Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 21 september 2010, 19:51   #61
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Nog toffer. Dat westerse bedrijven hier gaan lopen om zich elders te vestigen waar ze slavenarbeid organiseren terwijl hier slavernij verboden is.
Niet wanhopen. Komt hier wel terug, als wij slavenarbeid kunnen gaan verrichtten, voor deze landen die nu slavenarbeid voor ons verrichten.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2010, 19:53   #62
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal Bekijk bericht
Sat floreren zou ik maar niet te hard roepen... zo rooskleurig is het daar niet.
je herkent de ironie niet?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2010, 19:55   #63
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Mischien moeten we ons de vraag stellen of het in Congo beter gaat nu, als tijdens het koloniaal bewind ? Enkel uit nieuwsgierigheid.
Jamaar, zulke opmerkingen zijn niet politiek correct.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2010, 21:01   #64
EddyBal
Perm. Vertegenwoordiger VN

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
je herkent de ironie niet?
Zonder of neem ik commentaar ernstig. Hoe anders het verschil aanduiden? Daar dienen die emoticons nu eenmaal voor. Anders had je het in een kluchtiger jasje moeten gieten
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2010, 21:59   #65
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Jouw voorouders hebben net als de mijne mee geprofiteerd van de rijkdommen die dat handjekap opleverden (ter info, ik heb ook geen kolonialen in de familie, op een of andere pater die nog op Molokai heeft gezeten na). Vreemd dat wanneer het gaat om positieve zaken, het steevast gaat om het hele volk, maar wanneer het om mindere positieve dingen gaat, we het ineens hebben over individuele families.

Het is trouwens allemaal niet zo belangrijk: de apartheid was uitsluitend positief voor de blanke bezetter.
Da's geen probleem. Vooropgesteld dat Molokai geen minderjarig jongetje was.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2010, 22:01   #66
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal Bekijk bericht
Zonder of neem ik commentaar ernstig. Hoe anders het verschil aanduiden? Daar dienen die emoticons nu eenmaal voor. Anders had je het in een kluchtiger jasje moeten gieten
...euh.... door de rest van de bijdragen te lezen, door te lezen w�*�*r ik antwoord op geef, nahjah, meestal voel je dat wel aan dacht ik zo...

Ik denk wel dat degene aan wie ik het richtte (Steve) het begreep.

Maar speciaal voor jou zal ik er een en een bijzetten.

Toch nog effe; hoe doe je dat; 'in een kluchtiger jasje steken', geef me eens een voorbeeld, ik bedoelde het helemaal niet 'kluchtig', het was 'ernstig', maar dan ironisch ernstig.
Oud 21 september 2010, 22:03   #67
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja inderdaad, maar wat ik bedoel met 'gematigde' moslims is; dat de overgrote meerderheid niet doet aan 'extreme' dingen zoals moorden, zelfontploffen e.d., de rest; de islamisering doorzetten, fratsen, kuren, grillen en eisen, hun halal, hoofddoeken en andere fratsen overal en altijd opdringen, ja, daar doen ze ijverig aan mee, want er is tenslotte 'godsdienstvrijheid, onder dat mom meent men alles te mogen en kunnen.
Er wordt vergeten waarom die wet op godsdienst'vrijheid' er gekomen is, met welk doel en in welke context.
In elk geval niet om (opnieuw) onderdrukt te worden door de meest intolerante ideologie, integendeel!
Zo'n wet wordt meestal met redenen omkleed in een zogeheten "considerans". Ik vraag me af of iemand daar iets meer over weet, en of daar gebruik van wordt gemaakt door justitie. Eigenlijk zou dat moeten.
Oud 22 september 2010, 06:06   #68
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Ze zullen nooit integreren. Dat willen ze niet.
Dat is toch wat jij ook wil.
http://forum.politics.be/showthread....82#post4993282
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2010, 06:11   #69
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja inderdaad, maar wat ik bedoel met 'gematigde' moslims is; dat de overgrote meerderheid niet doet aan 'extreme' dingen zoals moorden, zelfontploffen e.d., de rest; de islamisering doorzetten, fratsen, kuren, grillen en eisen, hun halal, hoofddoeken en andere fratsen overal en altijd opdringen, ja, daar doen ze ijverig aan mee, want er is tenslotte 'godsdienstvrijheid, onder dat mom meent men alles te mogen en kunnen.
Er wordt vergeten waarom die wet op godsdienst'vrijheid' er gekomen is, met welk doel en in welke context.
In elk geval niet om (opnieuw) onderdrukt te worden door de meest intolerante ideologie, integendeel!
Vertel.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2010, 06:43   #70
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Objectief bekeken is een gescheiden ziekenhuis een goei zaak, ook voor ons autochtonen. Kan er tenminste geen Islamiet in dezelfde kamer komen te liggen, stel u voor.
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2010, 07:44   #71
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Objectief bekeken is een gescheiden ziekenhuis een goei zaak, ook voor ons autochtonen. Kan er tenminste geen Islamiet in dezelfde kamer komen te liggen, stel u voor.
*KNIP* Gij hebt geen last van de islamieten en zij ook niet van u. Iedereen tevreden.

