![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Ik weiger inbevbieren te drinken . | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
16 | 35,56% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
29 | 64,44% |
Aantal stemmers: 45. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee hoor, dan ga ik toch voor Inbev. Ik begrijp ook echt niet hoe ze die zut met het rode sterretje aan de hele wereld verkocht krijgen.
![]() |
![]() |
#62 | |
Burger
|
![]() Citaat:
allen beweerden trouwens ook dat ze 100% zeker waren jupiler te herkennen geen van allen was juist de bieren waren bock pils bavik pils primus jupiler stella maes piedboeuf blonde |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan daar nu wel wat lacherig over doen, maar hij heft wel gelijk. Al die troep smaakt inderdaad hetzelfde. De overgrote meerderheid zou bij zo'n proeftest flagrant door de mand vallen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zitten jullie nu heel de tijd over pilsproeven bezig? Er is nog wel meer bier dan dat hoor. Ik zou die pinten niet juist raden, want ik drink nauwelijks pils.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Weet je wat pas écht lekker is?
Cava! |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Nee. Inbev heeft de biercultuur vakkundig kapot gemaakt. Plaatselijke brouwerijen opkopen en al die bieren met hun eigen karakter vervangen door hun eenheidsworstbier. Dertig jaar geleden bevonden er zich in een straal van nog geen twee kilometer rond mijn huis vier brouwerijen. Allemaal produceerden die geuze en kriek, en drie ervan (als ik mij niet vergis) ook pils. Vandaag is er van die vier brouwerijen nog één over (die onder andere een wereldberoemde maar veel te zoete kriek brouwt). De anderen zijn opgekocht door inbev, en hun bieren zijn van de aardbodem verdwenen.
Dit is ook gebeurd in de rest van Vlaanderen, waaruit ik kan besluiten dat er hier geen biercultuur meer bestaat ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 24 augustus 2010 om 18:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verschil lijkt me redelijk duidelijk. Dat je niet het juiste naampje bij de pilsen kunt plaatsen is iets anders eh.
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() In den Ambiorix hebben ze Cristal. Moehaha.
Al is die eigenlijk zo slecht nog niet, ik hou van wat bitter.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Ik vermijd de Oude Markt als de pest.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spreek me niet tegen AUB. Gisterenavond was je niet beleefd.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 24 augustus 2010 om 20:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee. De meeste mensen proeven gewoon helemaal geen verschil.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overdag en in de vroege avond, wanneer er niet te veel snotneuzen rondhangen, valt het er wel mee.
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat denken jullie over karlsquell
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die mensen moeten dan hun smaakpapillen eens laten onderzoeken.
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar gewoon een analogie: omdat ik mijn studenten niet bij naam kan noemen is er geen verschil tussen al die mensen?
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou niet weten waarom. Het is volstrekt normaal dat drankjes die alleen van naam van elkaar verschillen hetzelfde smaken. De overgrote meerderheid van de mensen zal ook geen verschil proeven tussen Vittel en Evian.
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn nu eenmaal verschillen in samenstelling en productieproces wat pils betreft. Als je er niet in slaagt om verschil te smaken tussen, ik zeg maar, finkbrau (wat ik behoorlijk slappe zooi vind) en bavik dan zijn je smaakpapillen gewoon naar de zak. meer valt daar niet over te zeggen. Dat je geen verschil smaakt tussen Maes, Stella en Jupiler is dan weer niet zo vreemd, da's gewoon eenheidsworst.
![]() |