![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
Bekijk resultaten enquête: Dient België te verdwijnen? | |||
1 (=helemaal niet akkoord) |
![]() ![]() ![]() |
14 | 31,11% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,22% |
3 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 8,89% |
4 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 6,67% |
5 (=noch akkoord, noch niet akkoord) |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,44% |
6 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,44% |
7 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
8 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,22% |
9 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,44% |
10 (=helemaal niet akkoord) |
![]() ![]() ![]() |
16 | 35,56% |
Aantal stemmers: 45. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De clarificatienota die Bart deze middag aan de diverse Vlaamse voorzitters overhandigd heeft gaat weinig of niets oplossen. Voor de enen te weing, voor de anderen te veel. Indien jullie er tevreden mee zijn, mij goed. Als we maar ontvoogden nietwaar? |
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij zijn wat we doen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Elio zegt dat niemand armer mag worden. Het is precies nog niet tot hem doorgedrongen dat het crisis is. Iedereen moet bezuinigen. Maar ik heb nog geen verontwaardigde reacties gehoord. Men vindt dat maar normaal. Dat is een manier van denken. En dan is er natuurlijk nog Maingain. Waarom is er wél een proces tegen Wilders, is het Vlaams blok veroordeeld, maar mag Maingain dat allemaal zeggen? Zoiets is een manier van denken. Ik heb de indruk dat jij dat onderschat. Laat mij een voorbeeld geven: Waarom brak de Franse revolutie uit? Honger was niet de enige reden. Er was propaganda die de mensen bleef vertellen hoe slecht dat regime was. Dat heeft een grote rol gespeeld. |
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() Daar gaat het toch niet om? Ik ging alleen maar in op uw reactie. Meer niet. Ik sprak enkel maar over uw reactie op mijn bericht. Niet meer of niet minder. Toen ik dat las, kreeg ik het gevoel dat je het belang van eens goed nadenken onderschat. Dat zegt verder toch niets over jou?
|
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() Heb mijn bericht nog eens aandacht gelezen. Ik had het alleen maar over "denken". Jouw reactie verbaast mij. Ik sprak over de rol die "denken" kan spelen in het beleid dat er gevoerd wordt en in de geschiedenis van een land. Waarom begin jij dan over jezelf?
|
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag van de enquête is zonder voorwerp. België verdwijnt. Daar kan niemand iets aan veranderen, het zit in de aard van het ding.
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik onderschat het belang van het 'denken' helemaal niet, integendeel zelfs. Ik ondervind haast elke dag aan den lijve hoe een denkkader het gedrag van een mens en het beleid/de geschiedenis van een land kan bepalen (doorgaans in negatieve, beperkende zin). Maar als ik het beleid van een land wens te veranderen/verbeteren, zal ik ook iets moeten doen. En uiteraard hoeft niets/niemand mij te beletten goed na te denken over de daden die ik wil stellen. Ik wil écht niet van kwaad naar erger gaan.
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() We kunnen niet beweren dat we niet verwittigd waren.
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#75 |
Minister
|
![]() waar is mijn dranghek en leeuwenvlag? snel op het tramspoor gaan zetten en nog sneller de mivb zeggen dat ze niet meer in vlaanderen mogen rijden.
Laatst gewijzigd door Miguelito : 18 oktober 2010 om 01:33. |
![]() |
![]() |
#76 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kafka, Orwell en Kim Jong Il zijn helemaal weg van deze peiling lol
|
![]() |
![]() |
#77 |
Minister-President
|
![]()
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu het evenwel toch bestaat, kan het maar beter zo rap mogelijk verdwijnen. Het is zonder meer een schandvlek voor Europa. En ja, ik vind opkomen voor de chronisch zieken, de hongertarief-gepensioneerden, de slachtoffers van een slecht of helemaal niet functionerend gerechtelijk apparaat best wel de moeite waard. In elk geval véél méér de moeite waar dan opkomen voor de belangen van de apparatsjiks/nomenklatoera van de P$. Ik hoop dat ik mijzelf hiermee duidelijk genoeg heb gemaakt.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 18 oktober 2010 om 21:33. |
|
![]() |
![]() |
#80 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |