![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat betwist ik absoluut niet. Ik zie E Van Rompuy als de zoveelste nep-flamingant die bij CD&V rondloopt. Neemt niet weg dat ik het voorbeeld van zijn broer niet geschikt vind om dat te illustreren. En ja hun zus (of nicht dacht ik) trekt zich daar niks van aan. So what? Ik, hoop oprecht dat een meerderheid van de mensen zijn/haar familie belangrijker vindt dan politiek. Zeker aangezien E Van Rompuy toch niet in een positie was om op maar enig vlak een wezenlijk verschil te maken. |
|
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor een linkse of klein-linkse is het natuurlijk moreel hoogstaander zich te profileren als een welwillende medestander van de Belgisch-Brusselse bourgeoisie.
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men binnen eenzelfde familie niet zou kunnen tolereren dat er verschillende politieke visies zouden zijn, dan is er iets mis met de familie. Ik blijf erbij: Erikske Van Rompuy profileerde zich als een flamingante tsjeef en heeft in die hoedanigheid een aantal kiezers aangetrokken; die kiezers heeft hij smadelijk verraden tijdens de afgelopen periode. En nu zou hij die weer trachten op te pikken. Ik blijf dat laag bij de grondse kazakkendraaierij vinden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=62 Ik heb het trouwens niet over elke linkse of klein-linkse, er zijn daar ook Vlaamsgezinden bij. Maar zoals steeds bevestigen uitzonderingen de algemene regel.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 2 september 2010 om 06:43. |
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelijk heb je.
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() Gelukkig zitten er bij de Vlaamsnationalisten geen kazakkendraaiers die op de Gordel gaan schreeuwen maar we voor de rest van het jaar niet horen. Over welke kazakkendraaier gaat je volgende thread? Jezelf?
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou maar een saai verhaal worden, vrees ik.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet saaier dan dit verhaal. Geen enkele partij noch schoofzak himself heeft de media in handen om zelf te bepalen wat er wel en niet in de kranten komt.