hoekje en begin te janken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht dat waar zijn , dan zou dat betekenen dat er minder gestoorden zijn , dan we aanvankelijk dachten. ![]() |
|
![]() |
![]() |