![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
herhaaldelijk: Bij zware misdrijven: voor mijn part standaard al vanaf de eerste keer, tenzij in uitzonderlijke gevallen, waarover een rechter moet oordelen. Proportioneel naar de zwaarte van het feit, zeg maar, dus voor minder zware dingen een hogere tolerantiefactor. misdrijven: Moeilijk te zeggen op het eerste zicht. Elk misdrijf waarmee men een ander opzettelijk schaadt in ieder geval. Betrapping op het roken van een joint of het bezitten van 1 of 2 XTC-pillen (om maar iets te zeggen) is mijns inziens te licht om uitgewezen te worden. Kruimeldiefstal pas na herhaaldelijk vaststellen van de feiten (vanaf de 2de of 3e keer). misdragen: Wanneer men bvb. de scheiding tussen kerk en staat niet respecteert en de vrouw in het gezin onderdrukt. Moeilijk vast te stellen natuurlijk, misschien moet er nagedacht worden over een meldpunt voor dat soort vrouwen waarin ze opgevangen worden (ook maar een idee dat ineens in mijn hoofd springt). Ritueel slachten van dieren. Prediken van een heilige oorlog tegen de Christene of blanke. Enfin, je kan het zelf wel aanvullen. Ook pas vanaf herhaaldelijk vaststellen van de feiten (2de of 3e keer). land van herkomst: Voor mensen die een dubbele of vreemde nationaliteit hebben, lijkt me dat duidelijk. Voor mijn part ook alle kinderen van dat soort mensen, dus diegene die ouders heeft met dubbele of vreemde nationaliteit (tot de 2de generatie dus). De ouders moeten hun verantwoordelijkheid op dat gebied dan maar opnemen en mee verhuizen. Tenslotte is het door de opvoeding die zij aan hun kinderen ggegeven hebben die klaarblijkelijk zo ingaat tegen de Westerse waarden of simpelweg gewoon gefaald heeft, dat hun kind in de problemen is gekomen. Ik weet dat men daarmee ook ouders treft wiens kind gewoon van nature uit onhandelbaar zijn (en dus in se geprobeerd hebben een goeie opvoeding te geven), daarom zijn de ouders niet verplicht om mee terug te reizen indien ze dit niet willen. Het is misschien erg voor die ouders dat ze hun kind niet kunnen/willen volgen naar hun thuisland, maar op zich is het verschil tussen een gevangenisstraf en een uitwijzing voor hen ook niet enorm. En onhandelbare mensen dienen zowiezo verwijderd te worden uit de maatschappij. Ik besef dat ik me hiermee op glad ijs begeef en wil dan ook benadrukken dat ik eventuele gaten waarschijnlijk over het hoofd zie, maar zoals ik al zei, ik kan enkel voor mezelf spreken. Ik denk alleszins niet dat ik "elke allochtoon eruit wil", zoals je formuleert, Piano. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Wat ik bijzonder positief aan het debat vond was dat Siegfried Bracke Mevr. Zamouri right in the face confronteerde met het probleem van de overlast van allochtone jongeren in Brussel.
Kijk eens aan, wat een evolutie in het politiek correcte denken. Zo'n vraag, met toch een verwijtend toontje naar de Marokkaanse gemeenschap, zou een jaar terug zelf not done geweest zijn. Mevr. Zamouri was duidelijk van de kaart want ze begon te stamelen - ja, nee- en begon direct over de aanpak van de kern van de zaak, investeren in onderwijs, waarmee ze eigenlijk grif toegaf dat haar gemeenschap aan een educatieve achterstand leed, kortom ook wel eens 'achterlijkheid' genoemd. Zou Bracke onlangs een multiculturele verrijking op z'n Marokkaans ervaren hebben : carjacking, bagjacking, ....? |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
denk voor u zelf, probeer eens ![]() als je de dubbele nationaliteit hebt is er in ernstige gevallen van criminaliteit, misschieneen mogelijkheid om de maatschappij hiertegen te beschermen.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Piano voelt zich aangevallen ,omdat hij zijn vrouw is moeten gaan kopen in het oostblok!
