![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Verder nog wereldschokkende gebeurtenissen meegemaakt of was dit de meest relevante? |
|
![]() |
![]() |
#62 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() U heeft het niet goed begrepen, in Vlaanderen wordt dit geïnterpreteerd als 'mannen, als het u niet aanstaat, bollen wij het af, hein'.
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() geen probleem met VL afscheuring; BRU en de rand zal niet volgen.
|
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als België splitst, ben ik al zeker over iets. Op lange termijn zal ik mijn Nederlands totaal verliezen. Ja, ik weet, irrelevant maar op een andere kant vraag ik me af of het een goeie idee was als Franstalig Nederlands te leren.........
|
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Snapt u niet dat aan de Vlamingen vragen om hun onafhankelijkheid uit te roepen hen net aanzet om nog even te wachten tot ze betere voorwaarden bekomen? Bent u net zo naïef als uw politici om in Bye Bye Belgium geloofwaardige fictie gezien te hebben? Indien ja, dan dwaalt u! |
|
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Il faudrait en fait que je perde totalement mes connaissances en Néerlandais car elles ne servent strictement plus �* rien.
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Houen zo, dat nederlandskundig zijn, het kan nooit slecht zijn deze taal te beheersen. |
|
![]() |
![]() |
#73 |
Vreemdeling
|
![]() Ik denk dat het nog steeds volledig voorbarig is te spreken over de opsplitsing van België. Dat waren zeer onverstandige uitspraken van mevrouw Onkelinx! Het is begrijpelijk dat men gefrustreerd is na bijna drie maanden constant onderhandelen in zulk een moeilijke situatie. Maar dan meteen alles gaan opblazen getuigt niet van veel verstand. Maar ja, in België gaan zulke dingen altijd gepaard met een beetje drama. Dit waait wel over. Men zal opnieuw rond de tafel gaan zitten en proberen de brokken te lijmen.
Ik denk nog steeds niet dat een splitsing van België nodig is. Laat beide delen verantwoordelijkheid dragen voor zichzelf en geef Brussel het geld dat het nodig heeft, gekoppeld aan de juiste voorwaarden. Hoe moeilijk kan het zijn om alles op papier te zetten en te ondertekenen??????? |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zit wel heel erg diep deze keer. Dat komt nooit meer goed.
![]() |
![]() |
#75 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Als u zich hier enigzins verstaanbaar wil maken, stel ik toch voor uw Nederlands te blijven onderhouden (zo onder ons gezegd). |
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mijn franstalige collega's betreft ,en dat zijn er heel wat weet ik alvast van de meesten van hen hiervan totaal géén last zullen hebben aangezien ze het Nederlands nooit machtig zijn geweest,desondanks dit een verplichte voertaal is binnen het bedrijf.... Wat mijn franstalige geburen betreft wéét ik nu al van op voorhand dat zij het Nederlands als taal niet kunnen verliezen omdat zij in die 10 jaar die zij hier al wonen er nog altijd niet in slagen om goedemorgen of goedeavond te kunnen zeggen... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 5 september 2010 om 22:26. |
|
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Behalve om te komen bedelen in Halle of Vilvoorde natuurlijk. Want werkloosheidspremies gaan ze niet kunnen blijven uitbetalen in Broekzele, en werk zal er niet meer zijn.
|
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Nu is het aan staatsmannen en -vrouwen om het te bewijzen. 't Zou vreemd zijn mocht BDW één van hen zijn, maar 't zou hem evenveel sieren als ie een aanvaardbare oplossing vindt. |
|
![]() |
![]() |
#80 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is voor deze termijn, als we hier naar volle tevredenheid doorraken dan starten we met de eisen voor de volgende regering.
![]() |