Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 22 september 2010, 18:22   #61
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
'Slaan' en 'terugslaan' is de juiste term - misschien ook de juiste tactiek, maar we zijn nu eenmaal geëvolueerd/gebrainwasht door het 'systeem' dat we 'beschaafd' horen te zijn, ik merk dat er nogal wat exemplaren rondlopen die die 'evolutie' nog niet hebben doorgemaakt.
Ik ben wat dat betreft inmiddels al lang de mening toegedaan dat wanneer het 'systeem' mijn belangen niet meer kan of wil behartigen, ik dat zelf maar moet doen op de manier die mij het beste dunkt.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2010, 18:43   #62
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Ik ben wat dat betreft inmiddels al lang de mening toegedaan dat wanneer het 'systeem' mijn belangen niet meer kan of wil behartigen, ik dat zelf maar moet doen op de manier die mij het beste dunkt.
Ik heb me wat dat betreft ook terug moeten ont-beschaven, indien je merkt dat respect niet wederkerig is, indien je merkt dat - alle goed bedoelingen ten spijt - er steeds meer exemplaren bijkomen die enkel maar de taal van geweld kennen, er enkel 1 oplossing mogelijk is; hún taal leren en - zoals je zegt - je eigen belangen behartigen!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2010, 18:47   #63
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Die corrigerende tikken zijn wederzijds ...
Niets anders te doen ?
Een leven leiden, om zomaar iets te noemen ?
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2010, 19:24   #64
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Vandaar natuurlijk dat na elke -wederom door toedoen van dat stenengooiend en straatmeubilair slopend extreemlinks tuig- demonstratie internetsites als indymedia bol staan van huiliehuilie doende krakers en aanverwante ongewassen smeerlappen die door de politie terecht eventjes met de lange lat tot de orde zijn geroepen.

Uw redeneringen zijn gelijk aan deze van een fascist , waarschijnlijk begin je nu te steigeren
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2010, 19:25   #65
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Niets anders te doen ?
Een leven leiden, om zomaar iets te noemen ?

Toch wel , en een zalig leven ...ik ben gelukkig .
Oud 22 september 2010, 19:30   #66
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Uw redeneringen zijn gelijk aan deze van een fascist , waarschijnlijk begin je nu te steigeren
Ik zie niet in waarom ik zou beginnen te steigeren bij het lezen van zulke nonsens. Maar goed, eenieder die niet tot uw wouldbe anarchistische relvriendjes behoort, wordt door u en uw soortgenoten al gauw uitgemaakt voor fascist. Ik lig daar niet wakker van. Ik lach er enkel eens goed om.

Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 22 september 2010 om 19:30.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2010, 19:31   #67
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Drugs + sociale zekerheid + vrije opvoeding + teveel onzinnige tijd = anarchisme..

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 22 september 2010 om 19:32.
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2010, 19:38   #68
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Drugs + sociale zekerheid + vrije opvoeding + teveel onzinnige tijd = anarchisme..
2

Verstand komt niet voor de jaren.
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2010, 19:48   #69
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De bende met de blauwe pakjes aan slagen regelmatig mensen in elkaar ..... terugslagen is de boodschap .
De bende met de blauwe pakjes slaan nog veel te weinig (of de verkeerde) mensen in elkaar. Ik lees in de reacties:

Citaat:
Als uitbater van een cafe te Hamme, kan ik zeker bevestigen dat er problemen zijn en dit steeds met dezelfde bende daders. Ze verschijnen op de fuifen en op plaatsen waar iets wordt georganiseerd. Ook ik heb deze al meermaals uit de deur gewezen in mijn zaak en meerder keren de politie voor deze jongeren moeten bellen. Maar steeds krijgen ze enkel een waarschuwing.Het is zover gekomen dat er niet meer word ingegrepen bij de fuiven. Deze jongeren hebben fuifverbod maar toch geraken ze steeds binnen. Deze zijn zeker bij gemeente en politie diensten bekend maar tot op heden wordt hier niets aan gedaan. Hopelijk grijpen ze na dit incident toch in!
Het is duidelijk dat verbale waarschuwingen geen effect hebben. Dan is het tijd voor andere waarschuwingen. En als dat niet helpt, de lik in.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2010, 20:37   #70
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De bende met de blauwe pakjes aan slagen regelmatig mensen in elkaar ..... terugslagen is de boodschap .
En ben je nu eindelijk geslaagd, of doe je zoals die linkse activisten die ik in mijn studententijd kende: die "studeerden voor student". Ze slaagden niet heen en niet terug. Ze slaagden niet.
Oud 22 september 2010, 20:41   #71
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die corrigerende tikken zijn wederzijds ...
Goede slaagkansen dus bij de politie en bij de sociammedanen.
Oud 23 september 2010, 06:33   #72
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
De bende met de blauwe pakjes slaan nog veel te weinig (of de verkeerde) mensen in elkaar. Ik lees in de reacties:

