![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En ge bezoekt ook de Carré waarschijnlijk..
Ik zou in uw geval ook terugkeren naar Marokko eigenlijk ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zal je even iets toevertrouwen. Heb ooit zelf ook zwarte sneeuw gezien. Zelf honger geleden. Maar nooit is er één haar op mijn hoofd geweest dat er aan dacht om me in de criminaliteit te storten. Ik zie geen verband. En stop met de woordjes uitgesloten, niet aangenomen. Iedereen krijgt hier in het land van belofte dezelfde kansen om te studeren. Dus cut the crap. Met het juiste diploma krijg je alle kansen, wees daar maar zeker van. Maar dan moet je wel willen eh. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Kei tof! Ik wens u oprecht veel succes toe en zal zeker mee duimen voor jou. Ela, wat ben je uw tijd hier nou eigenlijk aan het verspillen, ge kunt uw tijd beter benutten door uw cursus door te nemen. Voor welke taalcursus heb je nu gekozen? Of is het toch wat anders geworden?
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik weet het, het is iets heel anders geworden maar ik ga er voor ! Ben trouwens al bezig geweest met de koeltechniek van deze ochtend 5 u. tot een uur of twee geleden. Op de campus hebben we vandaag een 'proefexamen' gehad en dat ging best wel goed. Maar volgende dinsdag is het for real en dan zal er ook wel wat stress zijn. Ik hou je op de hoogte hoor. Tijd om te slapen. Het is morgen vroeg dag. Slaapwel ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() afschaffen, dat interim & consultancy gedoe.
Ofwel neem je iemand aan, ofwel neem je die niet aan.
![]() |
#68 | ||
|
![]() Citaat:
Ik ga ook eens slapen, moet er ook vroeg uit morgen. Ik ga hier later nog op in. Succes en hou me op de hoogte. Fijne nachtrust, Hurricane ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Als de opener van deze draad zich in het dagelijks leven net zo aanmatigend gedraagt als hier de laatste vier bladzijden, is het niet zo heel erg verwonderlijk dat hij niet aangenomen wordt. Zo iemand zou bij mij ook niet welkom zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is natuurlijk zo dat beide heren min of meer evenveel kosten aan het bedrijf en het bedrijf dan vanzelf wel de voorkeur geeft aan iemand die al wat kan voorleggen als referentie...diploma in dat geval. Zeker op jonge leeftijd. Als ze nog onvoldoende werkervaring als referentie hebben. Anderzijds mensen die menen dat allerlei technische jobs zomaar vanzelf wel zullen lukken zonder de nodige voorbereiding gaan toch lelijk opkijken als ze hun proef zullen moeten afleggen.
![]() |
![]() |
#72 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Waarom leert men niets uit deze speech? http://www.youtube.com/watch?v=PbUtL_0vAJk Is Belgie klaar voor een zwarte eerste minister ? Antwoord: NEEN |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleszins, ik weet het zo niet, in Amerika dacht men ook dat men niet gereed was. En in de rest van de wereld dacht men dat ook. Eigenlijk, denk ik, maakt het in vlaanderen niet zoveel uit, ik bedoel maar, hier wil men zelfs een Waalse parvenue homo aanvaarden als eerste minister. Waarom dan geen neger?
Laatst gewijzigd door Xenophon : 24 september 2010 om 00:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Uitstekend verwoord :diploma fetisj. Bedrijven gebruiken te pas en te onpas die diploma gedoe, je hebt sommige mensen die gewoon er niets aan kunnen doen dat zij geen diploma hebben, zij zijn niet gemaakt om te studeren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Staatssecretaris
|
![]() En als ge naar werk op zoek zijt kunt ge ineens alle bedrijven gaan afbellen om te vragen of ze niet toevallig iemand zoeken?
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als je niet zo los uit de pols een stellingkje van Pythagoras uit je mouw kan schudden en die uitwerken op een stuk karton en een marker, dan kan je het al schudden als beginnend lasser. (hint, met dat simpel trukje kan je enorme kaders toch recht in elkaar lassen) Gewoon basis materiaalkennis is al een vakgebied op zichzelf. AISI 1.4571 of 316ti wat is het, en waarom, en met welke methodes kan je het lassen, ten velde of in de werkplaats. Waar moet je op letten bij dit materiaal? Welke lectuur moet je raadplegen, wat is de A hoogte? Technieker, wat bedoel je daar eigenlijk mee. Die kerel die met zijn vetpomp in die torenkraan kruipt om de bogey te smeren, of die ouwe rot in't vak die de versnellingskast van een windmolen reviseerd. De mechanieker die een piston van een scheepsdiesel vervangt, of die jonge vrouw die een kast met 510 kontaktoren aan't bekabelen is? Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor interims is het begrijpelijk dat ze enkel mensen sturen die beantwoorden aan de vraag van de klant.
Voor mensen die nog van alles moeten leren zal een interim geen geschikte partner worden denk ik, toch niet in zulke zaken. Die mensen moeten zich rechtstreeks tot hun doelgroep '"bedrijven" richten. Dan maken ze meer kans.