![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moslims behoren tot bijna alle rassen van de wereld. De notie dat men racistisch t.a.v. moslims kan zijn m.b.t. hun geloof is lachwekkend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En gelukkig maar dat die Belgische wetten jou tot afvalligheid dwingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Die mensen begrijpen is niet hun daden goedkeuren. Maar besef dit : die mensen zijn moegetergd, en beginnen nu terug te slagen, hoe spijtig dit ook moge zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Er bestaat een joodse geloofsgemeenschap, en een joodse nationaliteit vandaag. Maar er zijn joden met verschillende kleurtjes, dus van " ras " kan men eigenlijk niet meer spreken. Destijds wellicht wel, in de tijd van Jezus Christus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() Dat is helemaal niet nieuw. Ook mijn opvattingen mbt Israël liggen in dat verlengde: geen enkele jood (buiten de Netanyahu's dan) hebben ook maar iets te winnen bij een militaristisch Israël, bij een oorlog of bij het schenden van gelijk welk menselijk of juridisch principe. De haat tav de Palestijnen vernietigt ook de Israëlische joden als mens.
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 't zou soms handig zijn als je de uitlatingen/kranten/etc van dien tijd er eens naast zou houden.... We kunnen nu misschien wel stellig beweren dat Joden destijds niets wezenlijk gedaan hebben _ op een uitzondering na dan_ in die tijd dacht de gewone mens wel anders en werd er net zo geredeneerd/gereageerd als jij nu doet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is iets heel anders dan het straatgeweld van Marokkaanse pubers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- het Europide ras - het Mongolide ras - het Negride ras Ik vraag me af in welk hokje u de Joden wilt stoppen. U weet toch dat er ook zwarte Joden bestaan, negride dus. Wat wilt u daarmee doen?
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Antisemitisme is niet hetzelfde als racisme, het uit zich wel op dezelfde manier.
U hebt wel veel last van racistische frustraties gezien uw onophoudelijk doorbomen over joods en islamitisch ras. Ik begin me af te vragen wat u eigenlijk bent. Groen met oranje stippels?
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Goed hier gaan we dus nog maar eens, gezien u duidelijk het artikel niet gelezen heeft, hierbij een quote : ''Als er geweld is tegen joodse instellingen of homo's, dan leidt dat terecht tot grote beroering. Maar als het om moskeeën gaat of meisjes met hoofddoekjes dan is er maatschappelijk haast geen aandacht. Ik heb nog nauwelijks een politicus gehoord die daarover aan de bel trekt,'' aldus Azarkan. En wat heb ik daarop gezegd? Het staat hierboven : ik vind het raar dat die Arkazan zegt dat er haast geen aandacht is als het om moskeeën of meisjes met hoofddoeken gaat. Vindt u het niet raar? Zie alleen al op dit Forum. Zie de tientallen radio- en TV-programma's en krantenartikelen waarin het hoofddoekenprobleem besproken werd. En die man zegt gewoon dat er haast geen aandacht is voor meisjes met hoofddoeken. Kom nu! Oogkleppen en oordopjes?
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kent u voorbeelden van geweld van anders-gelovigen tegen meisjes met hoofddoeken?
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aangezien daar niet veel media aandacht voor is; kennen wij zulke feiten niet. Wist jij dat ''Het gaat niet om een incident. Er is de afgelopen jaren een hele reeks van brandstichtingen en bekladdingen geweest."? Ik vrees dat geweld tegenover meisjes met een hoofddoek al helemaal niet de media halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Van wie komt dat geweld? Van hun eigen geloofsgenoten die hen uitschelden voor Westerse hoeren als ze hun maskeervod niet deftig aan hebben.
|
![]() |
![]() |