Vandaar zijn frustratie op Vanhecke ![]() Is de garantie nog geldig piano? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor het Vlaams Blok bestaan er geen 'modelburgers van allochtone origine'. ELKE migrant moet er ooit weer uit en dat was het item van deze topic.[/quote]
dit is de zoveelst leugen van een linkse vooringenomen demagoog ![]() dat staat nergens in het programma en is nooit gezegd ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En hij heeft gelijk : de praktijk wijst uit dat ze niet in het minst interesse hebben in onze cultuur, ze die cultuur nog minder eigen willen maken, en hun lot nog minder aan dat van de Westerse honden willen koppelen. Zo dit wel het geval zou zijn, zou de 4de generatie al lang geen Arabisch of Berbers meer als MOEDERTAAL spreken en al lang onthecht zijn van Marokko, maar precies dat land blijven ze hun MOEDERLAND noemen, zelf met een Belgische identiteitskaart op zak. Ze gedragen zich dus na generaties nog steeds als gastarbeiders, tegenwoordig eerder als gaststempelaars, dus is het niet meer dan normaal dat als ze niet het respect kunnen opbrengen om de wetten en geplogenheden van het GASTLAND te respecteren, dat ze terug naar huis vliegen. Home sweet home. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als het inderdaad dat programma was dan geef ik de medaille van "Schoft van de week" zonder twijfel aan Geert Bourgeois wegens zijn niet laten spreken en steeds onderbreken van Frank Van Hecke en ook wegens zijn schandelijke lijkenpikkerij! Van Hecke heeft hem trouwens op zijn juiste plaats gezet!
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad Luddo, Geert "Den Boer" is geen bourgeois !
Integendeel heel onbeleefd, liet niet uitpraten, gedurig onderbreken en vooral roepen en tieren... ![]() ![]() Hij legde zijn examen af als VRT-journalist ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier zie piano wat Brussel betreft !
Het moest blijken dat de misdaadcijfers te Brussel gedaald zouden zijn. Het was een apen-trotse minister van "binnenlandse zakken" Patrice De Waal die de verzamelde pers hiervan op de hoogte mocht brengen. Joost Colpin, woordvoerder van het Brusselse parket, is er heel duidelijk over. De criminaliteit in Brussel daalde hoegenaamd niet, maar steeg daarentegen afgelopen jaar met 7,5 %, de jeugdcriminaliteit steeg zelfs met 32 %. Men moet het maar durven. Terwijl de veiligheidssituatie voor de Brusselaars ronduit rampzalig is, gaat het bewind zowaar victorie kraaien. In alle Brusselse politiezones is er - zonder enige uitzondering - een stijging. In Jette, St. Jans-Molenbeek, Ganshoren, Koekelberg en Elsene, stijgt de criminaliteit zelfs met 14 %. Cijfers die kunnen tellen. Colpin verstaat er zich niet aan dat de federale regering met dergelijke waanzinnige cijfers is komen aanzetten. "Ik weet niet waar Dewael zijn cijfers haalde", aldus nog de parketwoordvoerder. Het antwoord op deze vraag is heel eenvoudig: uit zijn duim ! ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als Van hecke zulke taal gebruikt moet hij niet verschieten dat dit zich tegen hem keert. De media-aandacht rond heel die café-ruzie was zo groot dat men zeker niet kan spreken van lijkenpikkerij! Als één van je mandatarissen juist zulk zwaar crimineel feit gepleegd heeft, moet je dergelijke beeldtaal niet gebruiken. Of mag enkel het Blok politici aan de kaak stellen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Parlementslid
|
![]() ![]() Heel diepe zucht... . |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Aan het taalgebruik van Frank Vanhecke kunnen veel politici nog een puntje zuigen!
![]() |
![]() |
#78 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zeker na te volgen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dat ze eens beginnen met Vanhecke terug naar land van herkomst te sturen -->> naar Rusland dus
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |