![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
================================== al-Taqiyya According to the Sunnis ================================== Some Sunnis assert that al-Taqiyya is an act of pure hypocrisy that serves to conceal the truth and reveal that which is the exact opposite (of the truth). Furthermore, according to those Sunnis, al-Taqiyya constitutes a lack of faith and trust in Allah (SWT) because the person who conceals his beliefs to spare himself from eminent danger is fearful of humans, when, in fact, he should be fearful of Allah (SWT) only. As such, this person is a coward. http://www.al-islam.org/encyclopedia/chapter6b/1.html Taqiya is strikt verboden enkel wanneer je angst hebt om gedood te worden en je wordt doodgemarteld dan is dat niet verboden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar ik wil je wel iets zeggen over Keizer Heraclius die droomde dat hij verslagen ging zijn door "besneden mannen" en hij werd ook verslagen door de Moslims. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Gouverneur
|
![]() Taqiya uitgelegd
Taqiya is enkel toegestaan in enkele situaties zoals wanneer jouw leven op het spel staat, of wanneer je eigen legitieme goederen en geld op het spel staat, dan mag je zelfs liegen De Shieten daarentegen gebruiken een andere manier, zij verstaan iets anders onder taqiya |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, ik zou nog niet eens weten hoe ik strafpunten moet krijgen hier op't forum. Desondanks dat ik genocide promoot als milieumaatregel, democratie als verwerpelijk bestempel en de grootste hoop der mensheid nog niet eens in staat vindt om van goed eten slechte stront te maken. 1) Ik ben racist in zovere dat ik de antropologische school van de onderverdeling van de menselijke soort in 3 types volg. Kaukasiër, Negroïde en Mongoloïde. 2) Uit onze discutie hier is het redelijk duidelijk dat U een nieuwe Belg met een Marokkaanse identiteit bent. Indien niet, sorry voor de potentiële belediging.(niet dat U een keuze zou hebben, ieder geboren die een Marokkaans vader als erkenner/verwekker heeft, krijgt zowiezo de onverwerpbare Marrokaanse identiteit.). Volgens de antroplologische indeling is grootste groep Marokkanen Kaukasiër. Een deel heeft wel, zoals zovelen van ons, wat Negroïde invloeden. Een nog kleiner deel behoord tot de negeroïde groep, maar da's echt een klein groepje. Kwestie, negers zijn niet zo populair in Noord Afrika. 3) We zijn hier over religie aan't discuteren, geen ras of afkomst. Dus, als U de term "racist" wil gebruiken om mij hier op't forum strafpunten te laten krijgen, of nog beter, via het gerecht of ons zo beroemd CGKR, dan ben ik bang dat U veel moeite zal moeten doen. In't het dagelijks leven geef ik ieder de kans respect te verdienen, en ik baseer dan mijn persoonlijke bevindingen op de acties van de personen zelf. Citaat:
Misschien doordat een paar Baardapen een soort van wetgeving die stoelt op het hebben van een onzichtbaar vriendje promoten, en dat velen die dezelfde godsdienst aanhangen dit soort van excessen stilzwijgend goedkeuren. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Eigenlijk staat er vrij duidelijk in de Koran dat gefermenteerde dranken uit granen of druiven niet genuttigd mogen worden. Dit geeft nog steeds de kans om mede en aardappel-vodka te nuttigen. Ook zijn de rivieren in't paradijs gevuld met wijn... Citaat:
Citaat:
Zoveel voor Christus was er nog geen sprake van Moslims. En als het hele Mozes verhaal zou zijn zoals in't oude testament beschreven is zou Mozes zou nooit de naam Allah gebruikt hebben. Eerder Jaweh, Jehova, Adonaï of dergelijke. Bof. Aangezien iedereen geboren word als moslim, is het geen discutie he. Citaat:
Vrouwen mogen geen 4 mannen hebben, dit in tegenstelling tot "niet profeet mannen", die 4 vrouwen mogen hebben (indien ze alle 4 gelijk behandeld worden qua verdeling van goederen en lusten/lasten. met de eerste vrouw als leidster over de 3 anderen.)Ook heeft de Profeet, vzmh, duidelijk gesteld dat de overgrote meerderheid van de bewoners van de hel vrouwen zijn. Ik denk dat dit kleine greepje voldoende is om duidelijk te kunnen stellen dat Moslim vrouwen minder waard zijn dan moslim mannen, en dat moslim vrouwen maar een klein stapje boven dhimmie mannen staan.
