![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Franstaligen, die Vlaanderen continu lessen in "verdraagzaamheid" en "openheid" geven (hun militante pers incluis), zijn blijkbaar vergeten hoe ze zelf omgaan met faciliteiten op hun grondgebied.
Comines (Komen), een Waalse faciliteitengemeente: Citaat:
"Ici on est en Wallonie, mon garçon. Retourne dans ton pays!" Laatst gewijzigd door Zeno! : 15 september 2010 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Jawatte zeg, raar dat de niet benoemde faciliteitenburgemeester het daar nog nooit over gehad hebben.
Van respect gesproken...
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom heb ik hier nooit eerder iets over gehoord, gezien?
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze staan ons uit te lachen in ons gezicht. En dat de achterlijke Vlaming doet alsof hij dat niet ziet veranderd daar niets aan.
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herinner me daar nog wel een en ander van. Zelf hadden wij toen geen TV, maar mijn bomma wél, en omdat ik toen regelmatig bij haar verbleef, heb ik daar wel wat zwart-wit beelden van gezien.
Ik vraag mij af hoe het er nu aan toe gaat, daar in Komen/Comines. Weet iemand daar meer over? Bestaan er geen recenter reportages?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Toevallig. Ik heb een draad hierover gebumpt. Erewoord: ik wist niet dat men het hier vandaag over had.
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/archive/index.php/t-94444.html Het voetpad laten ophouden aan de school en weer verderzetten eens voorbij de school, wegenwerken op de eerste schooldag, ... Dat zijn verdomme Noord-Ierse toestanden waar Katholieke kinderen op weg naar school worden bekogeld. Voor zo'n dingen wil ik best wel een Godwin-punt op mijn lijstje zetten en even refereren naar "Kauft nicht beim Juden". (vergeef me een eventuele spellingsfout... mijn Duits is niet je dat)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 15 september 2010 om 18:17. |
||
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() De aanleiding voor mijn bump en wellicht voor deze draad: http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=43
#11 |
|
![]() De opener van deze topic verwart het Waals gewest met de Franse gemeenschap.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Ik wijs u gewoon op de grondwettelijke indeling van België.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Dat klopt, maar het ging over onderwijs, thans een gemeenschapsbevoegdheid.
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben ook nog niet licht vergeten dat Bart De Wever's kinderen aan hun schoolpoort al bedreigd werden. Wat betekent dat voor zo'n kinderen. Wat mij betreft blazen ze 's nachts de favoriet MacDo van BDW op, maar kinderen bedreigen en belagen, dat zijn Noord-Ierse toestanden. |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kom Bruno, nu ben je ermee aan het rammelen, he vriend. Als je het niet kan afkeuren dan heb je tenminste nog de laffe optie om te zwijgen en te doen alsof je deze draad niet had gezien. Je gezwam over bevoegdheden hebben niets maar dan ook niets te maken met de pesterijen die kinderen in Komen moeten ondergaan voor ochottekes ... dat ene kleine schooltje. Dit is puur nazi-methodiek. Ze willen "de ratten" eruit. Misschien kan je nu nog beginnen over het beleid inzake sport van Comines, maar je maakt er jezelf oeverloos belachelijk mee.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 15 september 2010 om 18:41. |
||
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn tweede Godwin punt in deze draad: hoeveel doden vielen er in de Nazi werkkampen (en dan spreek ik dus uitdrukkelijk niet over uitroeingskampen)? Zou het leven leuk zijn geweest daar? Werden kinderen er uitdrukkelijk niet ingestoken wegens echt toch te onmenselijk?
Worden er stenen gegooid naar Katholieke kinderen op weg naar school in Noord-Ierland en vielen daar doden bij? Denk je dat een kind zoiets ooit zal vergeten? Zijn de pesterijen tussen Palestijnen en Israëli's (en ook hier spreek ik niet over aanslagen of luchtaanvallen) allemaal ok als er geen doden vallen? Dat er soms een bom ontploft zal een Joods kind worst wezen niet? De afsluiting van de Gaza-strook door Israël is ook geen probleem want tussen Israël en Hamas hebben die palestijnse kinderen een overvloed aan eten, drinkbaar water en natuurlijk een Playstation 3 en een Nintendo Wii om zich wat mee bezig te houden. Maar misschien wil je ook in die regio gemeenschappen, gewesten en bevoegdheden inroepen om de draad om zeep te helpen met je absolute vertoon van gebrek aan empathie, sympathie en een teveel aan haat. Ik groet u niet.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 15 september 2010 om 18:42. |
|
![]() |