Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 oktober 2010, 07:03   #61
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Omgekeerd dan ook? Eén vrouw met meerdere mannen?
Ik ben daar alleszins niet tegen.

Sommige vrouwen zouden zonder enige twijfel honderden, ja zelfs duizenden echtgenoten kunnen verzamelen, mochten ze dat willen.

Maar slechts enkele van de echtgenoten zouden ook nog eens papa kunnen worden.

Helaas? Of gelukkig maar?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2010, 09:04   #62
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Ik ben daar alleszins niet tegen.

Sommige vrouwen zouden zonder enige twijfel honderden, ja zelfs duizenden echtgenoten kunnen verzamelen, mochten ze dat willen.

Maar slechts enkele van de echtgenoten zouden ook nog eens papa kunnen worden.

Helaas? Of gelukkig maar?

Ik zeg niet dat men de Shariah moet toepassen.

Maar aangezien in het Westen "alles moet kunnen"

Waarom niet wettelijk toelaten dat een man twee vrouwen heeft of drie vrouwen. Zo wordt de minnares beschermd. De minnares kan kinderen krijgen, geld, onderhoud, alles staat op papier, zo stoppen die cowboytoestanden,

Ik zeg niet dat men zich moet Islamiseren. De Islam is niet hypocriet, de Islam is gewoon realistisch.

Hoe je het ook keert of draait, veel mannen zijn scheve schaatsers, dus waarom niet ineens de wet aanpassen aan de aard van de man.

Trek de krant open: hoeveel mensen hun vrouwen bedriegen
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2010, 09:10   #63
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht

Waarom niet wettelijk toelaten dat een man twee vrouwen heeft of drie vrouwen. Zo wordt de minnares beschermd. De minnares kan kinderen krijgen, geld, onderhoud, alles staat op papier, zo stoppen die cowboytoestanden,

Ik zeg niet dat men zich moet Islamiseren. De Islam is niet hypocriet, de Islam is gewoon realistisch.

Hoe je het ook keert of draait, veel mannen zijn scheve schaatsers, dus waarom niet ineens de wet aanpassen aan de aard van de man.

Blijkbaar schaatsen ook veel vrouwen graag scheef, Moor.

Ik meen mij een artikeltje uit de krant te herinneren waarin gesteld werd dat ongeveer 20% van de kinderen 'papa' zeggen tegen een man die NIET hun biologische vader is.

Waarom zou een wet alleen aan 'de aard van de man' moeten worden aangepast?

EDIT: we kunnen nog verder gaan, natuurlijk. Veel mensen (zowel mannen als vrouwen) laten graag af en toe eens iets aan de vingers kleven. Moet de wet ook aan 'de aard van de kleptomaan' worden aangepast?

Indien niet, waarom niet?

Laatst gewijzigd door djimi : 2 oktober 2010 om 09:11.
Oud 3 oktober 2010, 12:54   #64
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

U hebt duidelijk een verkeerd beeld van het westen.

Citaat:
Uw denken staat duidelijk onder de invloed van de iSSlam. Vandaar uw verkeerde kijk op het westen

Citaat:
ISSlam is de hypocrisie zelve en hoort niet thuis in een 21ste eeuwse westerse samenleving, een iSSlam die het 7de eeuwse denken nog steeds niet achter zich heeft gelaten en dat ook niet kan.

Wij zijn een groepering van bezorgde ex-moslims die van mening zijn dat de islamitische ideologie een gevaar inhoudt voor de vrijheden in onze Belgische samenleving en tegelijkertijd de integratie van moslims in België verhindert.
Op deze site zal je ontdekken waarom wij dit denken.

http://www.exmoslim.org/wie%20zijn%20wij.html

Laatst gewijzigd door smiley : 3 oktober 2010 om 13:01.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2010, 12:57   #65
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
ISSlam is de hypocrisie zelve en hoort niet thuis in een 21ste eeuwse westerse samenleving, een iSSlam die het 7de eeuwse denken nog steeds niet achter zich heeft gelaten en dat ook niet kan.
Dat is inderdaad de keiharde waarheid!
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2010, 21:22   #66
gehuigert
Europees Commissaris

gehuigert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Blijkbaar schaatsen ook veel vrouwen graag scheef, Moor.