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) De donkere middeleeuwen . Een tijdperkje dat eigenlijk alleen geld voor Europa was van na de val van het West Romeinse rijk (zoals U aanhaalt veroorzaakt door volksverhuizingen en decadentie/corruptie binnen de kern van het Romeinse rijk. Ik heb de indruk dat het verchristenen ook geen goeie zaak was) tot de ontdekking van de Nieuwe wereld. 1492 dus. (anderen geven de iets vroegere datum van de installatie van de Ottomanen in het hernoemde Constantinopel) De Vikingen zijn hun grote strooptochten gestopt zo in de 11de eeuw. Maar een paar 100 jaar verschil. 2) De verlichting , De renaissance, "hergeboorte" begon in de 14de eeuw, in het stinkend rijke gebied dat we nu Italië noemen. Stinkend Rijk door 2 factoren. 1) de handelsgeest van de Italianen in die tijd 2) Het Vaticaan dat als grote geld en goudstofzuiger op heel Europa kon teren. Aangezien goud en geld beter transporteerbaar zijn dan kerken en dergelijke, werd er veel van de Europese welvaart gespendeerd in Italië. Wat de stadsstaten van die tijd nog rijker en machtiger maakte. Venetië en Genua springen naar voor als voorbeelden. De Venetische oorlogsvloot kon op haar hoogtepunt elke andere vloot van welke natie dan ook aan.(weliswaar in de middellandse zee alleen). Om maar een voorbeeld te geven. De laatste kruistocht in het beloofde land 1471-1472 kan ook gezien worden als het beginpunt van de Renaissance. Geen eindeloos bloedvergieten meer, en mankracht en leiderschap die thuis bleef en daardoor meer aan ontwikkeling kon doen. Neen, de geschiedenis herschrijven kan iedereen, maar alleen de overwinnaar kan die herschreveng geschiedenis laten staan. Misschien dat U binnen een generatie wel gelijk krijgt.
![]() |
![]() |
#68 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() Die shariah4belgium houden ze best goed in de gaten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister-President
|
![]() Ze zullen wel armere mensen aanspreken, gasten die minder kansen krijgen in het westen, ze hebben dus potentie. Ze kunnen dan even piepen over de grens, naar noord frankrijk en kunnen dus auto's in brand steken e.d. of gebeuren zo'n dingen hier al
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar tegenover is de opmerking dat we de mening maar eens zouden moeten vragen van die jongen en meiskes of moeten wachten tot ze meerderjarig zijn , te gek om los te lopen uitgaande van een bestel die dat evenzeer nalaat : - oorbelletjes schieten bij peuters om ze toch maar te onderscheiden of omdat 't schoon geacht wordt te zijn .... hoe jonger hoe liever... alleen een kinderarts of psycholoog die het nog kan rekken (trauma) tot ze een leeftijd van 18 maanden hebben bereikt - gendercorrecties bij interseksualiteit of zeg maar gelijk bij het ontbreken van een duidelijk stereotype - etc... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, voor mijn part geloof je in witte olifantjes en roze nijlpaardjes, en dat alle creaties het werk zijn van één of andere "schepper", maar verwacht dan niet teveel dat zoiets door derden als ernstig wordt aanzien.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 19 oktober 2010 om 19:57. |
![]() |
![]() |