![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er is een groot verschil tussen een religie haten enerzijds en mensen doodwensen omdat ze die religie aanhangen anderzijds.
![]() |
![]() |
#62 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() Vliegenvangers sturen ? Of wat wil je hier nu mee zeggen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Geld storten gaat de vliegen verwijderen?
![]() Die foto doet me denken aan de foto met het huilende kind die werd gebruikt om de internetcencuur er door te drukken in het EU parlement. Dat lukt misschien bij reliindoctro's maar hier ... ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 30 augustus 2010 om 10:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Parlementslid
|
![]() als die regens een gevolg zijn van klimaatverandering zijn de geindustrialiseerde landen ook (en meer) verantwoordelijk voor die overstromingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is trouwens Allah's wil. Je gaat hem toch niet tegenwerken? ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 30 augustus 2010 om 10:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Kort door de bocht..slechte of onbestaande dijken,ontbossing/gebrekkige afwateringsstructuren enz. spelen meer mee..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#70 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Parlementslid
|
![]() Allah's Wil staat boven de menselijke wil. Allah heeft ons opgedragen om onze verantwoordelijkheid te nemen en alle leven met zorg te behandelen. Dat jij daar geen boodschap aan hebt is wel duidelijk. Want eerlijk gezegd geef jij volgens mij niet om een mensenleven naast dat van jezelf. Mens zijn echter heeft alles te maken met mededogen en verantwoordelijkheid, het tegenovergestelde is onverschilligheid en willekeur. In dat opzicht is jouw hart net als het lijk van dat kind koud, en ben jij (en niet alle rellizombies zoals je het noemt), reeds dood.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Ik geef geen eurocent aan dit land (nog liever koop ik de duurste kaviaar voor mijn huisdieren ipv geld geven aan Pakistan).
Ze hebben wel geld voor een kernwapenprogramma, dus dan moeten ze hun plan maar trekken... groetjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus alle landen, inclusief de VS, België, NL, Frankrijk, enz. mogen onderstromen zonder daarbij hulp te verdienen want allen hebben een kernwapenprogramma ? Veel landen mogen we niet meer helpen blijkbaar...
![]() |
#75 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik ben verre van akkoord met de pakistaanse overheid maar een kernwapenwedloop is het gevolg van het buitenland en is begonnen tss duitsland en usa. Pakistan dat op gespannen voet leeft met India (dat ook kernwapens heeft) kan het zich niet permiteren om er geen te hebben wil het zich militair laten gelden. Laatst gewijzigd door Moslim! : 30 augustus 2010 om 13:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat wist ik niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haat is een product van angst. Je moet het de terroristen nageven: hun opzet tot angst is volledig gelukt. En intussen hebben gematigde moslims veel te weinig gedaan om mensen die angst weg te nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dus wat kan ik doen? En haat is niet zomaar een product van angst trouwens. Of was hitler een angstig kereltje? (freudiaans mss wel maar dat neemt de verantwoordelijkheid niet weg) Laatst gewijzigd door Moslim! : 30 augustus 2010 om 13:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat moslims als u kunnen doen is in de eerste plaats maximaal deelnemen aan de maatschappij, in plaats van een volledige of gedeeltelijke isolatie. In de tweede plaats, en dat noemde u zelf ook, zou u uw geloof kunnen matigen tot een voor de maatschappij aanvaardbaar niveau. Hoe u uw geloof belijdt in uw eigen huis is helemaal aan u, maar als u met andere mensen praat is het niet prettig wanneer een streng geloof in de weg staat. Een gevoel voor humor over het eigen geloof is daarbij echt een minimum. |
|
![]() |
![]() |