Ik meen mij een artikeltje uit de krant te herinneren waarin gesteld werd dat ongeveer 20% van de kinderen 'papa' zeggen tegen een man die NIET hun biologische vader is.

Waarom zou een wet alleen aan 'de aard van de man' moeten worden aangepast?

EDIT: we kunnen nog verder gaan, natuurlijk. Veel mensen (zowel mannen als vrouwen) laten graag af en toe eens iets aan de vingers kleven. Moet de wet ook aan 'de aard van de kleptomaan' worden aangepast?

Indien niet, waarom niet?
Volgens de website cijfers liegen niet (was ooit in hun dagelijks weetje van de dag) is het 10%

]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[
gehuigert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2010, 21:30   #67
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert Bekijk bericht
Volgens de website cijfers liegen niet (was ooit in hun dagelijks weetje van de dag) is het 10%
Ook goed, hoor

Hoe dan ook zullen niet alle scheef schaatsende vrouwen aan dat scheef schaatsen een kind overhouden, me dunkt.

Oud 3 oktober 2010, 22:38   #68
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ook goed, hoor

Hoe dan ook zullen niet alle scheef schaatsende vrouwen aan dat scheef schaatsen een kind overhouden, me dunkt.
Mwa, met een genetisch onderzoek kwamen ze enkele jaren geleden in engeland uit op maar liefst 25% buitenechtelijke eerstgeborenen...

En daar stonden de onderzoekers zelf van te kijken aangezien ze zulke cijfers geeneens verwacht hadden...

Laatst gewijzigd door Svennies : 3 oktober 2010 om 22:38.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2010, 09:43   #69
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ongelovigen of andersgelovigen?

Mensen omwille van hun geloof doden?:

Leviticus 20:27

27 Als nu een man en vrouw in zich een waarzeggenden geest zal hebben, of een duivelskunstenaar zal zijn, zij zullen zekerlijk gedood worden; men zal hen met stenen stenigen; hun bloed is op hen.
http://www.statenvertaling.net/bijbel/levi/20.html
____
Exodus 22:18
18 De toveres zult gij niet laten leven.
http://www.statenvertaling.net/bijbel/exod//22.html
____
Exodus 22:20
20 Wie den goden offert, behalve den HEERE alleen, die zal verbannen worden.
http://www.statenvertaling.net/bijbel/exod//22.html
____
Deut 13:6-10 :

9 Maar gij zult hem zekerlijk doodslaan; uw hand zal eerst tegen hem zijn, om hem te doden, en daarna de hand des gansen volks.

10 En gij zult hem met stenen stenigen, dat hij sterve; want hij heeft u gezocht af te drijven van den HEERE, uw God, Die u uit Egypteland, uit het diensthuis, uitgevoerd heeft.
http://www.statenvertaling.net/bijbel/deut/13.html
____
Deut 13:12-16

15 Zo zult gij de inwoners derzelver stad ganselijk slaan met de scherpte des zwaards, verbannende haar, en alles, wat daarin is, ook haar beesten, met de scherpte des zwaards.

16 En al haar roof zult gij verzamelen in het midden van haar straat, en den HEERE, uw God, die stad en al haar roof ganselijk met vuur verbranden; en zij zal een hoop zijn eeuwiglijk, zij zal niet weder gebouwd worden.
Deut 17:12-13
12 De man nu, die trotselijk handelen zal, dat hij niet hore naar den priester, dewelke staat, om aldaar den HEERE, uw God, te dienen, of naar den rechter, dezelve man zal sterven;
http://www.statenvertaling.net/bijbel/deut/17.html
Deut 18:20
20 Maar de profeet, die hoogmoediglijk zal handelen, sprekende een woord in Mijn Naam, hetwelk Ik hem niet geboden heb te spreken, of die spreken zal in den naam van andere goden, dezelve profeet zal sterven.
http://www.statenvertaling.net/bijbel/deut/18.html
_____
Mark 6:11
11 En zo wie u niet zullen ontvangen, noch u horen, vertrekkende van daar, schudt het stof af, dat onder aan uw voeten is, hun tot een getuigenis. Voorwaar zeg Ik u: Het zal Sodom en Gomorra verdragelijker zijn in den dag des oordeels dan dezelve stad.
Mark 6:11
http://www.statenvertaling.net/bijbel/marc/6.html
God vernietigt de ongelovigen
Juda1- 8
http://www.statenvertaling.net/bijbel/juda/1.html