Laatst gewijzigd door Akira : 28 september 2010 om 09:37.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2010, 07:54   #72
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Kruip in uw geiten- of kippenhok, daar waar ge thuis hoort.. Gij hebt geen last van de islamieten en zij ook niet van u. Iedereen tevreden.

dikke 2
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2010, 08:11   #73
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Vertel.
Zonder onze dag aan opzoekwerk te besteden, weten we allemaal dat de wetten ter garantie van de godsdienstvrijheid in het beschaafde deel van de wereld niet voor de mohammedanerij bedoeld waren en dat onze argeloze wetgevers toentertijd geen rekening konden houden met de totaal andere context die door de import van dat imbecielengeloof zou worden gecreëerd.

Het is nog steeds zo dat 99% van de bevolking hooguit zeer, zeer vage vermoedens heeft van de laaghartige schurkenmentaliteit die uit het aanleren van de koran en het opgroeien tussen erdoor gehersenspoelde mensen voortvloeit.
Oud 22 september 2010, 13:27   #74
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Zo'n wet wordt meestal met redenen omkleed in een zogeheten "considerans". Ik vraag me af of iemand daar iets meer over weet, en of daar gebruik van wordt gemaakt door justitie. Eigenlijk zou dat moeten.
Lijkt me ook interessant om weten wat er zoal in die considerans staat.
Oud 22 september 2010, 13:29   #75
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Nu de moslims toch opteren voor "apartheid". Wens ik graag die formule door te trekken naar niet moslim vluchten. Kwestie van veiligheid.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2010, 13:31   #76
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Vertel.

Citaat:
en

Citaat:
Kodo Kodo
Zonder onze dag aan opzoekwerk te besteden, weten we allemaal dat de wetten ter garantie van de godsdienstvrijheid in het beschaafde deel van de wereld niet voor de mohammedanerij bedoeld waren en dat onze argeloze wetgevers toentertijd geen rekening konden houden met de totaal andere context die door de import van dat imbecielengeloof zou worden gecreëerd.

Het is nog steeds zo dat 99% van de bevolking hooguit zeer, zeer vage vermoedens heeft van de laaghartige schurkenmentaliteit die uit het aanleren van de koran en het opgroeien tussen erdoor gehersenspoelde mensen voortvloeit.
Oud 22 september 2010, 13:35   #77
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elsina Bekijk bericht
http://www.vatankliniek.nl/

Leve de multicul
Is geen allochtonen ziekenhuis, het is een moslimziekenhuis.
Er is geen allochtonenprobleem, er is een moslimprobleem.

Laatst gewijzigd door illwill : 22 september 2010 om 13:36.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2010, 13:38   #78
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Kruip in uw geiten- of kippenhok, daar waar ge thuis hoort.. Gij hebt geen last van de islamieten en zij ook niet van u. Iedereen tevreden.
Alleen een islam(gr)iet kan zulke leugens verkopen en ze zelf geloven.
Kutreligie, kutvolgers en niks dan kutlast.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2010, 13:43   #79
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2010, 14:26   #80
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Wijze woorden van deze kutatheïst.
Albrecht is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be