Het is duidelijk dat verbale waarschuwingen geen effect hebben. Dan is het tijd voor andere waarschuwingen. En als dat niet helpt, de lik in.

Relschoppers zijn er altijd en overal , kijk naar bvb de voetbal ... gaan we nu stellen zoals de paar numbnuts in deze thread dat de supporters allemaal relschoppers zijn ??... betogingen geven idd soms wat geweld met zich mee maar dat is een normaal fenomeen .
Oud 23 september 2010, 10:26   #73
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Relschoppers zijn er altijd en overal , kijk naar bvb de voetbal ... gaan we nu stellen zoals de paar numbnuts in deze thread dat de supporters allemaal relschoppers zijn ??... betogingen geven idd soms wat geweld met zich mee maar dat is een normaal fenomeen .
Ik dacht dat de draad ging over 15 haantjes die het nodig vonden iemand af te tuigen.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2010, 10:31   #74
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
en dit was een betogen tegen?
De fysieke integriteit van het slachtoffer?
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2010, 10:43   #75
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht

Wanneer open je hier een vaststellingsdraad over de gewone vaststelling van autochtone hangjongeren die op de vuist gaan?
Niemand houdt u tegen. Het enige probleem waarop je gaat botsen is dat je heel wat minder berichten zal kunnen openen over autochtone jongeren terwijl ze een heel wat groter stuk van de bevolking uitmaken.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2010, 12:16   #76
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Niemand houdt u tegen. Het enige probleem waarop je gaat botsen is dat je heel wat minder berichten zal kunnen openen over autochtone jongeren terwijl ze een heel wat groter stuk van de bevolking uitmaken.
en dan is er nog het verschil van "op de vuist gaan" of met z'n 15 iemand half dood dood schoppen.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2010, 14:27   #77
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Weer een schoolvoorbeeld van het typische hyenagedrag.

Roy Meersman (19) uit Bazel is het voorbije weekend in Hamme zwaar toegetakeld door een bende van vijftien vechtersbazen. De jongeman is minstens een week werkonbekwaam.
Zijn blauw oog is het meest zichtbaar, maar aan de rechterhelft van zijn gezicht zijn ook zijn oogkas, sinus en kaakbeen gebroken. Zijn arm en ribben zijn verstijfd.

http://www.nieuwsblad.be/article/det...tm_campaign=pm
Gebroken kaaksbeen : één maand ziekenhuis, +2 maand ziekenverlof, gedurende men enkel soep eet, en gemixed voedsel, met een strootje, want je hebt een klem in de mond, de tanden zijn aan elkaar vastgemaakt. Gemiddeld verlies je dan 10 kilo.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2010, 14:29   #78
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Och jongens toch,eens en blauw ogen tussen spelende jongeren,das toch geen moord hé
Ik wens je geen gebroken kaaksbeen toe, niet handig om aan het fleske te zuipen...
Oud 23 september 2010, 14:31   #79
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Straks gaat hem nog zwaar gewond zijn,nog ff zijn eigen woorden
Je verbetert er niet op, duveltje, het zwaar gezuip eist zijn tol nu...Blijvende hersenschade is te verwachten. En zonder motten te krijgen ! Je moet er maar in lukken, hé ?!!
Oud 23 september 2010, 19:04   #80
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
en dit was een betogen tegen?
De fysieke integriteit van het slachtoffer?

Ok...point taken
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be