Doodstraf voor pogingen om Joden of Christenen tot een ander geloof te bekeren, volgens Deuteronomium 13: 1, 2, 9 en 10.

J�* dat staat in het OT, maar dat OT blijft geldig volgens die Jezus:

Mat 5
17 Meent niet, dat Ik gekomen ben, om de wet of de profeten te ontbinden; Ik ben niet gekomen, om die te ontbinden, maar te vervullen.
18 Want voorwaar zeg Ik u: Totdat de hemel en de aarde voorbijgaan, zal er niet een jota noch een tittel van de wet voorbijgaan, totdat het alles zal zijn geschied.
19 Zo wie dan een van deze minste geboden zal ontbonden, en de mensen alzo zal geleerd hebben, die zal de minste genaamd worden in het Koninkrijk der hemelen; maar zo wie dezelve zal gedaan en geleerd hebben, die zal groot genaamd worden in het Koninkrijk der hemelen.
20 Want Ik zeg u: Tenzij uw gerechtigheid overvloediger zij, dan der Schriftgeleerden en der Farizeën, dat gij in het Koninkrijk der hemelen geenszins zult ingaan.
http://www.statenvertaling.net/bijbel/matt/5.html

Films!?
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2010, 11:19   #70
Tejokus
Minister-President

Tejokus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is het niet zo mensen?

Clottemans, op wat baseert zij zich? De westerse cultuur? De renaissance?

Het monderisme?

Ja ja Clottemans, boegbeeld van het Westerse progressisme,

En haar vriend, die van twee walletjes wou eten,
Die gehele rechtszaak rond haar is een proces dat geen proces is.
Er zijn géén bewijzen; geen getuigen die gezien hebben dat ze de moord
heeft gepleegd. (géén DNA, geen vingerafdrukken enz. enz.)

En wat hebben dan we "heleerd" vandaag?
De advocaten worden de grote winnaars evenals de media,
zeker het "Gejank van Limburg".
De Staat heeft het reeds een pak geld gekost.

Men heeft geprobeerd maar er is hier geen gerechtigheid mogelijk.
En binnen een paar jaar kunnen we het boek lezen dat Els nog gaat schrijven
Tejokus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2010, 19:23   #71
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Door zulke driehoeksverhoudingen, door zulke veelwijverij,

Van Doren had twee vriendjes,

Marcel had twee vriendinnen,

Dan Els Clottemans had één halve vriend

De Islam reikt een oplossing aan, "Polygny" : beperkt aantal vrouwen tot 4

De man respecteert de vrouwen, geeft hen evenveel tijd, en liefde, en enz...

Alles staat op papier, alles is legaal,

wordt het geen tijd dat men nu "veelwijverij, overspel en ontucht" niet legaliseert en in een wettelijke vorm gieten, en reguleren,

Voor zover ik weet; volgt de wet, de gewoonterecht, dus aangezien zulke zaken vaker voorkomen, laten we polygny legaliseren, zo is iedereen content en dan vermijden zulke excessen en uitwassen van de Westerse cultuur
Interessante uiteenzetting.
Ik heb er ook eentje:

