![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja. Wil je er over spreken?
|
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergeet het bekogelen met stenen niet.
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#65 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ben je zo een non-conformist (tot in de kist?) dat je zulke risico's loopt.
Ken het franstalig Brussels een beetje (toch van 15 jaar geleden) en heb er geen goed oog in. Zeker niet na het 'decreet Simonet' mbt de mixité sociale en de beschouwing van de leerlingen van het franstalig onderwijs in de Rand als 'buitenlanders' voor de inschrijving in het franstalig middelbaar onderwijs. Het zal je maar overkomen, net nadat het Grondwettelijk Hof beslist had dat de Franse Gemeenschap wel degelijk iets te zeggen had over die scholen in Vlaanderen... Iemand enig idee hoe de Franse Gemeenschap daarmee omgegaan is? |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Evenzeer uit de reeks "Hoge bomen" die over Huub Broers. Geen Vlaming kan die documentaire zien zonder pilletjes tegen maagzuur te moeten nemen. Wat die man te verwerken kreeg is gewoon ongelofelijk.
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen. Djimi neemt verantwoordelijkheid op in een omgeveging omgeven door racistisch ingestelde allochtoontjes. Hij doet iets. Wat doe jij?
|
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij wachten dus... Laatst gewijzigd door Svennies : 16 september 2010 om 23:41. |
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil alleen dat ze op onderzoek uitgaan, en met correcte gegevens afkomen. De conclusies zullen zij zelf wel trekken, want dom zijn ze echt niet ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
djimi is in ieder geval moediger dan velen onder ons en verdient dan ook alle steun om z'n project(en?) verder te zetten. Hoe zit het trouwens met die "Communauté des Flamands Francophones", waarvan de naam er trouwens niet toe deed? |
|
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom? Ik heb mijn leerlingen de opdracht gegeven een antwoord te vinden op de vraag: hoe komt het toch dat er, ondanks het feit dat het hier het aards paradijs is, zo véél Vlamingen steeds maar weer stemmen op partijen die België op z'n minst grondig willen hervormen?
Dat is niet in tegenspraak met één van de opdrachten die het Onderwijs van de Franstalige Gemeenschap van België zich gesteld heeft: de kritische zin van de leerlingen aan te scherpen zodat ze volwaardige burgers van hun Vaderland kunnen worden. Bovendien zullen ze ook Nederlandstalige bronnen moeten raadplegen, en dat helpt hen dan weer mijn moedertaal onder te knie te krijgen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik heb al een aantal leerlingen er toe aangezet zich beter te informeren, en dat vind ik al een stap in de goede richting.
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil hier niet te veel stoefen, maar zij smeken mij elk jaar opnieuw om toch maar te blijven, omdat ik - in hun woorden - de énige leerkracht ben bij wie ze zich 'veilig' voelen. Als ik hen zeg dat er nog andere collega's zijn waar ze op kunnen rekenen, moeten ze me wel gelijk geven, maar ik kan er ook niks aan doen dat de meeste van mijn collega's het bij hen blijkbaar grondig verkorven hebben. Wat mijn project "DIFF/DDIV" betreft: in het komende weekend hoop ik er met enkele Marokkaanse vrienden die zich ondertussen op de studie van het Nederlands hebben gestort over te kunnen praten, en als ik die gesprekken achter de rug heb, zal ik kunnen overgaan tot de eerste stappen in de voorbereiding van de komende verkiezingen. Ik hou jullie in elk geval op de hoogte! Vriendelijke groet, djimi
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Desalniettemin wens ik je de beste moed toe en vooral de nodige energie om te blijven volharden in het geloof in een mogelijke verbetering (die ik samen met je beoog te bereiken, elk op zijn niveau). May the force be with you |
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik kan er niet genoeg de nadruk op leggen hoezeer ik je projecten steun, maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat je werkgever -via inspecties- gaat vaststellen dat je subversieve onderwerpen in je lesmateriaal gebruikt, waardoor de waardering voor je werk (door hen voor wie het voor jou belangrijk is op werkgebied) wel eens minder goed ingeschat zal worden dan door je leerlingen zelf. Niet dat ik je wil demotiveren, maar een realiity check van tijd tot tijd kan geen kwaad, me dunkt. |
|
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Insgelijks, Kawadude, en van harte!
![]() |