Thousands of Nigerian women 'found in Mali slave camps'

http://www.bbc.co.uk/news/world-africa-11438341

20.000 tot 40.000 vrouwen uit Nigeria worden als sexslavinnen gevangen gehouden in Mali, waar ze soms tot 30 Malinese mannen per nacht over zich heen krijgen. Mali is 90% islamitisch, Nigeria meer dan 50%. Is dit gewoonterecht of waarover was je weeral 's over het raaskallen? Over excessen in het westen?
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2010, 20:09   #72
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom wanneer een allochtoon of hij nu een Turk of Marokkaan is, waarom moet men telkens die racistische dinges erbij halen en vanalles rondspuien

Hoe zit het met Carlos Van Deun, die zijn eigen geliefde neerstak met een schaar in haar oog

Toen ik dat las, ik viel bijna flauw van de shock, hoe kan een mens nu zoiets doen????
Inderdaad. Een schaar gebruiken terwijl dat werk voor een mes is. Ongehoord !
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2010, 00:39   #73
Noorman
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Wat ik duidelijk wil maken, ik zet een spiegel voor, en ik lach om jullie reacties

Wanneer een Moslimjongen iets uitspookt, dan wordt onmiddellijk de Islam erbij gehaald, en dit is verkeerd, begrijpen jullie?
Ja, je moet al van kwade wil zijn als je bij een "Moslimjongen" niet aan de Islam denkt

Waar hou je die spiegel voor ?

Lachen is gezond

Wat je wou duidelijk maken durf ik niet vragen omdat ik de kans dat het iets gaat duidelijk maken, onbestaande acht

Els Clottemans is cool, ze is namelijk (nog altijd) onschuldig

Noorman
Noorman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2010, 07:19   #74
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Als dat echt zo was, dan had ik al een paar sneknekken de keel overgesneden

Komaan kerel, even serieus. Ik ben bezig over moslims die volgens het koranische model leven, de gemeenschap van de middenweg. Laat die extremistische idioten hier even buiten, wilt ge ?
Goed idee: laten we beginnen met de pedofeet (vrede zij met hem) en zijn vunzige boekje.
Oud 5 oktober 2010, 07:23   #75
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Denk je dat? Het is toch schrijnend, dat wanneer ik de krant open trek op m'n werk, dat ik soms moet verschieten, van rasechte Vlamingen die hunzelf, hun vrouw of hun man, hun kinderen, of zelfs hun eigen moeder, koelbloedig vermoorden,

zoals die ene die gesjoemeld heeft met de insuline voor zijn moeder, om haar geld te erven,

Ooit heeft een Half belg/Half Marokkaan mij gewaarschuwd dat Vlamingen soms koelbloedige moordenaars kunnen zijn, en dermee, ik probeer raschte Belgen niet snel boos te maken, straks wordt ik hier vermoord,

Of hoe zit het met Kim De Gelder, Hans Van Temsche, Jannssens,

Ik heb gewoon toevallig koelbloedig vermoord getypt in google en ik kwam al bij ene Wim Vanacker terecht die zijn vrouw heeft vermoord, is dit toeval of is dit statistiek?

http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=EU27EDVB

Het is toch angstaanjagend
Het is zorgwekkend en vooral omdat we geen "heilige" schrift kunnen terugvinden waarop deze criminelen zich baseren. Anders zouden we de godsdienst van deze Vlaamse misdadigers alvast kunnen bestrijden. Ook zouden we kunnen kijken of de aanhangers van deze Vlaamse godsdienst in bepaalde statistieken oververtegenwoordigd zijn, en onze aanpak van die godsdienst daarmee kunnen onderbouwen.

Allemaal niet mogelijk, wat een pech! Dus eerst eens kijken of we niet alvast een andere criminogene godsdienst kunnen vinden, en dan die eens op de schop nemen!

Moor brengt mij altijd op goede ideeën.
Oud 5 oktober 2010, 07:32   #76
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
De Islam reikt een oplossing aan, "Polygny" : beperkt aantal vrouwen tot 4

De man respecteert de vrouwen, geeft hen evenveel tijd, en liefde, en enz...

wordt het geen tijd dat men nu "veelwijverij, overspel en ontucht" niet legaliseert en in een wettelijke vorm gieten, en reguleren,

Voor zover ik weet; volgt de wet, de gewoonterecht, dus aangezien zulke zaken vaker voorkomen, laten we polygny legaliseren, zo is iedereen content en dan vermijden zulke excessen en uitwassen van de Westerse cultuur
Jij kunt al beginnen met een viervoudig aanzoek aan de moslima's op dit forum. Hallo Sugar 7loe? De gelegenheid dient zich aan om te proeven van de genietingen van de mohammedaanse harem!
Oud 5 oktober 2010, 09:57   #77
EddyBal
Perm. Vertegenwoordiger VN

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Je kan perfect samenwonen met meer dan één partner. Je kan zelfs nij de notaris vanalles op papier zetten. WETTELIJK samenwonen kan je maar met één iemand tegelijk, maar het verschil is minimaal. Vooral als je NIET eerst langs de notaris gaat.

Als mannen scheve schaatsers zijn, doen die het dan met elkaar, of zijn er ook vrouwen bij betrokken??
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2010, 22:46   #78
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:

Tja, zie dat je volksvertegenwoordiger word, en promoot uw ideeën...
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2010, 22:53   #79
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:

In Wallonië is alvast een autochtoon man die niet op jouw raad zitten wachten heeft, om hem ten uitvoer te brengen
:http://www.gva.be/arch/stier-van-mar...eer-vader.aspx
"Stier van Marcinelle" voor 27ste keer vader0 reacties
E-mail bericht
Bookmarken/Delen
19/10/'07 Voor zover daar nog twijfel over mocht bestaan: de meeste potente Belg woont in Marcinelle. Serge Régnier (48) is voor de 27ste keer vader geworden. “Dertig zou een mooi getal zijn om mee te stoppen”, zegt de kersverse papa.

Angélique, zo heet de jongste telg van het gezin Régnier. De moeder is zijn vrouw Christine. Dat lijkt evident, maar is het zeker niet. Want Serge Régnier heeft drie vrouwen: Christine, met wie hij 21 jaar getrouwd is, haar zus Karine en zijn bijzit Judith. Die had al vier kinderen uit een vorige relatie, die ook bij het gezin wonen.

“Tussen 1986 en nu was er altijd iemand van mijn vrouwen zwanger. Soms meer dan één. Behalve in 1999 en 2006”, zegt Serge, alias ’de stier van Marcinelle’.

Intussen is de eerste dochter van het gezin getrouwd. Maar Christelle (20) woont weer thuis. Haar man is teruggekeerd naar Algerije.

Serge zegt dat er het afgelopen jaar ook thuis problemen waren. “Neen, de vrouwen waren niet jaloers op elkaar. Ze spanden samen tegen mij omdat ze vonden dat ik te weinig in het huishouden hielp. Maar dat is allemaal bijgelegd.”

Aan stoppen denkt hij nog niet. “Dertig lijkt me een mooi getal. Nog een kindje met elke vrouw. Als ik het nog kan natuurlijk”, lacht hij. Kinderen kopen, en vooral de opvoeding ervan, kost handenvol geld.

Daarom maakt hij met ons de rekening.

* Werkloosheidsuitkering Serge Régnier: 1.030 euro
* Invaliditeitsuitkering Serge Régnier: 684 euro
* Werkloosheidsuitkering Christine: 800 euro
* Werkloosheidsuitkering Karine: 800 euro
* Werkloosheidsuitkering Judith: 800 euro * Kindergeld: 4.000 euro

Totaal: 8.114 euro

“Het totaalbedrag lijkt veel. Maar op het einde van de maand blijft er weinig over”, zegt de man.

Wat denk je daarvan , Moor ?
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2010, 22:58   #80
iiderVL
Partijlid

iiderVL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Doe geen moeite.. Men ziet geen verschil tussen Marokkanen en Moslims..
Aangezien 98% van de Marokkanen die uit Marokko komen islamitisch zijn is het verschil niet zo groot.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be